Контакт
И.Н.: 106727137

Доставяните артикули следва да отговарят на описанието и параметрите, посочени в техническата спецификация. При необходимост Възложителят може да закупува артикули, които не са описани в Техническата спецификация на Възложителя. Те се доставят на цени, които са актуални в обекта на изпълнителя към момента на доставката им. Доставките следва да се осъществяват след подадена от възложителя писмена заявка. Със заявката възложителят определя вида и количеството на конкретната доставка. След получаване на писмената заявка от възложителя, в която са определени вида и количеството на конкретната доставка, изпълнителят с осигурен транспорт за собствена сметка, следва да достави заявените материали на адреса на възложителя и на цена, съгласно ценовото предложение на изпълнителя в подходяща за съхранение и транспорт опаковка. Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове артикули на адреса на Възложителя в рамките на 2 (два) работни дни, считано от датата на п

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
10.12.24
Вид документ
Приключен договор
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
РАЙОННА ЗДРАВНООСИГУРИТЕЛНА КАСА - ВРАЦА
Прогнозна стойност
4 166,67 BGN
Прогнозна стойност EUR
2 129,44 EUR
Изпълнители
ИНЕС ЕООД
Стойност на договора
4 166,67 BGN
Приложени файлове:
  1. Обявление за приключване на договор за обществена поръчка.pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. Обявление за поръчка - ЗОП.pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. Обявление за възложена поръчка - ЗОП.pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
Описание
Доставяните артикули следва да отговарят на описанието и параметрите, посочени в техническата спецификация. При необходимост Възложителят може да закупува артикули, които не са описани в Техническата спецификация на Възложителя. Те се доставят на цени, които са актуални в обекта на изпълнителя към момента на доставката им. Доставките следва да се осъществяват след подадена от възложителя писмена заявка. Със заявката възложи...
Доставяните артикули следва да отговарят на описанието и параметрите, посочени в техническата спецификация. При необходимост Възложителят може да закупува артикули, които не са описани в Техническата спецификация на Възложителя. Те се доставят на цени, които са актуални в обекта на изпълнителя към момента на доставката им. Доставките следва да се осъществяват след подадена от възложителя писмена заявка. Със заявката възложителят определя вида и количеството на конкретната доставка. След получаване на писмената заявка от възложителя, в която са определени вида и количеството на конкретната доставка, изпълнителят с осигурен транспорт за собствена сметка, следва да достави заявените материали на адреса на възложителя и на цена, съгласно ценовото предложение на изпълнителя в подходяща за съхранение и транспорт опаковка. Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове артикули на адреса на Възложителя в рамките на 2 (два) работни дни, считано от датата на подаване на заявката от Възложителя. За всяка извършена доставка се изготвя и подписва приемо-предавателен протокол в два екземпляра от длъжностни лица на Изпълнителя и упълномощен представител на Възложителя. В протокола се отразяват вида и количеството на доставените артикули. Протоколът е основание за издаване на фактура от Изпълнителя и определя нейното съдържание. Доставените стоки следва да бъдат с опаковки, обозначения, сертификати и/или декларации за съответствие, съобразно изискванията на българското законодателство и законодателството на ЕС. При установени разлики във вида, количеството или качеството на заявените стоки представители на двете страни следва да съставят констативен протокол , по силата на който Изпълнителя е длъжен да отстрани за своя сметка пропуска в максимален срок от 1/един/ работен ден. В случай, че представител на Изпълнителя не се яви да подпише протокола в срок от 24 часа от надлежното му уведомяване, Възложителят му изпраща едностранно изявление, в което описва своите констатации, което едностранно изявление има действие на констативен протокол . При доставка на луминесцентни лампи Изпълнителят е длъжен да изземва излезлите от употреба такива. Определеният за изпълнител на настоящата обществена поръчка, следва да разполага с търговски обект (магазин/склад) чрез който да е в състояние да изпълни качествено изискванията към доставката и условията за изпълнение на поръчката, посочени в настоящата Техническа спецификация за целия срок на договора.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация