Контакт
И.Н.: 95988932

ДЕЗИНФЕКЦИЯ, ДЕЗИНСЕКЦИЯ, ДЕЗАКАРИЗАЦИЯ И ДЕРАТИЗАЦИЯ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА КОЗЛОДУЙ ЗА ПЕРИОД ОТ ТРИ ГОДИНИ

Вид на поръчката
Услуги
Дата на публикация
17.04.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
90921000
Краен срок
15.05.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
ОБЩИНА КОЗЛОДУЙ
Прогнозна стойност
450 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
230 179,03 EUR
 
 
Приложени файлове:
  1. T378853-Експорт-20240417.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. Проект на договор - ДДД 2024.pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. Решение по чл. 22 ал.1 от ЗОП.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
Описание
Предметът на обществената поръчка обхваща осъществяване на съвкупност от дейности по дезинфекция, дезинсекция, дезакаризация и дератизация с цел унищожаване или намаляване числеността на вредителите (патогенни микроорганизми, членестоноги и гризачи), които могат да бъдат причинители, преносители и резервоари на заразни болести по хората и животните. Предвидени са дейности по: I. Въздушно третиране на региона за дезинсекция...
Предметът на обществената поръчка обхваща осъществяване на съвкупност от дейности по дезинфекция, дезинсекция, дезакаризация и дератизация с цел унищожаване или намаляване числеността на вредителите (патогенни микроорганизми, членестоноги и гризачи), които могат да бъдат причинители, преносители и резервоари на заразни болести по хората и животните. Предвидени са дейности по: I. Въздушно третиране на региона за дезинсекция на комари, което да се осъществява с летателно средство, осигурено от Изпълнителя чрез ларвицидни обработки против комари с препарат, осигурен от Изпълнителя и чрез имагоцидни обработки (обработки за снижаване числеността на възрастни летящи форми (имаго) с препарат, осигурен от Изпълнителя, след предварително заявена площ от Възложителя; II. Наземното третиране, което да се осъществява със средство, осигурено от Изпълнителя чрез: 1. Ларвицидни обработки против комари на биотопи (блата, разливи, канали, шахти, наводнени приземни помещения и др.) c препарат, осигурен от Изпълнителя; 2. Имагоцидни обработки против комари с препарат, осигурен от Изпълнителя; 3. Дезакаризация на общински тревни площи с препарат, осигурен от Изпълнителя; 4. Дезинсекция на обществени сгради против хлебарки и бълхи с препарат, осигурен от Изпълнителя; 5. Дератизация с препарат, осигурен от Изпълнителя; 6. Дезинфекция на пясъчници с препарат, осигурен от Изпълнителя. Общи площи, определени за обработване за: - дезинсекция на комари - 17 569 дка; - дезинсекция на хлебарки и бълхи и дератизация - 7 346,63 м2; - дезакаризация на кърлежи на общински тревни площи - 311,894 дка; - дезинфекция на открити детски пясъчници - 227 м2. Подробно описание на изискванията, свързани с изпълнението на обществената поръчка е представено в приложената към документацията техническа спецификация.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация

Подобни обявления:

