Контакт
И.Н.: 101684447

ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА СБАЛХЗ ЕАД по 3 обособени позиции включващи материали от списък на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
22.08.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
30192000
Краен срок
03.09.24 23:59
Процедура
Събиране на оферти с обява
Подвид на документа
Поръчка на ниска стойност
Възложител
СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ НА ХЕМАТОЛОГИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ ЕАД
Прогнозна стойност
5 903,77 BGN
Прогнозна стойност EUR
3 018,44 EUR
Приложени файлове:
  1. Образец № 5 Проект договор.docx   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. T420762-Експорт-20240822-lot2.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. Образец №4 Декларация за конфиденциалност по чл. 102 ал. 1 и 2 от ЗОП.docx   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
София (столица) / Sofia (stolitsa)
Описание
ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА СБАЛХЗ ЕАД по 3 обособени позиции включващи материали от списък на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Предметът на обществената поръчка включва периодично повтарящи се доставки на канцеларски материали съгласно приложената Техническа спецификация - Приложение № 1, неразделна част от настоящата документация, с цел избор на изпълнител/и и сключване на договор/и за...
ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА СБАЛХЗ ЕАД по 3 обособени позиции включващи материали от списък на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Предметът на обществената поръчка включва периодично повтарящи се доставки на канцеларски материали съгласно приложената Техническа спецификация - Приложение № 1, неразделна част от настоящата документация, с цел избор на изпълнител/и и сключване на договор/и за доставка, при най-благоприятни условия за СБАЛХЗ ЕАД. ВЪЗЛАГАНЕ НА ЗАПАЗЕНА ПОРЪЧКА На основание чл. 12 от ЗОП, чл. 80 от ППЗОП, във връзка с Решение №591/18.07.16 г. за определяне на списък на стоките и услугите по чл.12, ал. 1, т.1 от ЗОП, обнародван в ДВ в бр. 67/26.08.2016 г. поръчката е запазена, тъй като попада в списък на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация