Контакт
И.Н.: 107584661

По ПМС 160: Доставка на колективни предпазни средства и социални придобивки свързани с подобряване условията на труд по обособени позиции: Об. позиция 1: Ергономично офис оборудване: 1.1. Ергономичен офис стол – 6 бр. 1.2. Ергономично офис бюро – 6 бр. Об. позиция 2. Офис обзавеждане: 2.1. Диван двоен – 1 бр., 2.2. Фотьойл единичен – 1 бр. 2.3. Метални шкафове – 6 бр. 2.4. Шумопоглъщаша маса – 1 бр. 2.5. Шумоизолиращa подвижна стена – 3 бр., Об. позиция 3. Оборудване: 3.1. Вакуум машина за миене и почистване на повърхности – 1 бр. 3.2. Телевизор – 1 бр. 3.3. Абсорбатор – 1 бр. 3.4. Хладилник – 1 бр. 3.5. Уред за здравословно готвене – 1 бр. 3.6. Индукционен плот за вграждане – 1 бр. 3.7. Тостер – 1 бр. 3.8. Кафемашина – 1 бр. 3.9. Електрическа кана – 1 бр. 3.10. Проточен бойлер – 1 бр.

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
02.01.25
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
39200000-4 39000000-2 39220000-0 39221000-7 39141000-2 39715100-8
Краен срок
07.01.25
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
Частно обявление
Възложител
САЙТРОН ООД
Прогнозна стойност
63 870,25 BGN
Прогнозна стойност EUR
32 703,66 EUR
Приложени файлове:
  1. Документация избор на изпълнител.rar   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
Описание
Етапите, през които ще премине изпълнението на процедурата: 1. Публикуване за обявление в ИСУН 2020 и на сайта на дружеството. 2. Избор на изпълнител/и на описани мерки предвидени за осигуряване на дейността по предоставяне на колективни предпазни средства и социални придобивки за заетите лица. Изборът на изпълнител/и, ще се извърши съобразно ПМС 4 от 01.2024 г., и ЗУСЕФСУ глава IV, по следните Обособени позиции: ОП 1 Ергон...
Етапите, през които ще премине изпълнението на процедурата: 1. Публикуване за обявление в ИСУН 2020 и на сайта на дружеството. 2. Избор на изпълнител/и на описани мерки предвидени за осигуряване на дейността по предоставяне на колективни предпазни средства и социални придобивки за заетите лица. Изборът на изпълнител/и, ще се извърши съобразно ПМС 4 от 01.2024 г., и ЗУСЕФСУ глава IV, по следните Обособени позиции: ОП 1 Ергономично офис оборудване: 1.1. Ергономичен офис стол – 6 бр. 1.2. Ергономично офис бюро – 6 бр. Об. позиция 2. Офис обзавеждане: 2.1. Диван двоен – 1 бр., 2.2. Фотьойл единичен – 1 бр. 2.3. Метални шкафове – 6 бр. 2.4. Шумопоглъщаша маса – 1 бр. 2.5. Шумоизолиращa подвижна стена – 3 бр., Об. позиция 3. Оборудване: 3.1. Вакуум машина за миене и почистване на повърхности – 1 бр. 3.2. Телевизор – 1 бр. 3.3. Абсорбатор – 1 бр. 3.4. Хладилник – 1 бр. 3.5. Уред за здравословно готвене – 1 бр. 3.6. Индукционен плот за вграждане – 1 бр. 3.7. Тостер – 1 бр. 3.8. Кафемашина – 1 бр. 3.9. Електрическа кана – 1 бр. 3.10. Проточен бойлер – 1 бр. 3. Одобрение на проведената процедура с публична покана от УО на П РЧР. 4. Сключване на договор/и с избраните изпълнители на отделните Обособени позиции. 5. Изпълнение на поръчките предвидени в съответния договор за доставка на оборудване и активи. 6. Подписване на приемо-предавателни протоколи за доставените материални активи и приемане на приложимата документация относно доставката на оборудване и обзавеждане.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация