Контакт
И.Н.: 105671251

Доставка на музикални перкусионни инструменти по три обособени позиции

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
18.11.24
Вид документ
Възложена поръчка
CPV/КОП кодове
37316000
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
ДЪРЖАВНА ОПЕРА - ПЛОВДИВ
Изпълнители
ПИП ЕЛЕКТРОНИКС ЕООД
 
 
Място на доставка
Пловдив / Plovdiv
Описание
Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Доставка на музикални перкусионни инструменти по три обособени позиции“, както следва:Обособена позиция № 1: „Доставка на тимпани“;Обособена позиция № 2: „Доставка на филхармонични камбани“;Обособена позиция № 3: „Доставка на глокеншпил“.1. В обхвата на обществената поръчка по Обособена позиция № 1 е включено изпълнението на следните дейности:1.1 Доставка на муз...
Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Доставка на музикални перкусионни инструменти по три обособени позиции“, както следва:Обособена позиция № 1: „Доставка на тимпани“;Обособена позиция № 2: „Доставка на филхармонични камбани“;Обособена позиция № 3: „Доставка на глокеншпил“.1. В обхвата на обществената поръчка по Обособена позиция № 1 е включено изпълнението на следните дейности:1.1 Доставка на музикални перкусионни инструменти, а именно: комплект от 4 броя филхармонични леки тимпани и комплект от 4 броя транспортни универсални тимпани, които да отговарят на минималните технически характеристики, указани от възложителя в Таблица № 1, респ. Таблица № 2 от Техническата спецификация. Едновременно с доставката на музикалните инструменти, изпълнителят следва да достави и следните принадлежности към тях:- Принадлежности към филхармоничните леки тимпани: всеки един от тимпаните следва да бъде доставен с подплатен дървен предпазител за кожи, ключ за настройване и приглушител на звука от филц.- Принадлежности към транспортните универсални тимпани: всеки един от тимпаните следва да бъде доставен с устройство за настройване, приглушител на звука, ключ за настройване и транспортен мек калъф, съвместим със съответния транспортен тимпан.1.2 Гаранционно обслужване на доставените музикални инструменти. В рамките на предлагания от Изпълнителя гаранционен срок, последният е длъжен да поеме гаранция за пълната функционална годност на музикалните инструменти съгласно тяхното предназначение, техническата спецификация на възложителя и техническото предложение на изпълнителя. Гаранцията на музикалните инструменти включва отстраняване със свои сили и средства на всички несъответствия/недостатъци/дефекти/повреди, възникнали не по вина на Възложителя.2. В обхвата на обществената поръчка по Обособена позиция № 2 е включено изпълнението на следните дейности:2.1 Доставка на музикален перкусионен инструмент, а именно: филхармонични камбани, които да отговарят на минималните технически характеристики, указани от възложителя в Таблица № 3 от техническата спецификация. Едновременно с доставката на музикалния инструмент, изпълнителят следва да достави и следните принадлежности към него: противопрахово покривало и 2 броя двулицеви чукове за камбани.2.2 Гаранционно обслужване на доставения музикален инструмент. В рамките на предлагания от Изпълнителя гаранционен срок, последният е длъжен да поеме гаранция за пълната функционална годност на музикалния инструмент съгласно неговото предназначение, техническата спецификация на възложителя и техническото предложение на изпълнителя. Гаранцията на музикалния инструмент включва отстраняване със свои сили и средства на всички несъответствия/недостатъци/дефекти/повреди, възникнали не по вина на Възложителя.3. В обхвата на обществената поръчка по Обособена позиция № 3 е включено изпълнението на следните дейности:3.1 Доставка на музикален перкусионен инструмент, а именно: глокеншпил, който да отговаря на минималните технически характеристики, указани от възложителя в Таблица № 4 от техническата спецификация. Едновременно с доставката на музикалния инструмент, изпълнителят следва да достави и следните принадлежности към него: противопрахово покривало и чифт палки за глокеншпил.3.2 Гаранционно обслужване на доставения музикален инструмент. В рамките на предлагания от Изпълнителя гаранционен срок, последният е длъжен да поеме гаранция за пълната функционална годност на музикалния инструмент съгласно неговото предназначение, техническата спецификация на възложителя и техническото предложение на изпълнителя. Гаранцията на музикалния инструмент включва отстраняване със свои сили и средства на всички несъответствия/недостатъци/дефекти/повреди, възникнали не по вина на Възложителя.Минималните изисквания към музикалните инструменти – предмет на доставка по Обособена позиция 1, Обособена позиция 2 и Обособена позиция 3 са указани в Техническата спецификация – Приложение № 1 към документацията за участие в процедурата. Предлаганите музикални инструменти трябва да бъдат с параметри, идентични или по-добри от минималните изисквания на Възложителя, посочени в Техническата спецификация.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация

Подобни обявления:

Заглавие: Краен срок
Настоящата открита процедура е за възлагане на обществена поръчка с предмет: Информираност и публичност по проект Въвеждане на мерки за ЕЕ и изграждане на фотоволтаични електроцентрали в три детски градини на територията на Община Пловдив, финансиран по Програма Възобновяема енергия, енергийна ефективност, енергийна сигурност към ФМ на ЕИП 2014-2021 Предметът на поръчката включва: - Изработка на печатни и рекламни материали; - Разработка на Интернет сайт; - Провеждане на публични събития и публикации; - Изработване, доставка и монтаж на билборд, изработване, доставка и монтаж на постоянна обяснителна табела и изработка и доставка на банер. Целта на настоящата обществена поръчка е информираност и популяризиране на Проекта, гарантиращо широкото обществено осведомяване за Проекта, финансирането от Програмата, привличането на заинтересовани страни, както и стимулиране разпознаваемостта на ФМ на ЕИП като ефективен инструмент за насърчаване на политиките в областта на ен  
Приготвяне и доставка на готова храна за нуждите на Военномедицинска академия и структурите ѝ в страната по обособени позиции  
“Доставка на нетни количества активна електрическа енергия (високо/средно/ниско напрежение) и избор на координатор на балансираща група за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДГС „Хисар“ 16.01.25
Доставка на нетни количества активна електрическа енергия (високо/средно/ниско напрежение) и избор на координатор на балансираща група за срок от 36 месеца 16.01.25
Предметът на настоящата обществена поръчка включва доставка на нетна активна електрическа енергия на ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група, за обекти на община Кричим, находящи се на територията ѝ, съгласно разпоредбите на Правилата за търговия с електрическа енергия (ПТЕЕ). Обществената поръчка има за цел да бъде избран доставчик на електрическа енергия ниско напрежение и координатор на балансираща група, като се сключи договор за комбинирани услуги по смисъла на чл. 20 от ПТЕЕ, а именно покупка на електрическа енергия и плащане на всички използвани от възложителя като краен клиент услуги: достъп до електропреносната и/или електроразпределителната мрежа, пренос на електрическа енергия през електропреносната и/или електроразпределителната мрежа и отговорност за балансиране, както и уреждане на отношенията във връзка с плащането на дължимите суми за мрежови услуги за съответния ценови период. Предметът на обществената поръчка включва още и: оф  
„Доставка чрез закупуване на резервни части, консумативи и гуми за селскостопански машини, за превозни средства, както и за машини за извършване на изкопно-насипни работи, строителни машини и оборудване за срок от 24 месеца по обособени позиции за нуждите на ТП „ДГС-Клисура”, ЮЦДП-Смолян”  
Място на изпълнение на поръчката е гр. Пловдив и включва охрана с технически средства (СОТ), включително реакция с жива сила за обекти на територията на МЕР Пловдив, касово помещение, сграда на база за регенерация на трансформаторни масла (БРТМ), работилница АРГ по подстанции и метален склад към ЦС МЕР Пловдив: 1. Касово помещение в административна сграда на МЕР Пловдив на адрес: гр. Пловдив, ул. Христо Г. Данов 37, стая 407; 1. Сграда на БРТМ на адрес: ЮИЗ на гр. Пловдив, бул. Кукленско шосе 17 В; 1. Работилница АРГ по подстанции на адрес: гр. Пловдив, ул. Кичево 56; 1. Метален склад към ЦС МЕР Пловдив на адрес: ЮИЗ на гр. Пловдив, бул. Кукленско шосе 17 В. При изпълнение на договор, възложен по рамковото споразумение, Изпълнителят трябва да използва наличната техника в обектите. Изпълнителят трябва да монтира предавател и друга техника, извън горепосочената и съвместима с нея, за осъществяване на връзка с дежурния център, като осигури гаранционната и извънгаранци  
„Техническа подкрепа по проект „Мерки за подобряване на качеството на атмосферен въздух в община Пловдив, чрез намаляване на емисиите от ФПЧ10 от битовото отопление – фаза 2“, финансиран по процедура № BG16FFPR002-5.001 „За по-чист въздух“ по приоритет 5 „Въздух“ на Програма „Околна среда“ 2021 - 2027 г.”  
Доставката на електрическа енергия трябва да бъде в съответствие с действащите нормативни документи: Закон за енергетиката (ЗЕ), Правилата за търговия с електрическа енергия (ПТЕЕ) и Правила за измерване на количеството електрическа енергия (ПИКЕЕ). По отношение на планирането и договарянето на конкретни количества нетна активна електрическа енергия се прилагат ПТЕЕ. Доставката на електрическа енергия трябва да бъде в съответствие с действащите нормативни документи: Закон за енергетиката (ЗЕ), Правилата за търговия с електрическа енергия (ПТЕЕ) и Правила за измерване на количеството електрическа енергия (ПИКЕЕ). По отношение на планирането и договарянето на конкретни количества нетна активна електрическа енергия се прилагат ПТЕЕ. Доставка на необходимите количества нетна активна електрическа енергия на ниско напрежение, посочени в т. 2.4 на Техническите изисквания и спецификации, (приложение 1) към настоящата документация, с възможни отклонения в положителна или от  
„Доставка на бетонови изделия за нуждите на ОП „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ПРЕВЕНЦИЯ“ към Община Раковски“