Контакт
И.Н.: 102773957

ДОСТАВКА НА ДЕЗИНФЕКТАНТИ ЗА НУЖДИТЕ НА ЦСМП-СОФИЯ

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
16.09.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
33140000
Краен срок
15.10.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
ЦЕНТЪР ЗА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ - СОФИЯ
Прогнозна стойност
56 420 BGN
Прогнозна стойност EUR
28 785,71 EUR
 
 
Приложени файлове:
  1. T409221-Експорт-20240916-lot2.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. T409234-Експорт-20240916-lot4.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. T409217-Експорт-20240916-lot1.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
София (столица) / Sofia (stolitsa)
Описание
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № : ДЕЗИНФЕКТАНТИ, Наименование, Форма и разфасовка, Прогнозно количество за 24 месеца, Прогнозна единична цена в лева без ДДС, Прогнозна обща цена в лева без ДДС 1 Дезинфектант за повърхности 5 l, бр., 50, 78, 3900 2 Дезинфектант за повърхности 3 l, бр., 100, 39, 3900 3 Дезинфектант за ръце с помпа 500 ml, бр., 5000, 9,36, 46800 4 Дезинфектант за повърхности спрей - помпа, готов разтвор 1 l, бр., 100, 18,...
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № : ДЕЗИНФЕКТАНТИ, Наименование, Форма и разфасовка, Прогнозно количество за 24 месеца, Прогнозна единична цена в лева без ДДС, Прогнозна обща цена в лева без ДДС 1 Дезинфектант за повърхности 5 l, бр., 50, 78, 3900 2 Дезинфектант за повърхности 3 l, бр., 100, 39, 3900 3 Дезинфектант за ръце с помпа 500 ml, бр., 5000, 9,36, 46800 4 Дезинфектант за повърхности спрей - помпа, готов разтвор 1 l, бр., 100, 18,2, 1820 Забележка: Ако в горната таблица са посочени наименования на апарати или изделия, това е направено само и единствено, за да се обозначи техниката, с която възложителят разполага. По никакъв начин не се ограничават участниците от гледна точка на марка, модел, стандарт, спецификация, техническа оценка, техническо одобрение или технически еталон. Всеки от тях свободно посочва търговското наименование и производителя на предлаганите от него артикули, стига те да са съвместими с изискванията на възложителя, съответно с наличната техника. Горепосочените количества са прогнозни с оглед на планираните нужди на възложителя. Възложителят не е обвързан от посочените количества, а ще поръчва с оглед конкретните си нужди по време на договора. Горепосочените форми/разфасовки и артикули са посочени с оглед реалната дейност на медицинския персонал в ЦСМП София и окомплектоването на медицинските чанти. Изисквания към изпълнението: 1. Договор се сключва за срок от 24 (двадесет и четири) месеца като влиза в сила от 31.01.2025 г. или от датата на подписването му, ако тя е по-късна. 2. Изпълнителят е задължен да извърши всяка доставка на адреса на възложителя в срок до 24 /двадесет и четири/ часа след получаване на заявка (с посочени артикули и количества) от възложителя. Рискът от случайно погиване или повреждане на стоките преминава върху възложителя след приемане на доставката в мястото на доставяне. 3. Мястото за изпълнение е по местонахождението на възложителя град София, бул. Васил Левски 129. 4. При предаване на доставката всички артикули трябва да са опаковани по начин, който гарантира тяхното съхранение, транспорт, както и допълнително поставени изисквания от възложителя (напр. да са запазени оригиналните кашони, да са в пликове, които не пропускат течности или др.). Опаковката на стоките трябва да ги запазва от всички повреди, дължащи се на атмосферни условия и транспорт, да бъде с ненарушена цялост и да не е мокра. 5. Доставяните стоки трябва да са с остатъчен срок на годност минимум 50 % от общия срок на годност (артикули с по-кратък срок на годност са допустими само при обективна невъзможност да се спази това изискване и/или изричното писмено съгласие на възложителя). Всеки от артикулите следва да е придружен със съответната документация за употребата му. 6. Плащането се извършва в срок до 30 /тридесет/ дни от извършване на доставката. Цената включва всички разходи за доставката до адреса на възложителя (с включени всички мита, данъци, такси,транспорт, ДДС и др.).7. Изпълнителите трябва да доставят стоки, които отговарят на приложимите за тях нормативно установените изисквания за качество и европейски стандарти (включително задължителните за медицинските изделия: нанесена СЕ маркировка, нанесен идентификационен номер на нотифицирания орган, когато съответната процедура за оценяване на съответствието изисква нанасянето му, четлива маркировка за дата на производство, срок на годност, партиден номер, изделието, върху опаковката му и в инструкцията за употреба да са нанесени всички останали данни, посочени в чл. 16 ЗМИ, инструкции за употреба и други). Всички стоки трябва да са годни за употреба по предназначение, а консумативите за апаратите трябва да са съвместими с наличните при възложителя без допълнително софтуерно и хардуерно адаптиране. 