Контакт
И.Н.: 101583155

ПРЕКРАТЕНА - Периодична доставка на канцеларски материали и хартия

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
19.08.24
Вид документ
Прекратена процедура
CPV/КОП кодове
39263000
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
ОБЩИНА ВРАЦА
Прогнозна стойност
209 990 BGN
Прогнозна стойност EUR
107 296,51 EUR
Изпълнители
НЯМА ИЗБРАН ИЗПЪЛНИТЕЛ
 
 
Приложени файлове:
  1. Решение за прекратяване на процедура.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. Решение по чл. 22 ал.1 от ЗОП.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. Обявление за възложена поръчка – Общата директива стандартен режим.pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
Описание
Обособена позиция № 1: Периодична доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на общинска администрация и звената към първостепенния разпоредител с бюджет на Община Враца с прогнозна стойност в размер до 150 000 лв. (сто и петдесет хиляди лева) без включен ДДС. Обособена позиция № 2: Периодична доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти за нуждите на изпълняваните от Община Враца проекти, ...
Обособена позиция № 1: Периодична доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на общинска администрация и звената към първостепенния разпоредител с бюджет на Община Враца с прогнозна стойност в размер до 150 000 лв. (сто и петдесет хиляди лева) без включен ДДС. Обособена позиция № 2: Периодична доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти за нуждите на изпълняваните от Община Враца проекти, финансирани по НПВУ, европейски програми и други международни и национални програми с прогнозна стойност в размер до 59 990 лв. (петдесет и девет хиляди деветстотин и деветдесет лева) без включен ДДС. Посочените прогнозни количества са ориентировъчни и възложителят си запазва правото да поръча от съответните артикули приблизителни на посочените в техническата спецификация количества, които може да бъдат под или над посочените. Заявените по вид и количества артикули ще са в зависимост от потребностите на Възложителя. Забележка. На основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП председателят на комисията декриптира офертите и отваря ценовите предложения заедно с документите по чл. 39, ал. 2 и ал. 3, т. 1 от ППЗОП. Действията на комисията по разглеждане, оценка и класиране на офертите ще се извърши по реда на чл. 61, ал. 1, изречение първо, и ал. 2, 3 и 4 от ППЗОП.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация