Изпълнение на услуги по почистване за ОБЕКТИ, ползвани от администрацията на Община Бургас. Конкретни изисквания за Обект административни сгради Община Бургас: 1. Почистването да е: 1.1. Четири пъти в годината основно почистване, както следва: - измиване и полиране на мозайки, теракота, фаянс по стени и подове; - почистване и полиране на паркет; - изпиране на мека мебел, столове, килим...
Изпълнение на услуги по почистване за ОБЕКТИ, ползвани от администрацията на Община Бургас. Конкретни изисквания за Обект административни сгради Община Бургас: 1. Почистването да е: 1.1. Четири пъти в годината основно почистване, както следва: - измиване и полиране на мозайки, теракота, фаянс по стени и подове; - почистване и полиране на паркет; - изпиране на мека мебел, столове, килими, пътеки, мокети; - измиване на прозорци, дограми и почистване на щори; - полиране на дървените мебели и ламперия; -обезпрашаване на архивните фондове в архивните помещения. 1.2. Ежедневно поддържане на чистота, включващо: - измиване с подходящи препарати на твърди настилки и фаянс; - почистване с прахосмукачка на меките настилки и мебели; - дезинфекция на сервизните помещения и общи части; - зареждане на сервизните помещения целодневно с консумативи (тоалетна хартия, сапун и кърпи); - почистване с подходящи препарати санитарния фаянс в санитарните възли; - отстраняване на петна върху мебели, врати и меки настилки; - почистване със специализирани препарати и уреди на твърди подови настилки; - събиране и изхвърляне на отпадъците; - избърсване на прах по бюра, первази и останалото обзавеждане (без компютри, факсове, мултифункционални устройства, принтери, копирни машини); - дезодориране на санитарно-хигиенните помещения; - почистване на панорамен 8- местен асансьор, включително стъклени пасарелки, дървени ръкохватки, защитни стъкла и стъклена кабина; - почистване на заседателните зали на ул. Александровска № 26 след провеждане на мероприятия. 1.3. Ежеседмично почистване на стъклата и дограмата на входните врати и партерните етажи; 1.4. Два пъти седмично почистване на фотоволтаични панели; 1.5. Минимум 1 път на месец почистване на оберлихт с обща площ на стъклената част 158 кв. м.; 1.6. Ежемесечно почистване на тераси 6 бр. 2. Архивохранилищата по т. 15 от раздел ОБЕКТИ административни сгради да се почистват минимум на 3 месеца веднъж и не повече от веднъж месечно при повикване и осигуряване на достъп. 3. Осигуряване на ежедневно дежурство в рамките на работното време на администрацията в сградата на ул. Александровска № 26; 4. Почистване на залите към административните сгради в кв. Лозово и кв. Крайморие при провеждане на мероприятия.