Контакт
И.Н.: 102064199

Основен ремонт на JAM 2089/ I-7, Окоп-Елхово /Коневец-Маломир/ JAM 1096 в участъка от км 2+000 до км 7+127,66 - 2 етап.

Вид на поръчката
Строителство
Дата на публикация
23.08.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
45000000 45233300
Краен срок
07.10.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
ОБЩИНА ТУНДЖА
Прогнозна стойност
4 000 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
2 045 198,9 EUR
 
 
Приложени файлове:
  1. Решение за одобряване.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. Решение по чл. 22 ал.1 от ЗОП.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. 04 Oбразци.rar   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
Описание
Предмет на поръчката е основен ремонт на път JAM 2089/ I-7, Окоп-Елхово /Коневец-Маломир/ JAM 1096 в участъка от км 2+000 до км 7+127,66, втори етап. Съществуващият път в момента е с асфалтобетонова настилка, която е деформирана, с множество дупки и пукнатини, което затруднява движението по него и не осигурява необходимите комфорт и безопасност. С оглед на това, че за целия участък от km 2+000 до кm 7+127...
Предмет на поръчката е основен ремонт на път JAM 2089/ I-7, Окоп-Елхово /Коневец-Маломир/ JAM 1096 в участъка от км 2+000 до км 7+127,66, втори етап. Съществуващият път в момента е с асфалтобетонова настилка, която е деформирана, с множество дупки и пукнатини, което затруднява движението по него и не осигурява необходимите комфорт и безопасност. С оглед на това, че за целия участък от km 2+000 до кm 7+127.66 ремонта на пътната настилка е избран да бъде извършено по метода студено рециклиране , съответно и работните участъци, попадащи в обхвата на етап 2 ще бъдат изпълнени по метода студено рециклиране , а именно: От км.2+000 до км.3+650; От км.3+840 до км.4+110; От км.4+300 до км.4+850; От км.6+320 до км.7+127. Оразмеряването на настилката е направено отделно, като отделните пластове са следните: Износващ пласт на покритието АС 12,5 Б50/70 Е=1200 МPa - 4см. Долен пласт на покритието - AC 16 биндер Б50/70-6см. Студено рециклирана основа - 21см. В участъците с констатирани деформации, а именно : От км. 3+650 до км.3+790; От км. 4+110 до км.4+250; От км. 4+850 до км.6+270. Приетия детайл за ремонт на пътната настилка е следния: Фрезоване на съществуваща асфалтова настилка със средна дебелина - 4см. Профилиращ пласт с променлива дебелина; Износващ пласт на покритието АС 12,5 Б50/70 Е=1200 МPa - 4см. Настилката за тротоарите в с. Маломир се предвижда да се изпълни от бетонови павета 20/10/6, като конструкцията е приета за колесно натоварване 2 т. и включва: бетонови павета 20/10 с дебелина 6 м.; отсевка (0-4) с дебелина 5 см.; основа от несортиран трошен камък с дебелина 20см Е=250 МРа 0<d <25; Общата дебелина на конструкцията е 31 см. За осигуряване на оптимално отводняване на настилката е необходимо почистването на съществуващите окопи и оформянето на нови на местата, където липсват. Селскостопанските пътища, които пресичат съществуващите или новоизградените окопи се отводняват с тръбни водостоци по детайл, приложен в типовите проекти. Необходимо е извършването и на следните мероприятия по отводняването: почистване на радието, втока и оттока на съществуващите водостоци, За всички зауствания се предвижда нова асфалтова настилка от плътен асфалтобетон, а за пътищата без настилка и основа - от несортиран трошен камък. Предвижда се за асфалтираните улици заустването да бъде на 40 m, а на черните пътища на 20 m. Това се налага, за да се получи по-добро планиране на настилката в тези зони. Съществуващите банкети са на места повдигнати с около 5-10 cm. Предвидено е почистването им на ниво от -5 cm до -10 cm от ръба на съществуващата настилка и възстановяването с уплътнен несортиран трошен камък. При изграждането на нови бордюри 8/16 cm при високи насипи, банкетите се изграждат с намалена плътност. Съществуващите стоманени предпазни огради са в лошо състояние, с недостатъчна височина и са крайно недостатъчни. Предвидено е съществуващата ЕПО да бъде демонтирана и заменена с нова N2/W4, а където липсва да бъде поставена нова предпазна ограда. Новите знаци, използвани при сигнализацията на участъка са предвидени да се изработят от светлоотразително инженерно фолио II-ри типоразмер. При монтирането им се спазва минималното разстояние 0.50 м от ръба и височина 1.50 - 2.00 м от повърхността на настилката. Пътната маркировка е от бяла маркировъчна боя с перли . С проекта за временната организация на движение се обезпечава безопасността на движението по време на строителството. Общата дължина на участъците предвидени за ремонт е 4977м. За обекта има изготвен и одобрен Инвестиционен проект и издадено Разрешение за строеж №71/27.04.2022 г. на главния архитект на Община Тунджа . Обекта на строителна интервенция от обхвата на общия обем дейности, подлежащи на изпълнение, е: - III-та (трета) категория, по смисъла на чл. 137, ал.1, т.3, буква а от ЗУТ; - II - ра (втора) група строежи, съгласно чл. 5, ал.6, т.2.3.1. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). * Строително-монтажните работи са подробно описани/указани в инвестиционния проект, неразделна част от документацията за участие.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация