Контакт
И.Н.: 94429055

ПРОМЯНА - Вътрешно почистване, хигиенизиране с препарати и техника и зареждане със санитарни консумативи на административните сгради, ползвани от администрацията на Община Бургас и от второстепенни разпоредители с бюджети

Вид на поръчката
Услуги
Дата на публикация
11.03.24
Вид документ
Промяна
CPV/КОП кодове
90911200
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
ОБЩИНА БУРГАС
Прогнозна стойност
300 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
153 374,23 EUR
 
 
Приложени файлове:
  1. Обявление за възложена поръчка.pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. Решение по чл. 22 ал.1 от ЗОП.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. Обявление за поръчка.pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
Описание
Изпълнение на услуги по почистване за ОБЕКТИ, ползвани от администрацията на Община Бургас. Конкретни изисквания за Обект административни сгради Община Бургас: 1. Почистването да е: 1.1. Четири пъти в годината основно почистване, както следва: - измиване и полиране на мозайки, теракота, фаянс по стени и подове; - почистване и полиране на паркет; - изпиране на мека мебел, столове, килим...
Изпълнение на услуги по почистване за ОБЕКТИ, ползвани от администрацията на Община Бургас. Конкретни изисквания за Обект административни сгради Община Бургас: 1. Почистването да е: 1.1. Четири пъти в годината основно почистване, както следва: - измиване и полиране на мозайки, теракота, фаянс по стени и подове; - почистване и полиране на паркет; - изпиране на мека мебел, столове, килими, пътеки, мокети; - измиване на прозорци, дограми и почистване на щори; - полиране на дървените мебели и ламперия; -обезпрашаване на архивните фондове в архивните помещения. 1.2. Ежедневно поддържане на чистота, включващо: - измиване с подходящи препарати на твърди настилки и фаянс; - почистване с прахосмукачка на меките настилки и мебели; - дезинфекция на сервизните помещения и общи части; - зареждане на сервизните помещения целодневно с консумативи (тоалетна хартия, сапун и кърпи); - почистване с подходящи препарати санитарния фаянс в санитарните възли; - отстраняване на петна върху мебели, врати и меки настилки; - почистване със специализирани препарати и уреди на твърди подови настилки; - събиране и изхвърляне на отпадъците; - избърсване на прах по бюра, первази и останалото обзавеждане (без компютри, факсове, мултифункционални устройства, принтери, копирни машини); - дезодориране на санитарно-хигиенните помещения; - почистване на панорамен 8- местен асансьор, включително стъклени пасарелки, дървени ръкохватки, защитни стъкла и стъклена кабина; - почистване на заседателните зали на ул. Александровска № 26 след провеждане на мероприятия. 1.3. Ежеседмично почистване на стъклата и дограмата на входните врати и партерните етажи; 1.4. Два пъти седмично почистване на фотоволтаични панели; 1.5. Минимум 1 път на месец почистване на оберлихт с обща площ на стъклената част 158 кв. м.; 1.6. Ежемесечно почистване на тераси 6 бр. 2. Архивохранилищата по т. 15 от раздел ОБЕКТИ административни сгради да се почистват минимум на 3 месеца веднъж и не повече от веднъж месечно при повикване и осигуряване на достъп. 3. Осигуряване на ежедневно дежурство в рамките на работното време на администрацията в сградата на ул. Александровска № 26; 4. Почистване на залите към административните сгради в кв. Лозово и кв. Крайморие при провеждане на мероприятия.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация

Подобни обявления:

Заглавие: Краен срок
„Комплексно почистване на обекти на ДП РВД“  
"Комплексно почистване на обекти на ДП РВД" 31.01.25
ПРЕКРАТЕНА - Зимно поддържане и снегопочистване на общински и местни пътища за период от 1 година  
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 173604 „Дейности по почистване на сгради по две обособени позиции: ОП № 1: Почистване на сграда Конгресен научно-изследователски център за контрол и изследване на Черно море с прилежащи офис площи и ОП № 2: Детски научен център“, Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Почистване на сграда Конгресен научно изследователски център за контрол и изследване на Черно море с прилежащи офис площи  
Почистване на тръбни кладенци 24.01.25
Почистване на тръбни кладенци за нуждите на „Водоснабдяване и канализация” ЕАД, гр. Бургас 24.01.25
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 171509 „Събиране и транспортиране на смесени битови отпадъци и биологични отпадъци от населените места в Община Созопол; почистване, натоварване и транспортиране на строителни отпадъци и ЕГО, образувани от ремонтни дейности на домакинствата, от населените места на Община Созопол; почистване на териториите за обществено ползване в населените места в Община Созопол”  
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 169279 „Предоставяне на комплексни услуги по почистване, сметосъбиране и сметоизвозване на гранично-контролно пропускателните пунктове на Република България“, Обособена позиция 8: „Предоставяне на комплексни услуги по почистване, сметосъбиране и сметоизвозване на ГКПП Лесово“  
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 169004 „Предоставяне на комплексни услуги по почистване, сметосъбиране и сметоизвозване на гранично-контролно пропускателните пунктове на Република България“, Обособена позиция 15: „Предоставяне на комплексни услуги по почистване, сметосъбиране и сметоизвозване на ГКПП Станке Лисичково“  
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 168961 „Предоставяне на комплексни услуги по почистване, сметосъбиране и сметоизвозване на гранично-контролно пропускателните пунктове на Република България“, Обособена позиция 17: „Предоставяне на комплексни услуги по почистване, сметосъбиране и сметоизвозване на ГКПП Олтоманци"