Контакт
И.Н.: 106892494

Пристройка към основна сграда за физкултурен салон, библиотечно-информационен център, 4 броя класни стаи в 83 ОУ Елин Пелин , с. Панчарево, Столична Община

Вид на поръчката
Строителство
Дата на публикация
13.12.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
45214000
Краен срок
03.01.25 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
83-ТО ОСНОВНО УЧИЛИЩЕ
Прогнозна стойност
4 968 502,5 BGN
Прогнозна стойност EUR
2 537 669,19 EUR
 
 
Приложени файлове:
  1. СЪДЪРЖАНИЕ.docx   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. Решение по чл. 22 ал.1 от ЗОП.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. Обявление за поръчка (ЗОП).pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
София (столица) / Sofia (stolitsa)
Описание
Обект на настоящата обществена поръчка е СТРОИТЕЛСТВО (изпълнение на строеж) по смисъла на чл.3, ал.1, т.1, буква б от ЗОП с Предмет Пристройка към основна сграда за физкултурен салон, библиотечно-информационен център, 4 броя класни стаи в 83 ОУ Елин Пелин , с. Панчарево, Столична Община с обхват: Ремонт на съществуващата сграда за привеждане в съответствие с на действащата нормативна уредба; Изграждане на асансьор...
Обект на настоящата обществена поръчка е СТРОИТЕЛСТВО (изпълнение на строеж) по смисъла на чл.3, ал.1, т.1, буква б от ЗОП с Предмет Пристройка към основна сграда за физкултурен салон, библиотечно-информационен център, 4 броя класни стаи в 83 ОУ Елин Пелин , с. Панчарево, Столична Община с обхват: Ремонт на съществуващата сграда за привеждане в съответствие с на действащата нормативна уредба; Изграждане на асансьор за хора с увреждания, осигуряване на необходимия брой тоалетни възли; Изграждане на блок с класни стаи към съществуващата училищна сграда; Изграждане на блок с физкултурен салон, съблекални, актова зала, библиотека към съществуващата училищна сграда; Изграждане на външни игрища, гимнастическа площадка и облагородяване на околното пространство, като съществуващата сграда е с РЗП1087м2, а новото строителство, ще е с РЗП 1697,6м2 и общото постигнато РЗП2784,6м2 и със следните конкретни дейности: ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №1 Организиране и изпълнение на СМР и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на предмета на поръчката, в съответствие с нормативните изисквания, инвестиционния проект, техническите спецификации и конкретни видове работи отразени в списъка с артикули в ценовото предложение; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №2 Организиране и изпълнение на дейностите за доставка и складиране на материали, продукти, инструментариум и техника; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №3 Организиране и изпълнение на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на изпълнение на дейностите предмет на поръчката, в съответствие с изискването на българското и приложимото европейско законодателство; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №4 Организиране и изпълнение на дейностите необходими за създаване и осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд и противопожарна безопасност на строителната площадка, в съответствие с изискването на българското и приложимото европейско законодателство; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №5 Организиране и изпълнение на дейностите необходими за създаване и осигуряване на нужните условия за недопускане и/или минимизиране на екологично замърсяване на въздух, вода, почва от изпълнение на дейностите на строителната площадка, в съответствие с изискването на българското и приложимото европейско законодателство; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №6 Организиране и съставяне на актове/протоколи от етапа на откриване на строителната площадка до приемане на строежа; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №7 Организиране и отстраняване на недостатъци, пропуски, частично или лошо неизпълнение, установени в хода на изпълнение на строителството; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №8 Организиране и изпълнение на необходимите изпитвания и изследвания; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №9 Организиране и Уведомяване на възложителя за готовността за предаване на строежа; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №10 Организиране и отстраняване на недостатъците и дефекти на етап приемане на обекта; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №11 Организиране и подпомагане на Възложителя в периода от предаване на обекта до приемане на обекта; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №12 Организиране и подпомагане на Възложителя в периода от приемане на обекта до въвеждането му в експлоатация; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №13 Организиране и администриране на договора в рамките на задълженията и отговорностите изпълнителя; ОСНОВНА ДЕЙНОСТ №14 Организиране и изпълнение на Гаранционно поддържане за осигуряване нормалното функциониране и ползване на завършените строителни обекти и отстраняване на скритите дефекти след приемането им и въвеждане в експлоатация (ползване). Всички основни дейности от №2 до №14 включително, като необходими дейности и всички необходими разходи за тяхното изпълнение, ще бъдат предвидени в единичните цени на основна дейностите №1, които са отразени в списък с артикули от Ценовото предложение. Изпълнението е разделено на Два основни етапа, а именно ПЪРВИ ЕТАП Строителство с обхват от основна дейност №1 до №13 включително до въвеждане на обекта в експлоатация и ВТОРИ ЕТАП Гаранционно поддържане с обхват от основна дейност №13 до №14 включително до изтичане и на най-дългия минимален гаранционен срок от всички минимални гаранционни срокове на изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация

Подобни обявления:

Заглавие: Краен срок
Изпълнение на дейности за повишаване на експертния капацитет за служителите в администрацията, изпълняващи задачи в областта на КАВ, чрез организиране на събития, обмяна на информация и добри практики, включително с други държави членки на ЕС, възлагана чрез открита процедура по ЗОП 02.01.25
„Изпълнение на дейности за повишаване на експертния капацитет за служителите в администрацията, изпълняващи задачи в областта на КАВ, чрез организиране на събития, обмяна на информация и добри практики, включително с други държави членки на ЕС“, възлагана чрез открита процедура по ЗОП 02.01.25
Приготвяне и доставка на готова храна за нуждите на Военномедицинска академия и структурите ѝ в страната по обособени позиции  
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ, СВЪРЗАНИ С ОРГАНИЗИРАНЕ НА СЪБИТИЯ И МЕРОПРИЯТИЯ ЗА НУЖДИТЕ НА ПРОЕКТ BG-RRP-2.004-0002-C01, „BiOrgaMCT“ (Биоактивни органични и неорганични авангардни материали и чисти технологии)“  
Обект на настоящата обществена поръчка е услуга по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка по всяка обособена позиция са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, ЧАСТ II от документацията за участие. Извършване на дейности (услуги) по организиране на ежедневно хранене на категории хранещи се, имащи право на безплатна храна: болни по диети; персонал на ВМА (дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд); кръводарители; военноинвалиди, военнопострадали и ветерани при мисии и учения, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, съгласно Техническа спецификация за съответната обосособена позиция - Приложения 1, 1.1, 1.2 - А и Б, 1.3 и 1.4, неразделна част от настоящата документация. Организиране на храненето в болничните заведения и болниците за продължително лечение и рехабилитация на ВМА по обособените позиции се извършва чрез кетъринг  
Обект на настоящата обществена поръчка е услуга по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка по всяка обособена позиция са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, ЧАСТ II от документацията за участие. Извършване на дейности (услуги) по организиране на ежедневно хранене на категории хранещи се, имащи право на безплатна храна: болни по диети; персонал на ВМА (дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд); кръводарители; военноинвалиди, военнопострадали и ветерани при мисии и учения, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, съгласно Техническа спецификация за съответната обосособена позиция - Приложения 1, 1.1, 1.2 - А и Б, 1.3 и 1.4, неразделна част от настоящата документация. Организиране на храненето в болничните заведения и болниците за продължително лечение и рехабилитация на ВМА по обособените позиции се извършва чрез кетъринг  
Обект на настоящата обществена поръчка е услуга по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка по всяка обособена позиция са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, ЧАСТ II от документацията за участие. Извършване на дейности по организиране на ежедневно хранене на категории хранещи се, имащи право на безплатна храна: болни по диети; персонал на ВМА (дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд); кръводарители; военноинвалиди, военнопострадали и ветерани при мисии и учения, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, съгласно Техническа спецификация за съответната обосособена позиция - Приложения 1, 1.1, 1.2 - А и Б, 1.3 и 1.4, неразделна част от настоящата документация. Организиране на храненето в болничните заведения и болниците за продължително лечение и рехабилитация на ВМА по обособените позиции се извършва чрез кетъринг Приготвян  
Обект на настоящата обществена поръчка е услуга по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка по всяка обособена позиция са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, ЧАСТ II от документацията за участие. Извършване на дейности (услуги) по организиране на ежедневно хранене на категории хранещи се, имащи право на безплатна храна: болни по диети; персонал на ВМА (дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд); кръводарители; военноинвалиди, военнопострадали и ветерани при мисии и учения, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, съгласно Техническа спецификация за съответната обосособена позиция - Приложения 1, 1.1, 1.2 - А и Б, 1.3 и 1.4, неразделна част от настоящата документация. Организиране на храненето в болничните заведения и болниците за продължително лечение и рехабилитация на ВМА по обособените позиции се извършва чрез кетъринг  
Обект на настоящата обществена поръчка е услуга по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка по всяка обособена позиция са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, ЧАСТ II от документацията за участие. Извършване на дейности (услуги) по организиране на ежедневно хранене на категории хранещи се, имащи право на безплатна храна: болни по диети; персонал на ВМА (дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд); кръводарители; военноинвалиди, военнопострадали и ветерани при мисии и учения, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, съгласно Техническа спецификация за съответната обосособена позиция - Приложения 1, 1.1, 1.2 - А и Б, 1.3 и 1.4, неразделна част от настоящата документация. Организиране на храненето в болничните заведения и болниците за продължително лечение и рехабилитация на ВМА по обособените позиции се извършва чрез кетъринг  
„Организиране и провеждане на събития (конференции, обучения, семинари и други), и съпътстващи дейности, на територията на Република България за нуждите на Министерство на регионалното развитие и благоустройството по Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027“ 02.01.25