Предмет на обществената поръчка е: Реализиране на мястото на експлоатация на цялостно и напълно обезпечено с всички необходими продукти (предложено от Участника) техническо решение за осигуряване от страна и за сметка на Изпълнителя продължение на заявеното софтуерно осигуряване на внедрената централизирана система за управление на IT услуги (СУИТУ), в това провеждане на съответно опреснително обучение на ангажирани служите...
Предмет на обществената поръчка е: Реализиране на мястото на експлоатация на цялостно и напълно обезпечено с всички необходими продукти (предложено от Участника) техническо решение за осигуряване от страна и за сметка на Изпълнителя продължение на заявеното софтуерно осигуряване на внедрената централизирана система за управление на IT услуги (СУИТУ), в това провеждане на съответно опреснително обучение на ангажирани служители на Възложителя и реализация на пакет от заявени допълнителни необходимо присъщи услуги. В предметния обхват на поръчката влизат следните услуги: 1. Еднократно (за целия период на изпълнение на ОП), първоначално (встъпително): • придобиване за потребителския акаунт на Възложителя на всички заявени в Таблица №1 Таблица за техническо съответствие” и предложени/ включени от Участника в неговото Предложение оригинални продукти; • провеждане на изискваното функционално осъвременяване/обновяване (инсталиране, деинсталиране и/или преинсталиране) от Изпълнителя на използвания софтуер към най-актуалната налична, достъпна и приложима версия, при необходимост от адаптиране допълнителни конфигурационни настройки включително миграция на обекти и политики, както и възможност за деинсталиране ако в резултат бъде нарушена работата на част или цялата изградена и внедрената вече СУИТУ; • провеждане на съответно опреснително обучение на ангажирани служители на Възложителя за: конфигуриране, администриране, работа, поддръжка, наблюдение/ мониториране и т.н. с вече изградената, внедрената и обновена СУИТУ. 2. През целия период на изпълнение на ОП - предоставяне, на мястото на експлоатация или отдалечено, от страна и за сметка на Изпълнителя на: разширено сервизиране на внедрената и обновена СУИТУ предмет на ОП, проактивна поддръжка и пълно съдействие на Възложителя за отстраняване на всякакви софтуерни, технически и/или др. проблеми възникнали при експлоатация на СУИТУ и/или обкръжението на НИС, професионални услуги от сертифицирани от Производителя специалисти за работа с СУИТУ и предложените от Участника продукти в контекста на обкръжението на НИС на Възложителя, в това число: • поддръжка на внедрените модули на системата; • диагностициране и отстраняване на възникнали технически проблеми в софтуера на системата; • отстраняване на констатирани грешки и недостатъци в нейната работа; • отстраняване на дефекти, открити в модулите на системата, които са модифицирани в обхвата на договора; • анализ, корекция и настройка на внедрените модули на системата, при наличие на промяна в установените работни процеси при Възложителя; • оказване на пълно съдействие на ИТ специалистите на Възложителя при изпълнение на дейности свързани с интеграция на внедрените модули с другите налични системи на Възложителя; • конфигуриране, настройка и поддръжка в актуално състояние на справочна система с различни справки и разрези – брой постъпили заявки и инциденти по вид, време за обработка, вид оператор и др.; • извършване на оптимизация и реорганизация на обектите в базите данни с цел бързодействие и ефективна работа на системата; • възможност за работа на системата с нови версии на базите данни и другите използвани компоненти и осигуряване на миграция към тях при необходимост; • съдействие при необходимост от обновяване на средата – обновяване на операционна система, firmware, смяна на сертификати и др.; • съдействие при възстановяване на системата и базите данни при евентуален срив на системата, както и коригирането им в следствие на грешки в системата; • възможност за постоянна връзка и реагиране на място при възникване на по-сложни проблеми с продукта; • предоставяне на консултации за разрешаване на проблеми по внедрената архитектура на решението при Възложителя (операционна система, база данни, middleware, хардуер и мрежи), включително промени в конфигурацията на софтуерната и хардуерна инфраструктура; • телефонна помощ по отношение на внедрените модули на системата, включваща разясняване на функциите и характеристиките, разясняване на документацията и проверка, анализ и поправка на грешки, доколкото това е възможно по телефона; • адаптиране на възможностите на продукта към нуждите на Възложителя. 3. Всички други широко възприето за необходимо присъщи дейности, осъществявани от страна и за сметка на Изпълнителя, за оптимизиране, адаптиране и мултиплициране на достигнатото технологично ниво и осигуряване на: пълната функционалност, техническа изправност и висока технологична надеждност на: предложените от Участника продукти, отделните компоненти и внедрената СУИТУ в обкръжението на НИС на Възложителя. Минималните технически изисквания са описани в Техническите спецификации, неразделна част от настоящата документация.