Контакт
И.Н.: 106417356

Основен ремонт на покрит плувен басейн гр. Враца УПИ III, кв. 234, Спортен комплекс Христо Ботев

Вид на поръчката
Строителство
Дата на публикация
03.12.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
45212000
Краен срок
23.12.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
ОБЩИНА ВРАЦА
Прогнозна стойност
993 680,72 BGN
Прогнозна стойност EUR
507 705,25 EUR
 
 
Приложени файлове:
  1. Инвестиционен проект.7z   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. Информация по чл. 44 от ЗОП.pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. СЪДЪРЖАНИЕ.docx   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
Описание
Обект на настоящата обществена поръчка е СТРОИТЕЛСТВО (изпълнение на строеж) по смисъла на чл.3, ал.1, т.1, буква б от ЗОП с Предмет Основен ремонт на покрит плувен басейн гр. Враца УПИ III, кв. 234, Спортен комплекс Христо Ботев с обхват: Сградата на интервенция е Сградата на покрит плувен басейн е част от спортната инфраструктура на публичния сграден фонд на Община Враца и представлява покрит плувен басейн, и спо...
Обект на настоящата обществена поръчка е СТРОИТЕЛСТВО (изпълнение на строеж) по смисъла на чл.3, ал.1, т.1, буква б от ЗОП с Предмет Основен ремонт на покрит плувен басейн гр. Враца УПИ III, кв. 234, Спортен комплекс Христо Ботев с обхват: Сградата на интервенция е Сградата на покрит плувен басейн е част от спортната инфраструктура на публичния сграден фонд на Община Враца и представлява покрит плувен басейн, и спомагателни помещения. Разположен в спортен комплекс Христо Ботев , с идент. 12259.1027.7.1 и адрес: гр. Враца, ул. Спортна и е със Застроена площ /ЗП/ е 1051,70 кв.м. и разгънатата застроена площ /РЗП/ е 1517,17 кв.м. и е със следните конкретни дейности: ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №1 Организиране и изпълнение на СМР и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на предмета на поръчката, в съответствие с нормативните изисквания, инвестиционния проект, техническите спецификации и конкретни видове работи отразени в списъка с артикули в ценовото предложение; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №2 Организиране и изпълнение на дейностите за доставка и складиране на материали, продукти, инструментариум и техника; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №3 Организиране и изпълнение на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на изпълнение на дейностите предмет на поръчката, в съответствие с изискването на българското и приложимото европейско законодателство; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №4 Организиране и изпълнение на дейностите необходими за създаване и осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд и противопожарна безопасност на строителната площадка, в съответствие с изискването на българското и приложимото европейско законодателство; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №5 Организиране и изпълнение на дейностите необходими за създаване и осигуряване на нужните условия за недопускане и/или минимизиране на екологично замърсяване на въздух, вода, почва от изпълнение на дейностите на строителната площадка, в съответствие с изискването на българското и приложимото европейско законодателство; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №6 Съставяне на актове/протоколи от етапа на откриване на строителната площадка до уведомяване на възложителя за готовността за предаване на строежа; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №7 Отстраняване за своя сметка констатираните недостатъци, пропуски, частично или лошо неизпълнение, установени в хода на изпълнение на строителството; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №8 Извършване на необходимите изпитвания и изследвания; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №9 Уведомяване на възложителя за готовността за предаване на строежа; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №10 Отстраняване на недостатъците и дефекти на етап приемане на обекта; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №11 Подпомага Възложителя в периода от предаване на обекта до приемане на обекта; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №12 Подпомага Възложителя в периода от приемане на обекта до въвеждането му в експлоатация; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №13 Администриране на договора в рамките на задълженията и отговорностите вменени му с клаузите на същия; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №14 Гаранционно поддържане - Организиране и изпълнение на дейностите по отстраняване на проявени недостатъци и дефекти в гаранционния срок на строежа. Всички основни дейности от №2 до №14 включително, като необходими дейности и всички необходими разходи за тяхното изпълнение, ще бъдат предвидени в единичните цени на основна дейностите №1, които са отразени в списък с артикули от Ценовото предложение. Изпълнението е разделено на Два основни етапа, а именно ПЪРВИ ЕТАП Изпълнение с обхват от основна дейност №1 до №13 включително до въвеждане на обекта в експлоатация и ВТОРИ ЕТАП Гаранционно поддържане с обхват от основна дейност №13 до №14 включително до изтичане и на най-дългия минимален гаранционен срок от всички минимални гаранционни срокове на изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация

Подобни обявления:

Заглавие: Краен срок
ПРОМЯНА - Упражняване на строителен надзор и контрол по време на изпълнение на строително-монтажни работи  
ПРОМЯНА - Упражняване на строителен надзор и контрол по време на изпълнение на строително-монтажни работи  
ПРОМЯНА - Упражняване на строителен надзор и контрол по време на изпълнение на строително-монтажни работи  
Изготвяне на технически проекти, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор за обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност  
Изготвяне на технически проекти, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор за обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност  
Упражняване на строителен надзор и контрол по време на изпълнение на строително-монтажни работи  
Изработване на технически проект за основен ремонт на обект "Път II-11 от км 78+820 до км 154+100“, в работни участъци: от км 100+794 до км 103+200, от км 105+800 до км 110+880, от км 117+329 до км 133+281 и от км 140+159 до км 154+100"  
Упражняване на строителен надзор и контрол по време на изпълнение на строително-монтажни работи  
Упражняване на строителен надзор и контрол по време на изпълнение на строително-монтажни работи  
Изпълнение на дейности по ремонт и подмяна на основно и спомагателно оборудване, и системи на ядрени енергийни блокове 5 и 6, по време и/или свързани с плановите годишни ремонти през ПГР2024