Контакт
И.Н.: 105474263

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ - Проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор на Обект: Основен ремонт и реконструкция на самостоятелна сграда /бивше отделение по ПФ/ на МБАЛ д-р Никола Василиев АД, гр. Кюстендил с цел подобряване условията за долекуване на пациенти, след болничен престой в лечебното заведение

Вид на поръчката
Строителство
Дата на публикация
14.11.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
45215000
Краен срок
12.12.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ - Д-Р НИКОЛА ВАСИЛИЕВ АД
Прогнозна стойност
1 286 517 BGN
Прогнозна стойност EUR
657 728,53 EUR
 
 
Приложени файлове:

Покажи всички приложения

    Приложения, публикувани на 14.11.24 Приложения, публикувани на 18.11.24
Място на доставка
Кюстендил / Kyustendil
Описание
Обект на настоящата обществена поръчка е СТРОИТЕЛСТВО (проектиране и изпълнение на строеж) по смисъла на чл.3, ал.1, т.1, буква б от ЗОП с Предмет: Проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор на Обект: Основен ремонт и реконструкция на самостоятелна сграда /бивше отделение по ПФ/ на МБАЛ д-р Никола Василиев АД, гр. Кюстендил с цел подобряване условията за долекуване на пациенти, след болничен...
Обект на настоящата обществена поръчка е СТРОИТЕЛСТВО (проектиране и изпълнение на строеж) по смисъла на чл.3, ал.1, т.1, буква б от ЗОП с Предмет: Проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор на Обект: Основен ремонт и реконструкция на самостоятелна сграда /бивше отделение по ПФ/ на МБАЛ д-р Никола Василиев АД, гр. Кюстендил с цел подобряване условията за долекуване на пациенти, след болничен престой в лечебното заведение с обхват на дейности по демонтажни работи, облицовъчни работи, подмяна на В и К инсталации, настилки, подмяна на ел. инсталация, облицовъчни работи, настилки, електрически работи и изграждане на асансьор и оборудване, състояща се от следните конкретни дейности: ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №1 Организиране и изпълнение на проучвателни работи и набиране на необходимата информация за изготвяне на инвестиционния проект; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №2 Организиране и изготвяне на инвестиционен проект във фаза Техническа; Част Архитектурна ; Част Конструктивна ; Част Електрическа (Ел.); Част Водопровод и Канализация (ВиК); Част Енергийна Ефективност ; Част Вертикална планировка Част Пожарна безопасност (ПБ); Част План за безопасност и здраве (ПБЗ) Част План за управление на строителните отпадъци (ПУСО); Част Сметна документация Рекапитулация и количествено-стойностна сметка; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №3 Организиране и изпълнение на дейностите необходими за създаване и осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд и противопожарна безопасност на работното място на предоставяне на услугата, в съответствие с изискването на българското и приложимото европейско законодателство; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №4 Организиране и изпълнение на дейностите необходими за създаване и осигуряване на нужните условия за недопускане и/или минимизиране на екологично замърсяване на въздух, вода, почва от изпълнение на дейностите предмет на услугата, в съответствие с изискването на българското и приложимото европейско законодателство; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №5 Организиране и Разпечатване, окомплектоване и доставяне на инвестиционния проект на възложителя; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №6 Организира и подпомага Възложителя в процеса на съгласуване на проекта с експлоатационните дружества и компетентни органи и заинтересовани страни и лица, чието разрешение, съдействие или становище е необходимо; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №7 Организиране и Отстранява за своя сметка на недостатъците в проекта, установени в хода на извършване на проверките от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и/или КОНСУЛТАНТА и/или съгласуване на проекта; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №8 Организиране и изпълнение на СМР