Контакт
И.Н.: 103893149

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ - Предоставяне на пощенски услуги, част от универсалната пощенска услуга по смисъла на Закона за пощенските услуги

Вид на поръчката
Услуги
Дата на публикация
09.10.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
64112000
Процедура
Договаряне без публикуване на обявление за поръчка
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
ОБЩИНА БУРГАС
Прогнозна стойност
158 333,33 BGN
Прогнозна стойност EUR
80 997,2 EUR
 
 
Приложени файлове:

Покажи всички приложения

    Приложения, публикувани на 09.10.24 Приложения, публикувани на 27.10.24
Място на доставка
Описание
Предоставяне на пощенски услуги, част от универсалната пощенска услуга по смисъла на Закона за пощенските услуги за нуждите на Община Бургас и второстепенните ù разпоредители с бюджети. Фирмата Изпълнител следва да осигурява: 1. Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки (с предимство и без предимство), както следва: а/ кореспондентски пратки до 2 кг; б/ малки пакети до 2 кг. 2. Пр...
Предоставяне на пощенски услуги, част от универсалната пощенска услуга по смисъла на Закона за пощенските услуги за нуждите на Община Бургас и второстепенните ù разпоредители с бюджети. Фирмата Изпълнител следва да осигурява: 1. Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки (с предимство и без предимство), както следва: а/ кореспондентски пратки до 2 кг; б/ малки пакети до 2 кг. 2. Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски колети до 20 кг (границата за тегло, когато се отнася за колети от други страни, може да бъде и по-висока). 3. Операторът следва да предлага и допълнителните услуги препоръка , обявена стойност и известие за доставяне (обратна разписка). Участникът, определен за изпълнител, следва да гарантира изпълнението на следните изисквания: Да осигурява неприкосновеност на пощенските пратки; Да осигурява тайна на кореспонденцията; Да осигурява изискванията за пощенска сигурност; Да изпълнява изискванията за защита на класифицирана информация; Да изпълнява изискванията за защита на личните данни; Да има възможност да обработва целия теглови диапазон; Приемане и доставка на пратките в Община Бургас на адрес: Република България, гр. Бургас, ул. Александровска № 26, всеки работен ден сутрин (от 8:30 до 10:30 часа) и след обяд (от 14:30 до 16:30 часа) чрез технологичен автомобил, а в останалите общински обекти от Приложение № 1 при доставка и повикване; Изпълнителят да има възможност при необходимост да приема пратки на Възложителя след 17:15 часа /след края на работния ден/ до 18:30 часа. Да попълва всяко известие за доставяне при доставка /обратна разписка/ ясно, четливо и подробно; Да не покрива текстовете върху пощенските пратки и колетите, изписани от Възложителя или неговите служители върху плика при обработката им; Да поставя клеймо на пратките в деня на приемането им в обслужващия офис; Да връща недоставените пощенски пратки и колети, придружени от справка, в която са посочени причините за недоставяне; Да предоставя услугите, обект на обществената поръчка така, че начинът на оформяне и предаване на пощенските пратки от служители на Възложителя да не е определящ за цената и размера на отстъпките; 14. Да осигурява баркод етикети за препоръчаните и за обикновените пощенски пратки за автоматизираното им проследяване в реално време. 15. Да осигурява баркод четци за автоматичната визуализация на уникалния номер на бар код етикетите на обикновените и препоръчаните пощенски пратки и отпечатването им в ежедневните описи. 16. При невъзможност или затруднение за връчване на пратки с известие за доставяне /обратна разписка/ лично на получателя, да връчва пратките при спазване на изискванията за връчване, регламентирани в глава VI от ДОПК, както следва: а/ за служебен адрес срещу подпис на лице с месторабота на адреса, като се отбелязват имената, длъжността/отдела на лицето, получило пратката, датата и часа на връчване; б/ за домашен адрес срещу подпис на пълнолетен член от домакинството, като се отбелязват трите имена по документ за самоличност на лицето, получило пратката, връзката му с получателя, датата и часа на връчване. 17. При невъзможност за връчване на пратката с известие за доставяне /обратна разписка/ при първо посещение, служител на Изпълнителя да оставя известие, в което се посочва телефон за връзка с обслужващ офис на Изпълнителя, за уточняване на начина на доставка на пратката. 18. Да връща всяко известие за доставяне /обратна разписка/ на адресите на Възложителя, в срок до 3 (три) работни дни от датата на клеймото на пратките с известие за доставяне /обратна разписка/. 19. Да предоставя информация по електронен път по баркод на пратката за движението на пощенските пратки и колети при поискване от Възложителя. Изпращането на информацията е за сметка на Изпълнителя. 20. При загубени пратки, операторът дължи обезщетение по реда на Общите условия. 21. Да документира изпълнението по следния начин: а/ всяко предаване и/или приемане на пощенски пратки и колети се отразява в описи, подписани от двете страни, които са основание за съставяне на ежедневни обобщени справки.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация