Предмет на поръчката е избор на изпълнител за доставка на резервни части и консумативи и предоставяне науслуги по извънгаранционно
обслужване на 661 бр. апаратура и оборудване към Факултет по дентална медицина(ФДМ), 160 бр. апаратура и оборудване към Университетски
медико-дентален център (УМДЦ), 8 броя апаратура иоборудване (системи за медицински газове) към ФДМ, 9 броя апаратура и оборудване
(климатични и...
Предмет на поръчката е избор на изпълнител за доставка на резервни части и консумативи и предоставяне науслуги по извънгаранционно
обслужване на 661 бр. апаратура и оборудване към Факултет по дентална медицина(ФДМ), 160 бр. апаратура и оборудване към Университетски
медико-дентален център (УМДЦ), 8 броя апаратура иоборудване (системи за медицински газове) към ФДМ, 9 броя апаратура и оборудване
(климатични ивентилационни системи) към ФДМ, 205 броя апаратура и оборудване към Медицински колеж (МК) и 26 брояоборудване
(за медицинска козметика) към МК, описани в ТС (Приложение №1, от №1.1 до №1.6 включително) отдокументацията.Прогнозно количество
на обществената поръчка: доставка на 510 единици (брой, метър, опаковка), съгласноприложена техническа спецификация (Приложение
№1.7) и, при необходимост, предоставяне на услуги за 1 069броя апаратура/оборудване, съгласно приложена техническа спецификация
(Приложение №1, от №1.1 до №1.6включително).В предмета на поръчката са включени следните дейности:- доставка на резервни части
и консумативи, необходими за нормалното функциониране на съответнатаапаратура/оборудване;- предоставяне на услуги по извънгаранционно
обслужване на мястото на експлоатация на съответнатаапаратура/оборудване, а при необходимост, транспортиране до сервизна база
на производител/оторизиранпредставител на производител на съответната техника или компонент, и обратно, в зависимост от степента
насложност на повредата и изискванията на производителя.В обхвата на предоставяните услуги по извънгаранционно обслужване
се включват:- услуги, свързани с осигуряване на посещения от квалифицирани специалисти на производител/оторизиранпредставител
на производител за отстраняване на повреда/и на мястото на експлоатация на включените в ТСапаратура/оборудване, при заявка
от Възложителя;- услуги, свързани с организация и обезпечаване на транспорт на повредените апарати/оборудване или на техникомпоненти
до сервизна база на производител/оторизиран представител на производител и обратно, приневъзможност за ремонтирането им на
мястото на експлоатация. В тези случаи услугата се осъществява следпредварително утвърдена от Възложителя на представена от
Изпълнителя оферта за организация и обезпечаванена транспорта до сервизна база и обратно, на прогнозните стойности и на сроковете,
свързани с извършване навсички дейности и разходи, свързани пряко или косвено с отстраняване на възникнала/и повреда/и в сервизнабаза
на производител/оторизиран представител на производител, в т.ч. за опаковане, разопаковане, товарене,разтоварване, транспортни
разходи, диагностика, ремонт, вложени нови, оригинални и нерециклирани резервничасти, консумативи, настройки, калибровки и
тестове, софтуерен ъпдейт, пътни разходи, парични преводи,разходи за труд, застраховки и всички други относими разходи, които
не са изрично посочени, но е необходимода бъдат направени за качественото изпълнение на договора.Общата прогнозна стойност
на настоящата обществена поръчка е 150 000,00 лв. без ДДС, която включва:- прогнозна стойност за резервни части и консумативи,
в размер на 125 000,00 лв. без ДДС, от които за включени втехническата спецификация (ТС) - 100 000,00 лв., съответно за невключени
в ТС – 25 000,00 лв.;- средства, предвидени за предоставяне на услуги по извънгаранционно обслужване в размер на 25 000,00
лв. безДДС.Количеството и вида на доставките и/или услугите се определя от Възложителя в зависимост от конкретните мупотребности
и финансова обезпеченост.Посочените количества в Приложение №1.7 от техническата спецификация са прогнозни и ще служат приоценяване
на офертите. Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените обеми за резервничасти и консумативи, включени
в техническата спецификация.В случаите, когато е изчерпана прогнозната стойност за резервни части и консумативи, включени
в техническатаспецификация, но предвидените средства за резервни части и консумативи, невключени в техническатаспецификация
и/или за предоставяне на услуги по извънгаранционно обслужване не са усвоени в пълен размер,Възложителят си запазва правото
в рамките на срока на действие на договора да заявява резервни части иконсумативи, включени в техническата спецификация, които
заплаща от предвидените, но неусвоени средства.Срок за изпълнение на поръчката: 12 месеца.Срок за доставка на заявена резервна
част и/или консуматив – до 25 работни дни от получаване на писмена заявкаот Възложителя.Срок за осигуряване на посещение на
квалифицирани специалисти на производителя/ оторизиранияпредставител на производителя на мястото на експлоатация на включените
в ТС апаратура/оборудване иизвършване на първоначална диагностика, класификация на възникналия проблем – до 2 работни дни
отполучаване на писмена заявка от Възложителя.Срок за отстраняване на проблема от страна на сервизен специалист на място -
до 3 работни дни отдиагностицирането му. При необходимост от доставка на резервни части/консумативи – срокът започва да тече,считано
от датата на осигуряването им.Срок за отстраняване на повреда в сервизна база на производител/оторизиран представител на производител
–до 50 работни дни, считано от получаване на писмена заявка от Възложителя. В посочения срок се включва инеобходимото време
за транспортиране до сервизна база на производител/оторизиран представител напроизводител, и обратно.