Контакт
И.Н.: 106118670

Ново свързано застрояване - разширение на училищна сграда и мултифункционална зала, преустройство на съществуваща училищна сграда и физкултурен салон в УПИ I - 506.477, кв. 634, р-н Северен, гр. Пловдив

Вид на поръчката
Строителство
Дата на публикация
27.11.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
45212225
Краен срок
18.12.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ "ХРИСТО БОТЕВ" - гр. ПЛОВДИВ
Прогнозна стойност
2 453 558,19 BGN
Прогнозна стойност EUR
1 253 926,61 EUR
 
 
Приложени файлове:
  1. Разрешително за строеж.pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. СЪДЪРЖАНИЕ.docx   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. Решение по чл. 22 ал.1 от ЗОП.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
Пловдив / Plovdiv
Описание
Обект на настоящата обществена поръчка е СТРОИТЕЛСТВО (изпълнение на строеж) по смисъла на чл.3, ал.1, т.1, буква б от ЗОП с Предмет Ново свързано застрояване - разширение на училищна сграда и мултифункционална зала, преустройство на съществуваща училищна сграда и физкултурен салон в УПИ I - 506.477, кв. 634, р-н Северен, гр. Пловдив с обхват: Изграждане на учебно крило на три етажа с частично вкопан сутерен и мултиф...
Обект на настоящата обществена поръчка е СТРОИТЕЛСТВО (изпълнение на строеж) по смисъла на чл.3, ал.1, т.1, буква б от ЗОП с Предмет Ново свързано застрояване - разширение на училищна сграда и мултифункционална зала, преустройство на съществуваща училищна сграда и физкултурен салон в УПИ I - 506.477, кв. 634, р-н Северен, гр. Пловдив с обхват: Изграждане на учебно крило на три етажа с частично вкопан сутерен и мултифункционална зала на един етаж без сутерен и е със следните конкретни дейности: ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №1 Организиране и изпълнение на СМР и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на предмета на поръчката, в съответствие с нормативните изисквания, инвестиционния проект, техническите спецификации и конкретни видове работи отразени в списъка с артикули в ценовото предложение; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №2 Организиране и изпълнение на дейностите за доставка и складиране на материали, продукти, инструментариум и техника; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №3 Организиране и изпълнение на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на изпълнение на дейностите предмет на поръчката, в съответствие с изискването на българското и приложимото европейско законодателство; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №4 Организиране и изпълнение на дейностите необходими за създаване и осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд и противопожарна безопасност на строителната площадка, в съответствие с изискването на българското и приложимото европейско законодателство; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №5 Организиране и изпълнение на дейностите необходими за създаване и осигуряване на нужните условия за недопускане и/или минимизиране на екологично замърсяване на въздух, вода, почва от изпълнение на дейностите на строителната площадка, в съответствие с изискването на българското и приложимото европейско законодателство; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №6 Съставяне на актове/протоколи от етапа на откриване на строителната площадка до уведомяване на възложителя за готовността за предаване на строежа; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №7 Отстраняване за своя сметка констатираните недостатъци, пропуски, частично или лошо неизпълнение, установени в хода на изпълнение на строителството; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №8 Извършване на необходимите изпитвания и изследвания; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №9 Уведомяване на възложителя за готовността за предаване на строежа; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №10 Отстраняване на недостатъците и дефекти на етап приемане на обекта; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №11 Подпомага Възложителя в периода от предаване на обекта до приемане на обекта; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №12 Подпомага Възложителя в периода от приемане на обекта до въвеждането му в експлоатация; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №13 Администриране на договора в рамките на задълженията и отговорностите вменени му с клаузите на същия; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №14 Гаранционно поддържане за осигуряване нормалното функциониране и ползване на завършените строителни обекти и отстраняване на скритите дефекти след приемането им и въвеждане в експлоатация (ползване). Всички основни дейности от №2 до №14 включително, като необходими дейности и всички необходими разходи за тяхното изпълнение, ще бъдат предвидени в единичните цени на основна дейностите №1, които са отразени в списък с артикули от Ценовото предложение. Изпълнението е разделено на Два основни етапа, а именно ПЪРВИ ЕТАП Строителство с обхват от основна дейност №1 до №13 включително до въвеждане на обекта в експлоатация и ВТОРИ ЕТАП Гаранционно поддържане с обхват от основна дейност №13 до №14 включително до изтичане и на най-дългия минимален гаранционен срок от всички минимални гаранционни срокове на изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация

Подобни обявления:

Заглавие: Краен срок
Доставка и гаранционно обслужване на технологично оборудване за надграждане на STEМ-център и ВОСКС в ПГХТТ-Пловдив, финансирано от Европейския съюз – NextGenerationEU по проект BG-RRP-1.015 Училищна STEM среда 09.01.25
ПРОМЯНА - Реконструкция на питеен водопровод, преминаващ успоредно на трасето на нагнетателния водопровод от нов сондажен кладенец, по улици с О.Т. 126, 53, 51, 2, 85а, 80, 76, до ПИ 40333.113.23. по плана на с. Кръстевич, Община Хисаря.  
„Доставка на бетонови изделия за нуждите на ОП „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ПРЕВЕНЦИЯ“ към Община Раковски“  
„Доставка на бетонови изделия за нуждите на ОП „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ПРЕВЕНЦИЯ“ към Община Раковски“ 20.01.25
Предмет на настоящата обществена поръчка е: Инженеринг извършване на проектиране, строителство и авторски надзор за обект: Основен ремонт и реконструкция на дървен покрив на читалище в с. Трилистник, община Марица. В обхвата на настоящата обществена поръчка е включено изпълнението на следните дейности: Дейност 1: проектиране Изготвяне на инвестиционен проект във фаза техническа за обект: Основен ремонт и реконструкция на дървен покрив на читалище в с. Трилистник, община Марица. Дейност 2: авторски надзор Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обект: Основен ремонт и реконструкция на дървен покрив на читалище в с. Трилистник, община Марица. Дейност 3: строителство Изпълнение на СМР за реализацията на обект: Основен ремонт и реконструкция на дървен покрив на читалище в с. Трилистник, община Марица. Предметът на поръчката изисква: Да се събори компрометирания покрив на сградата на читалището в с. Трилистник, община Марица; Да се запазят същест  
ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ, АВТОРСКИ НАДЗОР И СМР) ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА обект: Изграждане на нова сграда на СУ СВ. ПАТРИАРХ ЕВТИМИЙ - гр. Пловдив, в УПИ IV-514.2000, гр. Пловдив, ПИ № 56784.514.2000 по КККР на гр. Пловдив, по Програма Изграждане, пристрояване, надстрояване и реконструкция на детски ясли, детски градини и училища 2024 – 2027, Модул 2 Държавни и общински училища - изграждане на нови сгради, както и пристрояване, надстрояване и реконструкция на съществуващи, Дейност 1 - изграждане на нови сгради за училища, финансирана от МОН. 16.01.25
„Преустройство, реконструкция и конструктивно усилване на съществуваща сграда - Училище, за нуждите на „Детска градина с физкултурен салон и кухненски блок“ в УПИ III2465-за детска градина и социални дейности по ПУП на гр. Раковски, кв. Секирово, общ. Раковски“  
„ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ФОТОВОЛТАИЧНИ ИНСТАЛАЦИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА – КМЕТСТВО, УПИ X – 190, КВ. 31, С. БОЛЯРИНО, ОБЩИНА РАКОВСКИ“ 09.01.25
Избор на изпълнител за извършване на услуги, включващи изпълнение на дейности през 2024 год. от Националната програма за превенция на хроничните незаразни болести 2021-2025 (НППХНБ) година съгласно обособени позиции, а именно: Обособена позиция 1 - Избор на изпълнител за изпълнение на дейности през 2024 год. от Националната програма за превенция на хроничните незаразни болести 2021-2025 година, а именно провеждане на скринингови кампании за БЕЛОДРОБНИ БОЛЕСТИ сред групи от здравното население, съставляващи съответно дейности по т. 4.8 от раздел III от Работна програма, Приложение 1 от НППХНБ, включващо, извършване на до 170 бр. прегледи от лекар със специалност Пневмология и фтизиатрия или Вътрешни болести на лица над 40 години, независимо от здравноосигурителния им статус и фамилната обремененост. Обособена позиция 2 - Избор на изпълнител за изпълнение на дейности през 2024 год. от Националната програма за превенция на хроничните незаразни болести 2021-2025 година  
Избор на изпълнител за извършване на услуги, включващи изпълнение на дейности през 2024 год. от Националната програма за превенция на хроничните незаразни болести 2021-2025 (НППХНБ) година съгласно обособени позиции, а именно: Обособена позиция 1 - Избор на изпълнител за изпълнение на дейности през 2024 год. от Националната програма за превенция на хроничните незаразни болести 2021-2025 година, а именно провеждане на скринингови кампании за БЕЛОДРОБНИ БОЛЕСТИ сред групи от здравното население, съставляващи съответно дейности по т. 4.8 от раздел III от Работна програма, Приложение 1 от НППХНБ, включващо, извършване на до 170 бр. прегледи от лекар със специалност Пневмология и фтизиатрия или Вътрешни болести на лица над 40 години, независимо от здравноосигурителния им статус и фамилната обремененост. Обособена позиция 2 - Избор на изпълнител за изпълнение на дейности през 2024 год. от Националната програма за превенция на хроничните незаразни болести 2021-2025 година