Заглавие: Краен срок
Доставяните артикули следва да отговарят на описанието и параметрите, посочени в техническата спецификация. При необходимост Възложителят може да закупува артикули, които не са описани в Техническата спецификация на Възложителя. Те се доставят на цени, които са актуални в обекта на изпълнителя към момента на доставката им. Доставките следва да се осъществяват след подадена от възложителя писмена заявка. Със заявката възложителят определя вида и количеството на конкретната доставка. След получаване на писмената заявка от възложителя, в която са определени вида и количеството на конкретната доставка, изпълнителят с осигурен транспорт за собствена сметка, следва да достави заявените материали на адреса на възложителя и на цена, съгласно ценовото предложение на изпълнителя в подходяща за съхранение и транспорт опаковка. Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове артикули на адреса на Възложителя в рамките на 2 (два) работни дни, считано от датата на п  
Услугата включва извършването на офталмологичен профилактичен преглед на всички служители на РЗОК- Враца, които работят с видеодисплеи, оценка състоянието на зрението и издаване на документ с медицинско предписание от специалист по очни болести, в случай, че е необходима корекция на зрението на даден служител на РЗОК- Враца. Услугата ще се извършва в кабинет по очни болести на Изпълнителя. В кабинета по очни болести следва да е налично съответното оборудване, чрез което да е възможно извършването на прегледа, включително издаване на необходимите медицински документи. Очните прегледи следва да се извършват от специалист по очни болести с придобита специалност Очни болести. Графикът за извършване на прегледите на служителите на РЗОК- Враца ще се изготви и съгласува съвместно от Възложителя и Изпълнителя след сключване на договора. Определеният за изпълнител на настоящата обществена поръчка, се задължава да осигури кабинет по очни болести находящ се на територията на  
„Избор на изпълнител за осигуряване на абонаментна поддръжка и доставка на допълнителни услуги и лицензи на приложни програмни продукти, изграждащи болничната информационна система на МБАЛ "Христо Ботев" АД - Враца”  
„Избор на доставчик на активна нетна електрическа енергия и координатор на балансираща група на ниско напрежение за нуждите на Община Козлодуй и структурните звена към нея и второстепенните разпоредители с бюджет на територията на общината”  
В предмета на обществената поръчка са включени следните основни видове дейности по инженеринг и СМР: Дейност 1 - Изготвяне на инвестиционен проект във фаза технически проект, за предвидените в техническите задания строителни дейности, включително необходимите работни детайли  
„Доставка на тръби от непластифициран поливинилхлорид PVC-U“, реф. № PPD 24-194 13.01.25
Обществена поръчка с предмет: Предоставяне на финансови услуги от кредитни институции за извършване на комплексно банково обслужване на АЕЦ Козлодуй ЕАД включва предоставяне на финансови услуги, за извършване на комплексно банково обслужване на АЕЦ Козлодуй ЕАД, гр. Козлодуй - включващо извършване на платежни и свързани услуги в т.ч. откриване и управление на разплащателни и други сметки, издаване на дебитни и кредитни карти, междубанкови и вътрешнобанкови преводи, масови плащания на трудови възнаграждения на служителите на АЕЦ Козлодуй ЕАД, платежни услуги по приемане плащания на стоки и/или услуги с банкова карта чрез ПОС терминални устройства, депозити и др. банкови операции, свързани с дейността на дружеството. Услугата ще се изпълнява от максимум 15 (петнадесет) изпълнителя.  
Обществена поръчка с предмет: Предоставяне на финансови услуги от кредитни институции за извършване на комплексно банково обслужване на АЕЦ Козлодуй ЕАД включва предоставяне на финансови услуги, за извършване на комплексно банково обслужване на АЕЦ Козлодуй ЕАД, гр. Козлодуй - включващо извършване на платежни и свързани услуги в т.ч. откриване и управление на разплащателни и други сметки, издаване на дебитни и кредитни карти, междубанкови и вътрешнобанкови преводи, масови плащания на трудови възнаграждения на служителите на АЕЦ Козлодуй ЕАД, платежни услуги по приемане плащания на стоки и/или услуги с банкова карта чрез ПОС терминални устройства, депозити и др. банкови операции, свързани с дейността на дружеството. Услугата ще се изпълнява от максимум 15 (петнадесет) изпълнителя.  
Обществена поръчка с предмет: Предоставяне на финансови услуги от кредитни институции за извършване на комплексно банково обслужване на АЕЦ Козлодуй ЕАД включва предоставяне на финансови услуги, за извършване на комплексно банково обслужване на АЕЦ Козлодуй ЕАД, гр. Козлодуй - включващо извършване на платежни и свързани услуги в т.ч. откриване и управление на разплащателни и други сметки, издаване на дебитни и кредитни карти, междубанкови и вътрешнобанкови преводи, масови плащания на трудови възнаграждения на служителите на АЕЦ Козлодуй ЕАД, платежни услуги по приемане плащания на стоки и/или услуги с банкова карта чрез ПОС терминални устройства, депозити и др. банкови операции, свързани с дейността на дружеството. Услугата ще се изпълнява от максимум 15 (петнадесет) изпълнителя.  
Обществена поръчка с предмет: Предоставяне на финансови услуги от кредитни институции за извършване на комплексно банково обслужване на АЕЦ Козлодуй ЕАД включва предоставяне на финансови услуги, за извършване на комплексно банково обслужване на АЕЦ Козлодуй ЕАД, гр. Козлодуй - включващо извършване на платежни и свързани услуги в т.ч. откриване и управление на разплащателни и други сметки, издаване на дебитни и кредитни карти, междубанкови и вътрешнобанкови преводи, масови плащания на трудови възнаграждения на служителите на АЕЦ Козлодуй ЕАД, платежни услуги по приемане плащания на стоки и/или услуги с банкова карта чрез ПОС терминални устройства, депозити и др. банкови операции, свързани с дейността на дружеството. Услугата ще се изпълнява от максимум 15 (петнадесет) изпълнителя.