Контакт
И.Н.: 102880344

По ПМС 160: Доставка и въвеждане в експлоатация на дълготрайни материални активи по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: - Двушпинделен струг с ЦПУ - 1 брой Обособена позиция 2: - Роботизирана система за заваряване - 2 броя Обособена позиция 3: - Винтов компресор - 1 брой

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
19.09.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
42621100-6 42662000-4 42123400-1
Краен срок
26.09.24
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
Частно обявление
Възложител
КОЛОС ЕООД
Прогнозна стойност
1 170 500 BGN
Прогнозна стойност EUR
597 742,83 EUR
Приложени файлове:
  1. Тръжни документи КОЛОС ЕООД за публикуване.rar   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
Велико Търново / Veliko Tarnovo
Описание
Предвидените за придобиване активи ще допринесат по следния начин за цифровизацията на производствените процеси: 1. Двушпинделен струг с ЦПУ - 1 брой: предвидено е чрез актива да се използват най-съвременни достижения в информационните технологии, приложими за този тип производствени машини. Стругът разполагат с висока степен на цифрово-опосредствано управление, автоматично подаване на инструменти, трансфер на данни и възмо...
Предвидените за придобиване активи ще допринесат по следния начин за цифровизацията на производствените процеси: 1. Двушпинделен струг с ЦПУ - 1 брой: предвидено е чрез актива да се използват най-съвременни достижения в информационните технологии, приложими за този тип производствени машини. Стругът разполагат с висока степен на цифрово-опосредствано управление, автоматично подаване на инструменти, трансфер на данни и възможност за дистанционно наблюдение на машината посредством интернет връзка и система за известяване на смарт телефон или компютър в реално време за работните подавания, обороти на шпиндела, бързи ходове и други. Чрез прътоподаващо устройство активът се захранва със суровина, след което целият етап по стругова обработка се извършва изцяло автоматично. Посредством дистанционното следенето на производствения процес в реално време се осигурява възможност за засилен контрол и оптимизация на производството. 2. Роботизирана система за заваряване - 2 броя: разполагат с контролер за работа, който автоматично извършва контрол на множество оси, на производствените операции, паметта и заваръчните токоизточници. Предвидено е наличие на софтуерен пакет с възможност за препоръчителни заваръчни параметри по зададени данни за материала (черна или неръждаема стомана, и алуминий), дебелина и типа на съединението. Чрез робота отпада необходимостта от ръчни заваръчни операции, като се гарантира прецизен шев.. 3. Винтов компресор - 1 брой: снабден с микропроцесорно управление с цел да осъществява постоянни мониторинг и управление, показва параметри – работни часове, налягане, температура, статус, аларми, както и позволява настройване на желаните налягания с висока точност, възможност за свързване директно с блока за управление на други компресори със същото управление и изграждане на самоуправляваща се група компресори на принципа Master/Slave (Водещ/Подчинен). Дейността ще бъде осъществена чрез външно възлагане, съгласно правилата за възлагане на дейности по инвестиции от крайни получатели съгласно ПМС 80/ 09.05.2022 г., изискванията на Административния договор за БФП, Условията за кандидатстване, Условията за изпълнение и приложенията към тях, както и приложимото национално законодателство и нормативна уредба, инстуркции и указания, предоставени от Структурата за наблюдение и докладване на Програмата за икономическа трансформация, включително чрез прилагане и на мерките за визуализация. Дейността ще бъде реализирана посредством следните стъпки: 1. Изготвяне на актуализиран план и документация на процедура за избор на изпълнители за доставка и въвеждане в експлоатация на четири броя ДМА: Двушпинделен струг с ЦПУ - 1 брой, Роботизирана система за заваряване - 2 броя и Винтов компресор - 1 брой (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително от стартиране на проекта). 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнители (4-ти месец). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнители "Избор с публична покана" в условията на предварителен контрол от страна на УО. 3. Сключване на договор с избраните изпълнители (4-5-ти месец) в условията на последващ контрол. 4. Доставка и въвеждане в експлоатация на ДМА (с продължителност от 5-6-ти до 12-ти месец включително). Тази стъпка завършва с изпитването и приемането на активите, предмет на договорите за доставка, чрез подписването на приемо-предавателни протоколи за доставка.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация