Контакт
И.Н.: 101849020

ПРОМЯНА - Доставка на канцеларски материали

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
26.08.24
Вид документ
Промяна
CPV/КОП кодове
30190000
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
Държавна агенция "Технически операции" (ДАТО)
Прогнозна стойност
75 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
38 378,88 EUR
 
 
Приложени файлове:
  1. Обявление за изменение на договор (ЗОП).pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. Обявление за поръчка - ЗОП.pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. Обявление за възложена поръчка - ЗОП.pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
София (столица) / Sofia (stolitsa)
Описание
Предметът на обществената поръчката е периодична доставка на канцеларски материали, подробно описани като изисквания към технически параметри, качество и стандарти, маркировка, опаковка и други, включени в таблица № 1 от техническа спецификация № 31-7574/31.05.2023 г., приложена в подточка 3.1. на т. 3 Техническо предложение в секция Изисквания на настоящата електронна обществена поръчка и/или канцеларски материали, вкл...
Предметът на обществената поръчката е периодична доставка на канцеларски материали, подробно описани като изисквания към технически параметри, качество и стандарти, маркировка, опаковка и други, включени в таблица № 1 от техническа спецификация № 31-7574/31.05.2023 г., приложена в подточка 3.1. на т. 3 Техническо предложение в секция Изисквания на настоящата електронна обществена поръчка и/или канцеларски материали, включени в актуалния каталог на предлаганите канцеларски материали от участника, избран за изпълнител на поръчката. Забележки: 1. Участниците следва да предложат търговска отстъпка от актуалните единични цени на канцеларски материали, съгласно актуалния каталог на участника. Отстъпката е валидна за целия период на договора. Възложителят поставя условие предложената от участниците търговка отстъпка да бъде не по-малко от 15 %. 2. Заявяване за доставка на артикули в промоция: 2.1. При заявяване за доставка на определени артикули, включени в таблица № 1 от Техническата спецификация, чиито цени са в промоция, при определянето на цената на тези артикули в заявките за доставка се прилага по-благоприятна за възложителя цена, т.е. по-ниската цена между промоционалната цена и договорената цена на тези артикули. 2.2. При заявяване за доставка на определени артикули, включени в таблица № 2 от Техническата спецификация, чиито цени са в промоция, при определянето на цената на тези артикули не се прилага търговската отстъпка към промоционалната цена, съгласно актуалния каталог на участника към момента на заявката. При определяне на цената на тези артикули в заявките за доставка се прилага по-благоприятна за възложителя цена на артикула, т.е. по-ниската цена между промоционалната цена и цената с договорената отстъпка от каталожната цена. 3. Условие към актуалния каталог на предлаганите канцеларски материали от участника, е да съдържа минимум видовете канцеларски материали, включени в таблица № 2 от техническа спецификация № 31-7574/31.05.2023 г. 4. В случай, че участник предложи търговска отстъпка по-малка от 15 %, същият ще бъде предложен за отстраняване от по-нататъшно участие в обществената поръчка. 5. За целите на настоящата обществена поръчка под понятието каталог на предлаганите канцеларски материали следва да се разбира един или няколко каталога (една или няколко части) на предлаганите канцеларски материали. 6. Каталогът на предлаганите канцеларски материали следва да съдържа информация за: марка, модел, каталожен №, производител и основни технически характеристики на предлаганите канцеларски материали. 7. Възложителят не поставя условия за формата на каталога. 8. За целите на настоящата обществена поръчка под понятието нов актуален каталог следва да се разбира изцяло нов каталог, или допълнен, или изменен действащ каталог, изменена и/или допълнена една или няколко съставни части на действащия каталог.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация

Подобни обявления:

Заглавие: Краен срок
Доставка на канцеларски материали, извън списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП (доставка на копирна хартия, пишещи и лепящи средства, пощенски пликове, настолно офис оборудване, компютърни аксесоари и други)  
Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП /доставка на класьори, формуляри, други напечатани изделия от хартия, картон и кламери/,  
ПРОМЯНА - Доставка на канцеларски материали  
ПРОМЯНА - Доставка на канцеларски материали и консумативи  
Предметът на настояща обществена поръчка е извършването на периодични доставки на канцеларски материали  
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 169604 „Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по две обособени позиции“, както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали“; Обособена позиция № 2: „Доставка на консумативи за офис техника“, Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали“  
„Доставка на канцеларски материали и тонер касети за нуждите на учебната и научна дейност на Лесотехническия университет“  
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 171617 Доставка на канцеларски материали, офис принадлежности и копирна хартия по спецификация за нуждите на Софийска градска прокуратура, Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности  
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 170989 "Доставка на канцеларски материали с обособени позиции", Обособена позиция 4: "Специализирани канцеларски материали"  
Предметът на обществената поръчка е доставка на канцеларски материали