8. Не се приемат дарения или предоставяне на апарати по друг начин като условие за сключване на договор. Всеки, който желае да извърши дарение на ЦСМП-София, може да го направи по съответния предвиден за това ред, но не и като част от обществената поръчка.9. ВСЕКИ ОТ ПРЕДЛАГАНИТЕ АРТИКУЛИ ТРЯБВА ДА ОТГОВАРЯ НА ПРИЛОЖИМИТЕ НОРМАТИВНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА БИОЦИДИ И/ИЛИ ЗА МЕДИЦИНСКИ ИЗДЕЛИЯ. 9а. Всеки от предлаганите артикули, които са биоциди, трябва да отговарят на нормативните изисквания за биоцидите в Република България и/или Европейския съюз (например да е вписан в регистъра по чл. 18и и да притежава необходимите разрешения в съответствие с чл. 17 и следващите от Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси, или на Регламент (ЕС) № 528/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 22 май 2012 г. относно предоставянето на пазара и употребата на биоциди и списъка на одобрените активни вещества в Европейския съюз по чл. 9 (2) от Регламент (ЕС) № 528/2012). ЗА ПРЕДЛАГАНИТЕ АРТИКУЛИ, КОИТО СА МЕДИЦИНСКИ ИЗДЕЛИЯ: 9б. Изпълнителите трябва да доставят стоки, които отговарят на приложимите за тях нормативно установените изисквания за качество и европейски стандарти (включително задължителните за медицинските изделия: да отговарят на изискванията на ЗМИ, включително да са с нанесена СЕ маркировка, нанесен идентификационен номер на нотифицирания орган, когато съответната процедура за оценяване на съответствието изисква нанасянето му, четлива маркировка за дата на производство, срок на годност, партиден номер, изделието, върху опаковката му и в инструкцията за употреба да са нанесени всички останали данни, посочени в чл. 16 ЗМИ, инструкции за употреба и други). Всички стоки трябва да са годни за употреба по предназначение, а консумативите за апаратите трябва да са съвместими с наличните при възложителя без допълнително софтуерно и хардуерно адаптиране. 9в. Не се приемат дарения или предоставяне на апарати по друг начин като условие за сключване на договор. Всеки, който желае да извърши дарение на ЦСМП-София, може да го направи по съответния предвиден за това ред, но не и като част от обществената поръчка. 9г. Съгласно чл. 37, ал. 1, т. 3 от Наредба № 7 от 31.03.2021 г. за условията и реда за съставяне на списък на медицинските изделия по чл. 30а от Закона за Медицинските изделия и за определяне на стойността, до която те се заплащат, за съответното медицинско изделие следва да няма регистрирани данни в ИАЛ и/или EUDAMED за инциденти през последните 18 месеца, както и за блокирани или изтеглени от пазара партиди по причини, свързани с безопасността на медицинските изделия, през последните 18 месеца съгласно предоставена от ИАЛ информация. 9д. В съответствие с чл. 37, ал. 1, т. 2 от Наредба № 7 от 31.03.2021 г. за условията и реда за съставяне на списък на медицинските изделия по чл. 30а от Закона за медицинските изделия и за определяне на стойността, до която те се заплащат, се изисква медицинските изделия да са включени в списъка по чл. 1, т. 1, б. б от горецитираната наредба, а предложената цена да е по-ниска от посочената в списъка. 9е. В съответствие с чл. 37, ал. 1, т. 4 от Наредба № 7 от 31.03.2021 г. за условията и реда за съставяне на списък на медицинските изделия по чл. 30а от Закона за медицинските изделия и за определяне на стойността, до която те се заплащат, медицинските изделия следва да се заплащат в поне три от държавите - членки на Европейския съюз, чрез съответните им системи за заплащане с публични средства или съответните здравноосигурителни средства. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ИЗИСКВАНЕ ПО СИЛАТА НА НАРЕДБА № Н-1 ОТ 23 ЮЛИ 2024 Г. ЗА ЕКОЛОГИЧНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ОПРЕДЕЛЕНИ ПРОДУКТИ, ПРЕДМЕТ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ (В сила от 14.08.2024 г., Издадена от министъра на околната среда и водите, министъра на финансите и министъра на икономиката и индустрията) Използване на почистващи продукти с екомаркировка Почистващите продукти, които ще бъдат използвани за извършването на задачи, свързани с договора, трябва да бъдат в съответствие с критерий 1 относно токсичността за водни организми и критерий 4 относно изключените и ограничените вещества от критериите на екомаркировката на ЕС за почистващи продукти за твърди повърхности или еквивалентно/и. Доказване на съответствието: Кандидатът или участникът трябва да предостави списък на почистващите продукти, които ще бъдат използвани за изпълнение на договора и предоставя документация, доказваща съответствието им с изискванията. Продукти, на които е присъдена екомаркировка на ЕС за почистващи продукти за твърди повърхности и/или еквивалентно/и ще се считат за съответстващи на изискванията. Всякакви други подходящи доказателствени средства, като техническа документация на производителя или протокол от изпитване от орган за оценяване на съответствието, също ще се приемат.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация

Подобни обявления:

Заглавие: Краен срок
Предметът на настоящата обществена поръчка включва: Периодична доставка и монтаж на резервни части и абонаментна поддръжка на медицински апарати и системи по обособени позиции, както следва: - Обособена позиция 1 - Медицински апарати и системи ALCON; Обособена позиция 2 - Mедицински апарати и системи CODONICS; Обособена позиция 3 - Медицински апарати и системи FUJI FILM, GETINGE; Обособена позиция 4 - Медицински апарати и системи PHILIPS, като: За всички обособени позиции Услугите по абонаментното техническо обслужване на медицинските апарати и системи включват: Извършване на задължителна профилактика на медицинските системи на всеки шест месеца за целия период на договора или по-често, ако това се налага от предписанията на производителя; Неограничен брой посещения, при повикване за диагностициране на повреда/и на медицинските системи; Ежемесечни проверки работоспособността на медицинските системи; Извършване на диагностика, настройки, калибровки, тестове и софтуе  
ДОСТАВКА НА ДЕЗИНФЕКТАНТИ ЗА НУЖДИТЕ НА ЦСМП-СОФИЯ  
Предмет на поръчката е доставката на лабораторни реактиви за обезпечаване работата на Клинична лаборатория. Пълно описание на апаратурата и необходимите за нейното функциониране лабораторни реактиви по вид, количество и ориентировъчни разфасовки са дадени в Приложение Предмет на поръчката и технически спесификации, което е неразделна част от документацията за възлагане на поръчка. Всички предлагани продукти следва да отговарят на изискванията на Закона за медицинските изделия, където е приложимо, както и на други приложими към предмета на поръчката нормативни актове, БДС и действащите международни стандарти. Медицинските изделия трябва да притежават СЕ марка, валидна за срока на договора за възлагане на обществена поръчка. В случай, че предлаганите продукти, по съответните подпозиции не са медицински изделия, по смисъла на ЗМИ, то избраният за изпълнител представя удостоверение от производителя, от което да е видно, че същият е определил съответните продукти, не ка  
Предмет на поръчката е доставката на лабораторни реактиви за обезпечаване работата на Клинична лаборатория. Пълно описание на апаратурата и необходимите за нейното функциониране лабораторни реактиви по вид, количество и ориентировъчни разфасовки са дадени в Приложение Предмет на поръчката и технически спесификации, което е неразделна част от документацията за възлагане на поръчка. Всички предлагани продукти следва да отговарят на изискванията на Закона за медицинските изделия, където е приложимо, както и на други приложими към предмета на поръчката нормативни актове, БДС и действащите международни стандарти. Медицинските изделия трябва да притежават СЕ марка, валидна за срока на договора за възлагане на обществена поръчка. В случай, че предлаганите продукти, по съответните подпозиции не са медицински изделия, по смисъла на ЗМИ, то избраният за изпълнител представя удостоверение от производителя, от което да е видно, че същият е определил съответните продукти, не ка  
Предметът на настоящата поръчка е за доставка на кардиологични консумативи, разделен в 2 обособени позиции. Обособените позиции са затворени и участниците следва да оферират всички номенклатури, включени в обособените позиции. Видовете, характеристиките, количества и прогнозната стойност на медицинските изделия, са подробно описани в приложените към документацията за участие технически спецификации. Количества са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя. Срок за изпълнение на поръчката - 24 месеца, считано от дата на сключване на договора за възлагане на обществена поръчка. Доставките се извършват периодично, след писмена заявка от страна на Възложителя на съответното количество и вид на медицинските изделия, за срока на договора. Предлаганите медицински изделия следва да отговарят на изискванията на ЗМИ. Към датата на доставката остатъчният срок на годност следва да бъде не по-малък от 75 (седемдесет и пет) % от обявения от производителя. В ценовот  
Предметът на настоящата поръчка е за доставка на медицински изделия - имплантируеми подкожно портове за постоянен венозен достъп и продължителни инфузии, имплантируеми порт сетове за съдов достъп, системи за венозен достъп и филтри за обезлевкоцитяване на кръвни продукти, разделени в 4 обособени позиции. Видовете, характеристиките и количества на медицинските изделия по обособените позиции, са подробно описани в приложената към документацията за участие техническа спецификация. Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя. Доставките се извършват периодично, след писмена заявка от страна на Възложителя на съответното количество и вид на медицинските изделия, за срока на договора 24 месеца. Предлаганите медицински изделия следва да отговарят на изискванията на ЗМИ.  
Предметът на настоящата поръчка е за доставка на медицински изделия - имплантируеми подкожно портове за постоянен венозен достъп и продължителни инфузии, имплантируеми порт сетове за съдов достъп, системи за венозен достъп и филтри за обезлевкоцитяване на кръвни продукти, разделени в 4 обособени позиции. Видовете, характеристиките и количества на медицинските изделия по обособените позиции, са подробно описани в приложената към документацията за участие техническа спецификация. Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя. Доставките се извършват периодично, след писмена заявка от страна на Възложителя на съответното количество и вид на медицинските изделия, за срока на договора 24 месеца. Предлаганите медицински изделия следва да отговарят на изискванията на ЗМИ.  
Предметът на настоящата поръчка е за доставка на кардиологични консумативи, разделени в обособени позиции. Всеки участник има право да участва за една, няколко или за всички обособени позиции. Обособените позиции са затворени и участниците следва да оферират всички номенклатури, включени в обособената позиция. Видовете, характеристиките, количества и прогнозните стойности на медицинските изделия по обособени позиции, са подробно описани в приложените към документацията за участие технически спецификации. Количества са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя. Срок за изпълнение на поръчката - 24 месеца, считано от дата на сключване на договора за възлагане на обществена поръчка. Доставките се извършват периодично, след писмена заявка от страна на Възложителя на съответното количество и вид на медицинските изделия, за срока на договора. Предлаганите медицински изделия следва да отговарят на изискванията на ЗМИ.  
Предметът на настоящата поръчка е за доставка на кардиологични консумативи, разделени в обособени позиции. Всеки участник има право да участва за една, няколко или за всички обособени позиции. Обособените позиции са затворени и участниците следва да оферират всички номенклатури, включени в обособената позиция. Видовете, характеристиките, количества и прогнозните стойности на медицинските изделия по обособени позиции, са подробно описани в приложените към документацията за участие технически спецификации. Количества са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя. Срок за изпълнение на поръчката - 24 месеца, считано от дата на сключване на договора за възлагане на обществена поръчка. Доставките се извършват периодично, след писмена заявка от страна на Възложителя на съответното количество и вид на медицинските изделия, за срока на договора. Предлаганите медицински изделия следва да отговарят на изискванията на ЗМИ.  
Обект на настоящата обществена поръчка е доставка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т.2 от ЗОП. Предметът на възлагане по откритата процедура е за периодично повтарящи се доставки на медицински консумативи за анестезиология и интензивно лечение