Възложител. Възложител на настоящата открита процедура за избор на изпълнител на обществена поръчка, възлагана по реда на Двадесет и пета от Закона за обществените поръчки (ЗОП), съгласно чл.5, ал.2, т.16 от ЗОП, е Управителят на Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания Проф.д-р Марин Мушмов ЕООД град София /наричана по-долу за краткост СБАЛОЗ ЕООД/, с административен адрес: гр. София 1784, р...
Възложител. Възложител на настоящата открита процедура за избор на изпълнител на обществена поръчка, възлагана по реда на Двадесет и пета от Закона за обществените поръчки (ЗОП), съгласно чл.5, ал.2, т.16 от ЗОП, е Управителят на Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания Проф.д-р Марин Мушмов ЕООД град София /наричана по-долу за краткост СБАЛОЗ ЕООД/, с административен адрес: гр. София 1784, район Младост 1, бул. Андрей Сахаров № 22, тел/факс.: 02/975 3950, е-mail: sbaloz.sofia-grad@mail.bg Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sbalozsofia.com/ Адрес на профила на купувача (URL): https://app.eop.bg/buyer/1209 Лице за контакт: Снежана Христова Административен секретар 2. Обект и предмет на обществената поръчка. Обектът на настоящата обществена поръчка е доставки на стоки, осъществявани чрез покупка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на настоящата обществена поръчка е Доставка по заявка на реактиви, калибратори, контроли и консумативи за нуждите на СБАЛОЗ Проф. Д-р Марин Мушмов ЕООД София- град, съобразени с наличната аналитична апаратура по обособени позиции на адреса на болницата гр. София 1784, район Младост 1, бул. Андрей Сахаров № 22. Доставките се извършват до склада на болницата в зависимост от потребностите на лечебното заведение. Предметът е подробно описан в Техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие. Посочените количества са прогнозни/ориентировъчни и не задължават възложителят да закупи реактиви, калибратори, контроли и консумативи в пълния обем. Конкретните доставки и съответното количество се определят от потребностите на лечебното заведение със заявки до изпълнителя. 3. Правно основание. Процедурата се открива и провежда на основание глава 9 (девета), съгласно чл. 74 във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира публичността на възлагане на изпълнението, респ. прозрачността при разходването на публични финансови средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. 4. Обособени позиции. Доставката на посочените реактиви, калибратори, контроли консумативи е разделена от възложителя на 6 (шест) обособени позиции. Всеки участник има право да представи само един вариант на оферта за обособена позиция, като може да участва за една, няколко или за всички обособени позиции. Важно: Участниците са задължени да представят предложение за изпълнение на поръчката и съответно ценова оферта за всички номенклатурни единици от съответната обособена позиция. Не се допуска участие само за част от номенклатурните единици за обособена позиция, като в случай, че участник е подал оферта за изпълнение на поръчката, респективно ценова оферта, която не обхваща всички номенклатурни единици от съответната обособена позиция, то същият ще бъде отстранен от участие в процедурата. На отстраняване по съответната обособена позиция подлежи и участник, чието предложение за изпълнение на поръчката за дадена номенклатурна единица не отговаря на изискванията на възложителя. Количеството и вида на реактивите, калибратори, контролите и консумативите са съгласно приложената таблица. Посочените количества са прогнозни/ориентировъчни и не задължават възложителят да ги закупи в пълния им обем. Конкретните доставки се определят от потребностите на лечебното заведение със заявки до изпълнителя. 5. Технически спецификации. 5.1. Реактиви, калибратори, контролите и консумативите, за които се предвижда извършването на доставки по обособени позиции са както следва: обособена позиция № 1 Реактиви, калибратори, контролни материали и консумативи за имунологични анализатори COBAS e 411 - затворена система ; обособена позиция № 2 Рeактиви, калибратори и контролни материали и консумативи за Биохимични анализатори Cobas c311 и COBAS INTEGRA 400Plus - затворена система; обособена позиция № 3 Реактиви, калибратори, контролни материали и консумативи за йон-селективен AVL 9180 ; обособена позиция № 4 Реактиви, калибратори, контролни материали и консумативи за Хематологичен анализатор F 810 ; обособена позиция № 5 Реактиви,калибратори, контролни материали и консумативи за хематологичен анализатор XT 1800i ; обособена позиция № 6 Реактиви, калибратори, контролни материали и консумативи за коагулометър HUMA CLOT DUO . Подробно описани в документация приложена тук. На основание чл. 48, ал.2 и чл. 49, ал. 2 от ЗОП за всяко посочване на марка, патент, стандарт, спецификация, техническа оценка, техническо одобрение или технически еталон от техническите спецификации следва да се счита за допълнено с думите или еквивалентно/и . 5.2. Ако е приложимо, оферираните реактиви, калибратори, контролите и консумативите следва да отговарят на нормативно установените изисквания за качество и европейски стандарти. 5.3. Всеки реактив, калибратор, контролни материали и консуматив следва да е подходящ/съвместим и съобразени с наличната аналитична апаратура, находящи се в клиничната лаборатория на лечебното заведение, без допълнително софтуерно и хардуерно адаптиране. 5.4. Стоките следва да бъдат придружени с инструкция за употреба, с изключение на изделията, за които това е предвидено в закон. Стоките следва да бъдат доставяни опаковани в оригинална опаковка на производителя, като тя не трябва да е с нарушена цялост или мокра. Те трябва да са опаковани по начин, който ги запазва от всякакви повреди, дължащи се на атмосферни условия и транспорт. 5.5. Срок на годност: Към момента на доставката, остатъчният срок на съответния консуматив трябва да е не по-малък от 75 % /седемдесет и пет процента/ от обявения от производителя и указан върху опаковката. 5.6. При изпълнение на обществената поръчка участникът, избран за изпълнител е длъжен да спазва всички приложими правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими или колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право. 6. Срокове за изпълнение на обществената поръчка. 6.1. Срок за изпълнение на дейностите по обществената поръчка: Периодични доставки за срок до изчерпване на количествата или до приключване на нова процедура със същия предмет и сключване на договор за възлагане на обществена поръчка, но за не повече от 12 (дванадесет) месеца от подписване на договора по настоящата обществена поръчка. Всяка отделна доставка на реактиви, калибратори, контроли и консумативи се извършва в срок не повече от 24 /двадесет и четири/ часа след подаване на заявка по електронна поща или по факс. 6.2. Срок за отстраняване на дефекти: не по-дълъг от 1 (един) календарен ден, считано от датата на уведомяване на изпълнителя от страна на възложителя. 6.3. Посочените по-горе количества са определени на база потребностите на лечебното заведение за период от 12 (дванадесет) месеца. 7. Място на изпълнение на обществената поръчка. Доставка до склада на СБАЛОЗ Проф.д-р Марин Мушмов ЕООД град София, бул.Андрей Сахаров №22. 8. Цена. Цената се посочва в офертата на участника в български лева до ВТОРИ ЗНАК СЛЕД ДЕСЕТИЧНАТА ЗАПЕТАЯ, до краен получател. Цената следва да включва всички разходи за доставка до адреса на възложителя (мита, данъци, вкл. ДДС, такси и др.). Участникът посочва предлаганата от него цена на съответната стока (реактив, калибратор, контола, консуматив) с и без включен ДДС съгласно образеца към документацията. Предложената цена следва да бъде окончателна. ВАЖНО: Не се допускат варианти на офертата. 9. Удостоверяване извършването на доставка. Извършването на всяка отделна доставка на стоките се удостоверява с писмен приемо-предавателен протокол, подписван между възложителя и изпълнителя или от упълномощени от тях лица. В приемателно предавателния протокол се описва получената стока и се отразяват видимите дефекти по съответната партида от стоката, ако такива са били констатирани при приемането й. 10. Прогнозна стойност на обществената поръчка. Прогнозни количества. 10.1. Прогнозната стойност на поръчката е в размер на 287 460.54 лв. /двеста осемдесет и седем хиляди четиристотин и шестдесет лева и петдесет и четири ст./ без ДДС. Прогнозните стойности по обособените позиции са както следва: По обособена позиция № 1 Реактиви, калибратори, контролни материали и консумативи за имунологични анализатори COBAS e 411 - затворена система прогнозна стойност в размер на 136 457,00 лв. (сто тридесет и шест хиляди четиристотин петдесет и седем лева) без ДДС за 12 (дванадесет) месеца; По обособена позиция № 2 Рeактиви, калибратори и контролни материали и консумативи за Биохимични анализатори Cobas c311 и COBAS INTEGRA 400Plus - затворена система - прогнозна стойност в размер на 48 369,00 лв. (четиридесет и осем хиляди и триста шестдесет и девет лева) без ДДС за 12 (дванадесет) месеца. По обособена позиция № 3 Реактиви, калибратори, контролни материали и консумативи за йон-селективен AVL 9180 - прогнозна стойност в размер на 2 920,00 лв. (две хиляди деветстотин и двадесет лева) без ДДС за 12 (дванадесет) месеца. По обособена позиция № 4 Реактиви, калибратори, контролни материали и консумативи за Хематологичен анализатор F 810 - прогнозна стойност в размер на 87 641,30лв. (осемдесет и седем хиляди шестотин четиридесет и един лева и тридесет стотинки) без ДДС за 12 (дванадесет) месеца. По обособена позиция № 5 Реактиви,калибратори, контролни материали и консумативи за хематологичен анализатор XT 1800i - прогнозна стойност в размер на 7 891,00 лв. (седем хиляди осемстотин деветдесет и един лева) без ДДС за 12 (дванадесет) месеца. По обособена позиция № 6 Реактиви, калибратори, контролни материали и консумативи за коагулометър HUMA CLOT DUO - прогнозна стойност в размер на 4 182,24 лв. (четири хиляди сто осемдесет и два лева и двадесет и четири стотинки) без ДДС за 12 (дванадесет) месеца. В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в Техническата спецификация. Прогнозната стойност на всяка от обособените позиции е посочена в обявлението на обществената поръчка. Участниците нямат право да предлагат цена за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция, която надхвърля посочената за позицията прогнозна стойност. ВАЖНО: Възложителят отстранява участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, надвишаваща прогнозната стойност. 10.2. Посочените количества в техническата спецификация са прогнозни /ориентировъчни и не задължават възложителят да закупи стоките в пълния обем. Конкретните доставки и съответното количество се определят от потребностите на лечебното заведение със заявки до изпълнителя. 11. Начин на плащане. Плащанията по договора се извършват по банков път в български лева по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка след представяне на фактура, съставена съгласно изискванията на българското законодателство. Отложено плащане в срок до 30 (тридесет) календарни дни. 12. Срок за валидност на офертите. Срок за валидност на офертите: 90 (деветдесет) дни, считано от крайния срок за подаване на офертите.