Контакт
И.Н.: 106758271

Доставка на резервни части и консумативи и предоставяне на услуги по извънгаранционно обслужване на апаратура и оборудване към Факултет по дентална медицина, Медицински колеж и Университетски медико-дентален център при Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов – Варна“

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
10.12.24
Вид документ
Промени по договора
CPV/КОП кодове
33100000 50400000 50800000
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ-ВАРНА "ПРОФ. Д-Р ПАРАСКЕВ ИВ.СТОЯНОВ"
Изпълнители
КРИЕЙТИВ ЛАЙТ ЕООД
 
 
Място на доставка
Описание
Предмет на поръчката е избор на изпълнител за доставка на резервни части и консумативи и предоставяне науслуги по извънгаранционно обслужване на 661 бр. апаратура и оборудване към Факултет по дентална медицина(ФДМ), 160 бр. апаратура и оборудване към Университетски медико-дентален център (УМДЦ), 8 броя апаратура иоборудване (системи за медицински газове) към ФДМ, 9 броя апаратура и оборудване (климатични и...
Предмет на поръчката е избор на изпълнител за доставка на резервни части и консумативи и предоставяне науслуги по извънгаранционно обслужване на 661 бр. апаратура и оборудване към Факултет по дентална медицина(ФДМ), 160 бр. апаратура и оборудване към Университетски медико-дентален център (УМДЦ), 8 броя апаратура иоборудване (системи за медицински газове) към ФДМ, 9 броя апаратура и оборудване (климатични ивентилационни системи) към ФДМ, 205 броя апаратура и оборудване към Медицински колеж (МК) и 26 брояоборудване (за медицинска козметика) към МК, описани в ТС (Приложение №1, от №1.1 до №1.6 включително) отдокументацията.Прогнозно количество на обществената поръчка: доставка на 510 единици (брой, метър, опаковка), съгласноприложена техническа спецификация (Приложение №1.7) и, при необходимост, предоставяне на услуги за 1 069броя апаратура/оборудване, съгласно приложена техническа спецификация (Приложение №1, от №1.1 до №1.6включително).В предмета на поръчката са включени следните дейности:- доставка на резервни части и консумативи, необходими за нормалното функциониране на съответнатаапаратура/оборудване;- предоставяне на услуги по извънгаранционно обслужване на мястото на експлоатация на съответнатаапаратура/оборудване, а при необходимост, транспортиране до сервизна база на производител/оторизиранпредставител на производител на съответната техника или компонент, и обратно, в зависимост от степента насложност на повредата и изискванията на производителя.В обхвата на предоставяните услуги по извънгаранционно обслужване се включват:- услуги, свързани с осигуряване на посещения от квалифицирани специалисти на производител/оторизиранпредставител на производител за отстраняване на повреда/и на мястото на експлоатация на включените в ТСапаратура/оборудване, при заявка от Възложителя;- услуги, свързани с организация и обезпечаване на транспорт на повредените апарати/оборудване или на техникомпоненти до сервизна база на производител/оторизиран представител на производител и обратно, приневъзможност за ремонтирането им на мястото на експлоатация. В тези случаи услугата се осъществява следпредварително утвърдена от Възложителя на представена от Изпълнителя оферта за организация и обезпечаванена транспорта до сервизна база и обратно, на прогнозните стойности и на сроковете, свързани с извършване навсички дейности и разходи, свързани пряко или косвено с отстраняване на възникнала/и повреда/и в сервизнабаза на производител/оторизиран представител на производител, в т.ч. за опаковане, разопаковане, товарене,разтоварване, транспортни разходи, диагностика, ремонт, вложени нови, оригинални и нерециклирани резервничасти, консумативи, настройки, калибровки и тестове, софтуерен ъпдейт, пътни разходи, парични преводи,разходи за труд, застраховки и всички други относими разходи, които не са изрично посочени, но е необходимода бъдат направени за качественото изпълнение на договора.Общата прогнозна стойност на настоящата обществена поръчка е 150 000,00 лв. без ДДС, която включва:- прогнозна стойност за резервни части и консумативи, в размер на 125 000,00 лв. без ДДС, от които за включени втехническата спецификация (ТС) - 100 000,00 лв., съответно за невключени в ТС – 25 000,00 лв.;- средства, предвидени за предоставяне на услуги по извънгаранционно обслужване в размер на 25 000,00 лв. безДДС.Количеството и вида на доставките и/или услугите се определя от Възложителя в зависимост от конкретните мупотребности и финансова обезпеченост.Посочените количества в Приложение №1.7 от техническата спецификация са прогнозни и ще служат приоценяване на офертите. Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените обеми за резервничасти и консумативи, включени в техническата спецификация.В случаите, когато е изчерпана прогнозната стойност за резервни части и консумативи, включени в техническатаспецификация, но предвидените средства за резервни части и консумативи, невключени в техническатаспецификация и/или за предоставяне на услуги по извънгаранционно обслужване не са усвоени в пълен размер,Възложителят си запазва правото в рамките на срока на действие на договора да заявява резервни части иконсумативи, включени в техническата спецификация, които заплаща от предвидените, но неусвоени средства.Срок за изпълнение на поръчката: 12 месеца.Срок за доставка на заявена резервна част и/или консуматив – до 25 работни дни от получаване на писмена заявкаот Възложителя.Срок за осигуряване на посещение на квалифицирани специалисти на производителя/ оторизиранияпредставител на производителя на мястото на експлоатация на включените в ТС апаратура/оборудване иизвършване на първоначална диагностика, класификация на възникналия проблем – до 2 работни дни отполучаване на писмена заявка от Възложителя.Срок за отстраняване на проблема от страна на сервизен специалист на място - до 3 работни дни отдиагностицирането му. При необходимост от доставка на резервни части/консумативи – срокът започва да тече,считано от датата на осигуряването им.Срок за отстраняване на повреда в сервизна база на производител/оторизиран представител на производител –до 50 работни дни, считано от получаване на писмена заявка от Възложителя. В посочения срок се включва инеобходимото време за транспортиране до сервизна база на производител/оторизиран представител напроизводител, и обратно.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация

Подобни обявления:

Заглавие: Краен срок
Доставка на дизелово гориво за отопление на ТМПЦ-Варна  
„Доставка, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на нов, неупотребяван и нерециклиран нискотемпературен газов стерилизатор за нуждите на МБАЛ „Света Анна-Варна”АД”  
Инвестиционният проект предвижда оформяне на паркова среда като за целта включва: - алеи (изградени от асфалтобетон); - беседка (готов продукт от производител); - открито игрище за мини футбол с р-ри 15/30 м. на изкуствена настилка; - детски кът с площ 300-320 кв. м.; - чешма; - кът около чешмата с бетонови пеики с дървени перголи над тях; - парково осветление; - капково и тревно напояване.  
Доставка и монтаж на кутии за трансмитери 06.01.25
„Доставка и монтаж на стерилизатори за нуждите на общинските детските ясли на територията на община Варна“  
ИМУЩЕСТВЕНО ЗАСТРАХОВАНЕ НА СГРАДЕН ФОНД И ОБОРУДВАНЕ, УПРАВЛЯВАНИ, ПОЛЗВАНИ И СТОПАНИСВАНИ ОТ СЪДЕБНАТА ВЛАСТ ЗА СРОК ОТ 24 (ДВАДЕСЕТ И ЧЕТИРИ) МЕСЕЦА 20.01.25
По ПМС 160: Доставка на колективни предпазни средства и социални придобивки свързани с подобряване условията на труд по обособени позиции: Об. позиция 1: Ергономично офис оборудване: 1.1. Ергономичен офис стол – 6 бр. 1.2. Ергономично офис бюро – 6 бр. Об. позиция 2. Офис обзавеждане: 2.1. Диван двоен – 1 бр., 2.2. Фотьойл единичен – 1 бр. 2.3. Метални шкафове – 6 бр. 2.4. Шумопоглъщаша маса – 1 бр. 2.5. Шумоизолиращa подвижна стена – 3 бр., Об. позиция 3. Оборудване: 3.1. Вакуум машина за миене и почистване на повърхности – 1 бр. 3.2. Телевизор – 1 бр. 3.3. Абсорбатор – 1 бр. 3.4. Хладилник – 1 бр. 3.5. Уред за здравословно готвене – 1 бр. 3.6. Индукционен плот за вграждане – 1 бр. 3.7. Тостер – 1 бр. 3.8. Кафемашина – 1 бр. 3.9. Електрическа кана – 1 бр. 3.10. Проточен бойлер – 1 бр. 07.01.25
Доставка на съоръжение и оборудване необходимо за нуждите на ЦСПП по ПБЗН - Варна при обучение свързано с практически действия при пътно-транспортни произшествия с две обособени позиции  
Доставка и поддръжка на системи за сигурност в обекти на Българската народна банка по обособени позиции  
Доставка на съоръжение и оборудване необходимо за нуждите на ЦСПП по ПБЗН - Варна при обучение свързано с практически действия при пътно-транспортни произшествия с две обособени позиции