Контакт
И.Н.: 104481672

Доставка и монтаж на обзавеждане за изграждане на STEМ център в III-то ОУ Ангел Кънчев по процедура BG- RRP-1.015 Училищна STEM среда, финансирана от Европейския съюз NextGenerationEU

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
22.10.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
39100000
Краен срок
04.11.24 23:59
Процедура
Събиране на оферти с обява
Подвид на документа
Поръчка на ниска стойност
Възложител
3 ОСНОВНО УЧИЛИЩЕ "АНГЕЛ КЪНЧЕВ"
Прогнозна стойност
82 207,27 BGN
Прогнозна стойност EUR
42 017,52 EUR
Приложени файлове:
  1. Указания за участие.pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. Приложение № 1 - Техническа спецификация.pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. Обява за събиране на оферти за обществена пор~.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
Описание
Настоящата обществена поръчка включва доставка и монтаж на мебели за обзавеждане на STEM център: 28 бр. ергонометрични ученически маси и столове; 30 бр. едноместна подвижна маса; 15 бр. двуместна ученическа маса с химико-устойчив плот; 30 бр. работен стол, ергонометричен; 5 бр. учителска маса; 2 бр. учителско бюро; 1 бр. демонстрационна маса за преподавател; 11 бр. учителски стол на колелца; 3 бр. шкаф – ляв, 3 бр. шк...
Настоящата обществена поръчка включва доставка и монтаж на мебели за обзавеждане на STEM център: 28 бр. ергонометрични ученически маси и столове; 30 бр. едноместна подвижна маса; 15 бр. двуместна ученическа маса с химико-устойчив плот; 30 бр. работен стол, ергонометричен; 5 бр. учителска маса; 2 бр. учителско бюро; 1 бр. демонстрационна маса за преподавател; 11 бр. учителски стол на колелца; 3 бр. шкаф – ляв, 3 бр. шкаф- десен; 2 бр. секция; 2 бр. етажерки; 12 бр работен стол с дамаска; 30 бр. работен стол – тип 2; 8бр. лабораторна табуретка на колелца; 15 бр. метален шкаф, 1 бр. метален контейнер; 5 бр. контейнер от ПДЧ, 10 бр. заглушаващи панели-комплект; 9 бр. стикери; 1 бр табуретка – вълна; 40 бр. табуретки от еко-кожа; 3 бр. етажерки за табуретки; 2 бр. лабораторни шкафове с мивка; 4 бр. лабораторна маса; 1 бр. лабораторен остров, 2 бр. лабораторен гръб; 1 бр. лабораторна маса с мивка; 1 бр. магнитна дъска, 2 бр. шкаф за лаптопи; 6 бр. вертикални щори; 2 комплекта меки форми; 1бр. килимче за групова игра; 44 бр. челни принт плотове и 48 бр. подпрозоречни плотове. Предметът на обществената поръчка включва и всички необходими предварителни действия по реалната употреба на обзавеждането, като инсталиране/сглобяване/монтаж, тестване, гаранционен сервиз. Срокът за изпълнение на всички доставки, които са предмет на възлагане в настоящата обществена поръчка не може да е повече от 60 /шестдесет/ календарни дни и започва да тече от деня, следващ сключване на договор за изпълнение. Срокът за гаранционна поддръжка следва да бъде с продължителност не по-малък от 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на подписване на двустранен приемо-предавателен протокол за приемане на извършената доставка и монтаж. Пълната информация относно обхвата, обема и техническите изисквания към изпълнението на обществената поръчка са описани и регламентирани в Приложение № 1 - Техническата спецификация”, неразделна част от документацията за участие.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация