Използваме бисквитки, за да направим посещението Ви на нашия сайт по-приятно. Вие ни предоставяте абсолютно анонимно информация за това как използвате сайта ни и така ни помагате непрекъснато да го подобряваме. Ако продължите да ползвате сайта, Вие се съгласявате с нашата Декларация за поверителност.
Търсенето в eop.bg е възможно само в заглавието и краткото описание на поръчката. Ние търсим и в пълния текст на обявлението, и в техническата спецификация към него. Вижте в това видео.
Проектиране и изграждане на системи за сигнализация и телекомуникации по железопътната линия Пловдив—Бургас по проект „Рехабилитация на железопътната линия Пловдив—Бургас“, фаза 2
Вид на поръчката
Друго
Дата на публикация
18.12.24
Вид документ
Промени по договора
CPV/КОП кодове
45234115
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
ДП „Национална компания „Железопътна инфрастрктура“
Сортирате обявленията си в категории и запазвате бележки по тях - само за регистрирани потребители.
Регистрирайте се за безплатен тест или заплатете абонамент за достъп до услугата.
Железопътният участък Пловдив—Стара Загора—Бургас е главна жп линия от железопътната мрежа на Република БЪЛГАРИЯ е с дължина
293 км. Резултатите, които трябва да бъдат постигнати от изпълнението на поръчката, са: — изградени модерни системи за сигнализация
в гарите и междугарията в участъка, включващи маршрутно-компютърни централизации, нови външни сигнализационни съоръжения и
кабели, диспечерска централиз...
Железопътният участък Пловдив—Стара Загора—Бургас е главна жп линия от железопътната мрежа на Република БЪЛГАРИЯ е с дължина
293 км. Резултатите, които трябва да бъдат постигнати от изпълнението на поръчката, са: — изградени модерни системи за сигнализация
в гарите и междугарията в участъка, включващи маршрутно-компютърни централизации, нови външни сигнализационни съоръжения и
кабели, диспечерска централизация и ETCS, — изградени модерни системи за телекомуникации в гарите и междугарията, базирани
на оптични кабели, включващи преносни мрежи, гарови и диспечерски устройства, телефонни централи и мрежа GSM-R, — изградени
системи за информация на пътниците, — изградени пунктове за контрол на подвижния състав, — изготвена екзекутивна документация,
— постигане на изискванията за оперативна съвместимост с трансевропейската железопътна система на подсистема КУС в участъка.