Използваме бисквитки, за да направим посещението Ви на нашия сайт по-приятно. Вие ни предоставяте абсолютно анонимно информация за това как използвате сайта ни и така ни помагате непрекъснато да го подобряваме. Ако продължите да ползвате сайта, Вие се съгласявате с нашата Декларация за поверителност.
Търсенето в eop.bg е възможно само в заглавието и краткото описание на поръчката. Ние търсим и в пълния текст на обявлението, и в техническата спецификация към него. Вижте в това видео.
Организиране и провеждане на Национален конкурс Пътен полицай на годината през 2024 г.
Вид на поръчката
Услуги
Дата на публикация
25.06.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
79952000
Краен срок
25.07.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
Министерство на вътрешните работи
Прогнозна стойност
125 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
63 912,47 EUR
Приложени файлове:
T392148-Експорт-20240625.zip
(Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Документация.docx
(Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Договор за обществена поръчка.docx
(Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Решение по чл. 22 ал.1 от ЗОП.zip
(Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Декларация по чл. 39 ал. 3 т. 1 буква д от ППЗОП - Образец № 2.docx
(Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Техническа спецификация - Приложение № 1.pdf
(Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Обявление за поръчка – Общата директива стандартен режим.pdf
(Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Сортирате обявленията си в категории и запазвате бележки по тях - само за регистрирани потребители.
Регистрирайте се за безплатен тест или заплатете абонамент за достъп до услугата.
В предмета на обществената поръка се включва осигуряване на хотелско настаняване, хранене, помещения за провеждане на изпитна и конферентна дейности, тържествено честване, изработка и осигуряване на подаръчни и информационни материали, съгласно изискванията на техническата спецификация на поръчка със следните прогнозни количества за периода на провеждане на събитието: - Хотелско настаняване за периода: 18.09.2024 г. (сряда)...
В предмета на обществената поръка се включва осигуряване на хотелско настаняване, хранене, помещения за провеждане на изпитна и конферентна дейности, тържествено честване, изработка и осигуряване на подаръчни и информационни материали, съгласно изискванията на техническата спецификация на поръчка със следните прогнозни количества за периода на провеждане на събитието: - Хотелско настаняване за периода: 18.09.2024 г. (сряда) - 21.09.2024 г. (събота) 170 двойни стаи за периода на провеждане; - 143 единични стаи за периода на провеждане; - 6 апартамента за периода на провеждане . - Осигуряване на закуска - 489 бр.; - Осигуряване на обяд (тристепенно меню) - 448 бр.; - Осигуряване на вечери (тристепенно меню) - 294 бр.; - Осигуряване на вечери (тържествено меню) - 240 бр.; - Осигуряване на юбилейна торта (20 парчета) за тържествената вечерята - 1 брой; - Осигуряване на минерална вода х 500 мл. за авто- и мотополигона: 400 бр. - Осигуряване на зала с капацитет за минимум 85 (деветдесет и двама) човека: 2 часа; - Осигуряване на зала с капацитет за провеждане на теоретичен изпит за минимум 77 човека: 2 часа; - Осигуряване на зала с капацитет за минимум 50 човека: 2 часа; - Осигуряване на кафе пауза - Общ брой кафе паузи в периода на провеждане: 1 бр.; - Осигуряване на зала с капацитет за минимум 10 (десет) човека: 6 часа; - Осигуряване на DJ програма - Обща продължителност на DJ програма в периода на провеждане: 7 часа; - Осигуряване, транспорт и монтаж на сцена (трибуна) за периода на провеждане на събитието: 5 часа; - Осигуряване, транспорт и инсталиране на озвучителна техника за периода на провеждане на събитието: 5 часа; - Осигуряване на двама водещи/коментатори за по 5 часа: 10 часа - Осигуряване на бяла боя: 10 литра - Осигуряване на измервателни устройства за времеизмерване на автополигона и на мотополигона старт-финал : 2 броя - Изработка и доставка на транспарант 1 бр.; - Изработка и доставка на банер и стойка: 1 бр. - Изработка и доставка на плакати 60 бр.; - Изработка и доставка на покани 150 бр.; - Изработка и доставка на програми- регламент 200 бр.; - Изработка и доставка на грамоти 40 бр.; - Изработка и доставка на купи 40 бр. - Изработка и доставка на фланелки 250 бр.; - Изработка и доставка на химикалки 250 бр.; - Изработка и доставка на летни спортни шапки с козирка 250 бр.; - Изработка и доставка на подаръчни торбички 250 бр.; - Изработка и доставка на ключодържатели: 250 бр. - Изработка и доставка на мини бележник: 250 бр. - Изработка и доставка на плакети: 40 бр. За целите на чл. 72, ал. 1, т. 2 от ЗОП, като база за сравнение по отношение на предложената от участниците обща стойност на поръчката в лева без ДДС, Възложителят определя обявената прогнозна стойност на поръчката, посочена в обявлението.