Контакт
И.Н.: 102614764

Доставка и внедряване чрез наемане на система за централизирано управление и оптимизиране на ресурсите за печат и сканиране в структури на Булгартрансгаз ЕАД

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
12.09.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
30121200
Краен срок
02.10.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
БУЛГАРТРАНСГАЗ ЕАД
Прогнозна стойност
173 910 BGN
Прогнозна стойност EUR
88 920,13 EUR
 
 
Приложени файлове:
  1. Обявление за поръчка - комунални услуги (ЗОП).pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. Образци за участие.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. Документация за обществена поръчка.pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
София / Sofia, Велико Търново / Veliko Tarnovo, Враца / Vratsa
Описание
Поръчката включва доставка и внедряване чрез наемане на система за централизирано управление на средата за печат и сканиране в обекти от структурата на Булгартрансгаз ЕАД за период от 48 (четиридесет и осем) месеца или до достигане на сумата от 173 910,00 (сто седемдесет и три хиляди деветстотин и десет) лева без ДДС. Внедряването на системата включва следните етапи: Изготвяне на План-график за инсталиране на предоставен...
Поръчката включва доставка и внедряване чрез наемане на система за централизирано управление на средата за печат и сканиране в обекти от структурата на Булгартрансгаз ЕАД за период от 48 (четиридесет и осем) месеца или до достигане на сумата от 173 910,00 (сто седемдесет и три хиляди деветстотин и десет) лева без ДДС. Внедряването на системата включва следните етапи: Изготвяне на План-график за инсталиране на предоставеното оборудване и за извършване на 72-часови тестове на системата; Съгласуване на план-графика с Възложителя; Доставка и инсталиране на предоставеното оборудване, интеграция в мрежовата среда на възложителя; Инсталиране на софтуерни приложения; Интегриране на системата със служебните карти на служителите на Възложителя; Провеждане на подробно обучение за начина на обслужване, използване и преконфигуриране на системата, както и изготвяне на основните видове справки. Обучението обхваща до 5 (пет) служителя от техническия персонал на Възложителя; Провеждане на 72-часови тестове за работоспособността на внедрената система.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация