Използваме бисквитки, за да направим посещението Ви на нашия сайт по-приятно. Вие ни предоставяте абсолютно анонимно информация за това как използвате сайта ни и така ни помагате непрекъснато да го подобряваме. Ако продължите да ползвате сайта, Вие се съгласявате с нашата Декларация за поверителност.
Търсенето в eop.bg е възможно само в заглавието и краткото описание на поръчката. Ние търсим и в пълния текст на обявлението, и в техническата спецификация към него. Вижте в това видео.
Сортирате обявленията си в категории и запазвате бележки по тях - само за регистрирани потребители.
Регистрирайте се за безплатен тест или заплатете абонамент за достъп до услугата.
Етапите, през които ще премине изпълнението на процедурата: 1. Публикуване за обявление в ИСУН 2020 и на сайта на дружеството. 2. Избор на изпълнител/и на описани мерки предвидени за осигуряване на дейността по предоставяне на колективни предпазни средства и социални придобивки за заетите лица. Изборът на изпълнител/и, ще се извърши съобразно ПМС 4 от 01.2024 г., и ЗУСЕФСУ глава IV, по следните Обособени позиции: ОП 1 Ергон...
Етапите, през които ще премине изпълнението на процедурата: 1. Публикуване за обявление в ИСУН 2020 и на сайта на дружеството. 2. Избор на изпълнител/и на описани мерки предвидени за осигуряване на дейността по предоставяне на колективни предпазни средства и социални придобивки за заетите лица. Изборът на изпълнител/и, ще се извърши съобразно ПМС 4 от 01.2024 г., и ЗУСЕФСУ глава IV, по следните Обособени позиции: ОП 1 Ергономично офис оборудване: 1.1. Ергономичен офис стол – 6 бр. 1.2. Ергономично офис бюро – 6 бр. Об. позиция 2. Офис обзавеждане: 2.1. Диван двоен – 1 бр., 2.2. Фотьойл единичен – 1 бр. 2.3. Метални шкафове – 6 бр. 2.4. Шумопоглъщаша маса – 1 бр. 2.5. Шумоизолиращa подвижна стена – 3 бр., Об. позиция 3. Оборудване: 3.1. Вакуум машина за миене и почистване на повърхности – 1 бр. 3.2. Телевизор – 1 бр. 3.3. Абсорбатор – 1 бр. 3.4. Хладилник – 1 бр. 3.5. Уред за здравословно готвене – 1 бр. 3.6. Индукционен плот за вграждане – 1 бр. 3.7. Тостер – 1 бр. 3.8. Кафемашина – 1 бр. 3.9. Електрическа кана – 1 бр. 3.10. Проточен бойлер – 1 бр. 3. Одобрение на проведената процедура с публична покана от УО на П РЧР. 4. Сключване на договор/и с избраните изпълнители на отделните Обособени позиции. 5. Изпълнение на поръчките предвидени в съответния договор за доставка на оборудване и активи. 6. Подписване на приемо-предавателни протоколи за доставените материални активи и приемане на приложимата документация относно доставката на оборудване и обзавеждане.