и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на предмета на поръчката, в съответствие с нормативните изисквания, инвестиционния проект, техническите спецификации и конкретни видове работи отразени в списъка с артикули в ценовото предложение; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №9 Организиране и изпълнение на дейностите за доставка и складиране на материали, продукти, инструментариум и техника; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №10 Организиране и изпълнение на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на изпълнение на дейностите предмет на поръчката, в съответствие с изискването на българското и приложимото европейско законодателство; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №11 Организиране и изпълнение на дейностите необходими за създаване и осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд и противопожарна безопасност на строителната площадка, в съответствие с изискването на българското и приложимото европейско законодателство; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №12 Организиране и изпълнение на дейностите необходими за създаване и осигуряване на нужните условия за недопускане и/или минимизиране на екологично замърсяване на въздух, вода, почва от изпълнение на дейностите на строителната площадка, в съответствие с изискването на българското и приложимото европейско законодателство; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №13 Организиране и изпълнение на авторски надзор; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №14 Отстраняване за своя сметка на недостатъците в проекта, установени в хода на изпълнение на строителството; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №15 Организиране и Съставяне на актове/протоколи от етапа на откриване на строителната площадка до уведомяване на възложителя за готовността за предаване на строежа; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №16 Организиране и Отстраняване за своя сметка констатираните недостатъци, пропуски, частично или лошо неизпълнение, установени в хода на изпълнение на строителството; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №17 Организиране и изпълнение на необходимите изпитвания и изследвания; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №18 Уведомяване на възложителя за готовността за предаване на строежа; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №19 Организиране и Отстраняване на недостатъците и дефекти на етап приемане на обекта; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №20 Подпомага Възложителя в периода от предаване на обекта до приемане на обекта; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №21 Подпомага Възложителя в периода от приемане на обекта до въвеждането му в експлоатация; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №22 Администриране на договора в рамките на задълженията и отговорностите вменени му с клаузите на същия; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №23 Гаранционно поддържане в изпълнение на Чл.160, ал.3 и ал.4 от Закон за устройство на територията - ЗУТ и Чл.20, ал.1 и ал.2 от Наредба №2/31.06.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти - Организиране и изпълнение на дейностите по отстраняване на проявени недостатъци и дефекти в гаранционния срок на строежа. Всички основни дейности №1, от №3 до №7, от №9 до №12 и от №14 до №23 включително, като необходими дейности и всички необходими разходи за тяхното изпълнение, ще бъдат предвидени в единичните цени на дейностите №2, №8 и №13 от Списък с артикули отразени в Ценовото предложение. Изпълнението е разделено на Три основни етапа, а именно: ПЪРВИ ЕТАП ПРОЕКТИРАНЕ с обхват от основна дейност от №1 до №7 включително до издаване на разрешение за строеж; ВТОРИ ЕТАП СТРОИТЕЛСТВО и ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР с обхват от основна дейност №8 до №22 включително до въвеждане на обекта в експлоатация и ТРЕТИ ЕТАП Гаранционно поддържане с обхват от основна дейност №22 до №23 включително до изтичане и на най-дългия минимален гаранционен срок от всички минимални гаранционни срокове на изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация

Подобни обявления:

Заглавие: Краен срок
Предмет на настоящата обществена поръчка е изпълнение на мерки за информация и комуникация, съгласно изискванията, посочени в Техническа спецификация и условията и изискванията, изложени в настоящата документация, които обхващат следните основни дейности: Дизайн, изработка, доставка и монтаж на 1 бр. временен билборд; Дизайн, изработка, доставка и монтаж на 1 бр. информационна табела; Организиране и провеждане на 2 бр. официални церемонии; Организиране и провеждане на 2 бр. пресконференции; Подготовка и публикуване в печатна или интернет медия на 2 бр. прес-съобщения; Дизайн, изработка и печат на 200 бр. информационни брошури. Дейностите, предмет на настоящата поръчка се изпълняват в рамките на проект BG16MIOP002-2.010-0025 РЕКУЛТИВАЦИЯ НА ДЕПО ЗА НЕОПАСНИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ ГРАД РИЛА, финансиран от Оперативна програма Околна среда, съгласно Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ Д-34- 68/15.07.2020 г., с бенефициент Община Рила, с бен  
Предметът на обществената поръчка е във връзка с изпълнението на Проект: Техническа помощ за подпомагане на дейността и ефективното изпълнение на функциите на подкомитета за справедлив преход в област Кюстендил, с бенефициент Областна администрация - Област Кюстендил по Приоритетна ос 5 Техническа помощ на програма Развитие на регионите 2021-2027. В рамките на процедурата ще бъде избран изпълнител, който да обезпечи техническата организация за изпълнение на дейности по логистично обезпечаване на работата на подкомитета за справедлив преход в област Кюстендил към КН на ПРР 2021-2027 г. във връзка с изпълнение на функциите му - подготовка, организиране и провеждане на заседание на 06.11.2024г. Логистиката и организационно-техническата подготовка включват осигуряване на хранене, кафе-паузи, и др. сходни дейности, както и осигуряване на симултанен превод от български на английски език и обратно. Заседанието ще включва участие на 26 човека и ще бъде придружено от обяд и  
Основна дейност, свързана с изпълнението на обществената поръчката е предоставяне на услуги по упражняване на Строителен надзор по смисъла на чл. 166, ал. 1 от ЗУТ, при изпълнение на строително-монтажни работи на обект: Реконструкция, оборудване, обзавеждане и подобряване на прилежащи пространства на сградата на ОУ Аверкий Попстоянов гр. Рила, Община Рила. Задължителния обхват на услугата, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ, включва дейностите, за които лицето, упражняващо строителен надзор носи отговорност, а именно: Законосъобразно започване на строежа; Пълнота, достоверност и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; Изпълнение на строителния обект съобразно одобрените проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строител  
Основна дейност, свързана с изпълнението на обществената поръчката е предоставяне на услуги по упражняване на Строителен надзор по смисъла на чл. 166, ал. 1 от ЗУТ, при изпълнение на строително-монтажни работи на обект: Основен ремонт, преустройство и пристройка на асансьор на обществена сграда за социално здравни услуги етап 1 и етап 2, ПО ПРОЕКТ КРАСИВА БЪЛГАРИЯ. Задължителния обхват на услугата, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ, включва дейностите, за които лицето, упражняващо строителен надзор носи отговорност, а именно: Законосъобразно започване на строежа; Пълнота, достоверност и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; Изпълнение на строителния обект съобразно одобрените проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в  
Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на СМР за проект: Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на Читалище Христо Ботев - 1918 с. Смочево, Община Рила 02.01.25
ПРЕКРАТЕНА - Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на СМР на обект: Вътрешно преустройство за промяна на предназначението на помещение от втори етаж на лечебно заведение Хоспис  
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 169473 „Логистично обезпечаване на работата на Подкомитета за справедлив преход в област Кюстендил към КН на ПРР 2021-2027 г. във връзка с изпълнение на функциите му - подготовка, организиране и провеждане на едно заседание“  
ПРЕКРАТЕНА - «Избор на изпълнител на СМР за обект: изграждане на Експозиционна зала в УПИ XXIII, кв. 86, гр. Сапарева баня, област Кюстендил»  
В предметния обхват на възлагане в настоящата обществена поръчка са включени дейностите: Дейност 1: Проектиране - Изготвяне на инвестиционен проект във фаза технически проект по смисъла на ЗУТ за обект/строеж: Ремонт на покрив на сграда на кметство на с. Соволяно, кв.1 по плана на с. Соволяно, общ. Кюстендил Дейност 2: Строителство/СМР- Изпълнение на СМР на обект/строеж: Ремонт на покрив на сграда на кметство на с. Соволяно, кв.1 по плана на с. Соволяно, общ. Кюстендил Дейност 3: Авторски надзор - Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на строеж/обект: Ремонт на покрив на сграда на кметство на с. Соволяно, кв.1 по плана на с. Соволяно, общ. Кюстендил Пълният обем от дейности е посочен в Техническата спецификация, която изпълнява и ролята на Задание за проектиране за възлагане на Инвестиционния проект.  
Ремонт на открити спортни площадки в ОУ Неофит Рилски, гр. Дупница, общ. Дупница 09.01.25