Използваме бисквитки, за да направим посещението Ви на нашия сайт по-приятно. Вие ни предоставяте абсолютно анонимно информация за това как използвате сайта ни и така ни помагате непрекъснато да го подобряваме. Ако продължите да ползвате сайта, Вие се съгласявате с нашата Декларация за поверителност.
Търсенето в eop.bg е възможно само в заглавието и краткото описание на поръчката. Ние търсим и в пълния текст на обявлението, и в техническата спецификация към него. Вижте в това видео.
Сортирате обявленията си в категории и запазвате бележки по тях - само за регистрирани потребители.
Регистрирайте се за безплатен тест или заплатете абонамент за достъп до услугата.
Съществуващото мостово съоръжение е двуотворно с дължини на отворите 9+20м. Връхната конструкция е гредова, с едно ребро с променлива височина, върху което е изпълнена двуконзолна плоча. Широчината на плочата е около 340см със светло разстояние между стоманените парапети 300см. Опорите на моста са единични колони със сложна форма на напречното сечение, обтекаема по отношение на течението на реката. Откъм ЖП гарата, връзката...
Съществуващото мостово съоръжение е двуотворно с дължини на отворите 9+20м. Връхната конструкция е гредова, с едно ребро с променлива височина, върху което е изпълнена двуконзолна плоча. Широчината на плочата е около 340см със светло разстояние между стоманените парапети 300см. Опорите на моста са единични колони със сложна форма на напречното сечение, обтекаема по отношение на течението на реката. Откъм ЖП гарата, връзката на връхната конструкция с прилежащия терен се осъществява директно. Подходите към моста от ул. Марица са две стълбища със стоманобетонна конструкция, които предполагат денивелация от около 300см. От югозападната страна мостът има връзка с пешеходния подлез към ЖП гарата, а посредством две стълбищни рамена и с бул. Цариградско шосе . Денивелацията е около 500см. Върху моста, отвън и на парапета от югоизточната страна на моста преминава стоманена тръба за проводи и са разположени два стълба за преминаващи проводници. По долната страна на гредата и плочата както на моста, така и на стълбищата има зони с нарушено бетонно покритие и частично корозирала армировка. Настилката на моста и на стълбищата откъм ул. Марица е в относително лошо състояние. Констатирани са течове и извличане на свободната вар от бетона от долната страна на пътната плоча, което е индикация за лоша водоплътност на настилката и липса на надеждна хидроизолация. Парапетите са силно корозирали. Особено при стълбищата, бетонът в опорните им зони е в лошо състояние. В момента няма осигурен достъп за лица в неравностойно положение и от двете страни на съоръжението и то не отговаря на нормативните изисквания за достъпна среда. Целта на възлагането е да се укрепи конструкцията на сега съществуващия пешеходен мост в т.ч. устои и подходи към него; да се укрепи откоса при устоя на съоръжението; да се осигури достъп в обхвата на проекта на граждани в неравностойно положение и майки с детски колички до различните нива на връзки между ул. Марица: - съществуващия тунелен преход под бул. Цариградско шосе и ЖП линия до ЖП гара Костенец, както и между ул. Марица и бул. Цариградско шосе съгласно действащите нормативни изисквания. Предвидените за изпълнение дейности са подробно описани в инвестиционния проект за обект Укрепване и реконструкция на пешеходен мост към болница в гр. Костенец и прилежащи към устоите му подпорни стени и в техническата спецификация към настоящата процедура.