Контакт
И.Н.: 107360720

Доставки на хранителни продукти

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
23.12.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
15000000
Краен срок
21.01.25 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
ДЕТСКА ГРАДИНА "КРЕМЕНА" - гр. ПЛОВДИВ
Прогнозна стойност
163 250,97 BGN
Прогнозна стойност EUR
83 380,65 EUR
 
 
Приложени файлове:
  1. ПРОЕКТ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА - ОП 2 Пакетирани хранителни продукти и варива.pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ. УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОФЕРТИТЕ ЧАСТ I.pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. T451510-Експорт-20241223.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
Пловдив / Plovdiv
Описание
I. Предметът на обществената поръчка е доставки на хранителни продукти за нуждите на ДГ Кремена по две обособени позиции : Обособена позиция № 1 Доставки на пресни плодове и зеленчуци на стойност: 131 386,41 лева без включен ДДС съответно 157 663,69 лева с включен ДДС; Обособена позиция № 2 Доставки на пакетирани хранителни продукти и варива на стойност: 31 864,56 лева без включен ДДС съответно 38 005,86 лева с включ...
I. Предметът на обществената поръчка е доставки на хранителни продукти за нуждите на ДГ Кремена по две обособени позиции : Обособена позиция № 1 Доставки на пресни плодове и зеленчуци на стойност: 131 386,41 лева без включен ДДС съответно 157 663,69 лева с включен ДДС; Обособена позиция № 2 Доставки на пакетирани хранителни продукти и варива на стойност: 31 864,56 лева без включен ДДС съответно 38 005,86 лева с включен ДДС; Прогнозните стойности по всяка една от обособените позиции са максимално допустимите стойности и участник, чието ценово предложение и количествено-стойностна сметка не са съобразени с финансовия ресурс на възложителя (обявената прогнозна стойност на обособената позиция) и го надвишават, ще бъде отстранен от участие в обществената поръчка. Доставките, включени в предмета на настоящата обществена поръчка, са описани в Техническите спецификации част II за всяка обособена позиция, приложени към документацията. Основните цели на поръчката са: 1. Осигуряване на качествена, здравословна и питателна храна на децата, посещаващи детското заведение; 2. Осигуряване на правилен режим на хранене на децата, отчитащ изискванията на Закона за здравето и нормативните актове по прилагането му; 3. Подобряване качеството и условията, при които се осъществява храненето на децата; 4. Повишаване на бързината на доставката при необходимост от хранителни продукти. II. В предмета на обществената поръчка по отделните обособени позиции са включени и доставки на био хранителни продукти от съответната продуктова група, които следва да са произведени съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 2018/848 на Европейския парламент и на Съвета от 30 май 2018 г. относно биологичното производство и етикетирането на биологични продукти и за отмяна на Регламент (ЕО) № 834/2007 на Съвета (ОВ, L 150 от 14.06.2018 г.) (Регламент (ЕС) 2018/848) и Наредба № 5 от 2018 г. за прилагане на правилата на биологично производство, етикетиране и контрол и за издаване на разрешение за контролна дейност за спазване на правилата на биологичното производство, както и за последващ официален надзор върху контролиращите лица (ДВ, бр. 75 от 2018 г.). Биологичните храни, предлагани в детските заведения, трябва да са произведени, преработени и/или дистрибутирани от лица, вписани в регистъра по чл. 16а, ал. 1, т. 1 от Закона за прилагане на Общата организация на пазарите на земеделски продукти на Европейския съюз. III. Договорите по съответните обособени позиции, които ще бъдат сключени в настоящата обществена поръчка, която се провежда с открита процедура, както следва: За Обособена позиция 1 Доставки на пресни плодове и зеленчуци ; За Обособена позиция 2 Доставки на пакетирани хранителни продукти и варива са със срок на действие 24 (двадесет и четири) календарни месеца, считано от датата на влизането им в сила или до изчерпване на стойността на договорите, което от двете условия настъпи по-рано. При изтичане на срока на действие на договора по съответната обособена позиция, но неизчерпване на стойността му и при наличие на финансови средства по договора, срокът на същия може да се продължи до изчерпване на стойността му, но не повече от 3 (три) календарни месеца при наличие на съгласие между Възложителя и Изпълнителя за прилагане на посочената опция чрез подписване на допълнително писмено споразумение към договора за обществена поръчка на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Договорите, които ще бъдат сключени по съответните обособени позиции в настоящата обществена поръчка влизат в сила след изтичане срока на действие или изчерпване на стойността на договорите, действащи към датата на обявяване на поръчката по отделните позиции. За точната дата на влизане в сила на договорите изпълнителите ще бъдат уведомени чрез отправяне на Възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя, в което е посочена началната дата на изпълнение на съответния договор за възлагане на обществена поръчка по съответната обособена позиция. Възлагателното писмо става неразделна част от Договора за обществена поръчка.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация