Обект на обществената поръчка е осигуряване на Абонаментна сервизна поддръжка и ремонт на асансьорни уредби за срок от 24 месеца, монтирани и разположени на територията на УМБАЛ Проф. д-р Стоян Киркович" АД, гр. Стара Загора е предоставяне на услуги за абонаментна сервизна поддръжка и ремонт на 13 /тринадесет/ броя асансьорни уредби и 1 рампа за инвалиди, монтирани и разположени на територията на УМБАЛ Проф. д-р Сто...
Обект на обществената поръчка е осигуряване на Абонаментна сервизна поддръжка и ремонт на асансьорни уредби за срок от 24 месеца, монтирани и разположени на територията на УМБАЛ Проф. д-р Стоян Киркович" АД, гр. Стара Загора е предоставяне на услуги за абонаментна сервизна поддръжка и ремонт на 13 /тринадесет/ броя асансьорни уредби и 1 рампа за инвалиди, монтирани и разположени на територията на УМБАЛ Проф. д-р Стоян Киркович" АД, за срок от 24 месеца. Предметът на поръчката включва следните дейности: поддържане в техническа изправност на приетите за сервизно обслужване асансьори; реакция при аварийни ситуации, вкл. и когато в кабината има останали пътници; незабавно, писмено уведомяване на възложителя за необходимостта от извършването на ремонтни дейности при констатирани неизправности; осигуряване на 24-часово обслужване на асансьорите, в т.ч.: освобождаване на пътници при аварийно спиране на кабината, оказване на помощ при аварии и злополуки, спиране на асансьорите при технически неизправности по чл. 10, ал. 1 от Наредбата за безопасна експлоатация и техническия надзор на асансьори; почистване на машинното помещение и осигуряване на безопасни условия за почистване дъното на шахтата от отпадъци и води, както и покрива на кабината; извършване на всички необходими действия, съгласно Наредбата за безопасна експлоатация и техническия надзор на асансьори, вкл. и тези по чл. 9 от цитираната наредба; поне 4 /четири/ посещения в месеца, като на всяко посещение се извършват функционални проверки, технически надзор, профилактични прегледи, техническо обслужване и настройки, които са необходими да се поддържат уредбите в техническа изправност; допълнителни посещения (дежурства в почивните и празничните дни) - при спрял асансьор. Обособени позиции : Предметът на настоящата обществена поръчка е извършване на услуги, който по своята същност и обем не може да бъде разделен. Обществената поръчка не предполага извършването на отделни услуги от отделни изпълнители, поради което с оглед на основната цел на ЗОП за постигане на ефективност при разходване на публични средства не е целесъобразно същата да бъде разделяна на обособени позиции, тъй като се цели оптимален резултат за изпълнение на услугата. На основание с чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП и в случай, че към датата на изтичанена срока на договора с избрания изпълнител не е сключен нов договор с изпълнител по проведена обществена поръчка, срокът на действащият договор може да бъде удължен до 6 месеца и стойността му да бъде увеличена с до 50%. Предвид тази опция и на основание чл. 21 от ЗОП, общата прогнозна стойност на обществената поръчка, заедно с посочената стойност за допустимо изменение на договора не може да надхвърля 82 440 лева без ДДС. Възложителят предвижда за срока на изпъленние на поръчката стойността на резервните части, вложени за ремнот на всички асансьори и съоръжения да не надхвърля 115 000 лева без ДДС. Срок за изпълнение: Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на договор.