Контакт
И.Н.: 106796150

Софтуерна осигуровка на системата за управление на IT услуги

Вид на поръчката
Услуги
Дата на публикация
11.12.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
72260000
Краен срок
07.01.25 23:59
Процедура
Събиране на оферти с обява
Подвид на документа
Поръчка на ниска стойност
Възложител
НАЦИОНАЛЕН ОСИГУРИТЕЛЕН ИНСТИТУТ
Прогнозна стойност
70 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
35 807,46 EUR
Приложени файлове:
  1. 2. Указания_Документация (004).DOC   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. 4. Образец № 2_Ценово предложение.DOCX   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. Обява за събиране на оферти за обществена пор~.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
София (столица) / Sofia (stolitsa)
Описание
Предмет на обществената поръчка е: Реализиране на мястото на експлоатация на цялостно и напълно обезпечено с всички необходими продукти (предложено от Участника) техническо решение за осигуряване от страна и за сметка на Изпълнителя продължение на заявеното софтуерно осигуряване на внедрената централизирана система за управление на IT услуги (СУИТУ), в това провеждане на съответно опреснително обучение на ангажирани служите...
Предмет на обществената поръчка е: Реализиране на мястото на експлоатация на цялостно и напълно обезпечено с всички необходими продукти (предложено от Участника) техническо решение за осигуряване от страна и за сметка на Изпълнителя продължение на заявеното софтуерно осигуряване на внедрената централизирана система за управление на IT услуги (СУИТУ), в това провеждане на съответно опреснително обучение на ангажирани служители на Възложителя и реализация на пакет от заявени допълнителни необходимо присъщи услуги. В предметния обхват на поръчката влизат следните услуги: 1. Еднократно (за целия период на изпълнение на ОП), първоначално (встъпително): • придобиване за потребителския акаунт на Възложителя на всички заявени в Таблица №1 Таблица за техническо съответствие” и предложени/ включени от Участника в неговото Предложение оригинални продукти; • провеждане на изискваното функционално осъвременяване/обновяване (инсталиране, деинсталиране и/или преинсталиране) от Изпълнителя на използвания софтуер към най-актуалната налична, достъпна и приложима версия, при необходимост от адаптиране допълнителни конфигурационни настройки включително миграция на обекти и политики, както и възможност за деинсталиране ако в резултат бъде нарушена работата на част или цялата изградена и внедрената вече СУИТУ; • провеждане на съответно опреснително обучение на ангажирани служители на Възложителя за: конфигуриране, администриране, работа, поддръжка, наблюдение/ мониториране и т.н. с вече изградената, внедрената и обновена СУИТУ. 2. През целия период на изпълнение на ОП - предоставяне, на мястото на експлоатация или отдалечено, от страна и за сметка на Изпълнителя на: разширено сервизиране на внедрената и обновена СУИТУ предмет на ОП, проактивна поддръжка и пълно съдействие на Възложителя за отстраняване на всякакви софтуерни, технически и/или др. проблеми възникнали при експлоатация на СУИТУ и/или обкръжението на НИС, професионални услуги от сертифицирани от Производителя специалисти за работа с СУИТУ и предложените от Участника продукти в контекста на обкръжението на НИС на Възложителя, в това число: • поддръжка на внедрените модули на системата; • диагностициране и отстраняване на възникнали технически проблеми в софтуера на системата; • отстраняване на констатирани грешки и недостатъци в нейната работа; • отстраняване на дефекти, открити в модулите на системата, които са модифицирани в обхвата на договора; • анализ, корекция и настройка на внедрените модули на системата, при наличие на промяна в установените работни процеси при Възложителя; • оказване на пълно съдействие на ИТ специалистите на Възложителя при изпълнение на дейности свързани с интеграция на внедрените модули с другите налични системи на Възложителя; • конфигуриране, настройка и поддръжка в актуално състояние на справочна система с различни справки и разрези – брой постъпили заявки и инциденти по вид, време за обработка, вид оператор и др.; • извършване на оптимизация и реорганизация на обектите в базите данни с цел бързодействие и ефективна работа на системата; • възможност за работа на системата с нови версии на базите данни и другите използвани компоненти и осигуряване на миграция към тях при необходимост; • съдействие при необходимост от обновяване на средата – обновяване на операционна система, firmware, смяна на сертификати и др.; • съдействие при възстановяване на системата и базите данни при евентуален срив на системата, както и коригирането им в следствие на грешки в системата; • възможност за постоянна връзка и реагиране на място при възникване на по-сложни проблеми с продукта; • предоставяне на консултации за разрешаване на проблеми по внедрената архитектура на решението при Възложителя (операционна система, база данни, middleware, хардуер и мрежи), включително промени в конфигурацията на софтуерната и хардуерна инфраструктура; • телефонна помощ по отношение на внедрените модули на системата, включваща разясняване на функциите и характеристиките, разясняване на документацията и проверка, анализ и поправка на грешки, доколкото това е възможно по телефона; • адаптиране на възможностите на продукта към нуждите на Възложителя. 3. Всички други широко възприето за необходимо присъщи дейности, осъществявани от страна и за сметка на Изпълнителя, за оптимизиране, адаптиране и мултиплициране на достигнатото технологично ниво и осигуряване на: пълната функционалност, техническа изправност и висока технологична надеждност на: предложените от Участника продукти, отделните компоненти и внедрената СУИТУ в обкръжението на НИС на Възложителя. Минималните технически изисквания са описани в Техническите спецификации, неразделна част от настоящата документация.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация

Подобни обявления:

Заглавие: Краен срок
ДОСТАВКА НА ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА ЗА НУЖДИТЕ НА ЦСМП-СОФИЯ  
ДОСТАВКА НА ДЕЗИНФЕКТАНТИ ЗА НУЖДИТЕ НА ЦСМП-СОФИЯ  
ИНЖЕНЕРИНГ – Проектиране, строителство и авторски надзор за Обект: „Основен ремонт и саниране на Халета №№1 и 2 от Учебен блок №7, при ТУ – София 09.01.25
ПРЕКРАТЕНА - Инженеринг изготвяне на инвестиционен проект по вс. необх. части във фаза Техн. проект, авторски надзор и изпълнение на СМР, доставка и монтаж на ....продължава в  
„Осигуряване на решения за подобряване на киберсигурността в сектор "Здравеопазване" в изпълнение на проект BG16RFPR002-2.003-0002-C01 „Повишав на капацитета за реагиране при инциденти, засягащи информац и комуник сигурност в сектор „Здравеопазване“, финансиран в рамките на Приоритет 2 на Прогр. „Научни изследвания, иновации и дигитализация за интелигентна трансф.” 2021-2027“ 6 об. позиции 07.01.25
Приготвяне и доставка на готова храна за нуждите на Военномедицинска академия и структурите ѝ в страната по обособени позиции  
Обект на настоящата обществена поръчка е услуга по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка по всяка обособена позиция са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, ЧАСТ II от документацията за участие. Извършване на дейности (услуги) по организиране на ежедневно хранене на категории хранещи се, имащи право на безплатна храна: болни по диети; персонал на ВМА (дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд); кръводарители; военноинвалиди, военнопострадали и ветерани при мисии и учения, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, съгласно Техническа спецификация за съответната обосособена позиция - Приложения 1, 1.1, 1.2 - А и Б, 1.3 и 1.4, неразделна част от настоящата документация. Организиране на храненето в болничните заведения и болниците за продължително лечение и рехабилитация на ВМА по обособените позиции се извършва чрез кетъринг  
Обект на настоящата обществена поръчка е услуга по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка по всяка обособена позиция са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, ЧАСТ II от документацията за участие. Извършване на дейности (услуги) по организиране на ежедневно хранене на категории хранещи се, имащи право на безплатна храна: болни по диети; персонал на ВМА (дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд); кръводарители; военноинвалиди, военнопострадали и ветерани при мисии и учения, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, съгласно Техническа спецификация за съответната обосособена позиция - Приложения 1, 1.1, 1.2 - А и Б, 1.3 и 1.4, неразделна част от настоящата документация. Организиране на храненето в болничните заведения и болниците за продължително лечение и рехабилитация на ВМА по обособените позиции се извършва чрез кетъринг  
Обект на настоящата обществена поръчка е услуга по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка по всяка обособена позиция са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, ЧАСТ II от документацията за участие. Извършване на дейности по организиране на ежедневно хранене на категории хранещи се, имащи право на безплатна храна: болни по диети; персонал на ВМА (дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд); кръводарители; военноинвалиди, военнопострадали и ветерани при мисии и учения, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, съгласно Техническа спецификация за съответната обосособена позиция - Приложения 1, 1.1, 1.2 - А и Б, 1.3 и 1.4, неразделна част от настоящата документация. Организиране на храненето в болничните заведения и болниците за продължително лечение и рехабилитация на ВМА по обособените позиции се извършва чрез кетъринг Приготвян  
Обект на настоящата обществена поръчка е услуга по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка по всяка обособена позиция са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, ЧАСТ II от документацията за участие. Извършване на дейности (услуги) по организиране на ежедневно хранене на категории хранещи се, имащи право на безплатна храна: болни по диети; персонал на ВМА (дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд); кръводарители; военноинвалиди, военнопострадали и ветерани при мисии и учения, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, съгласно Техническа спецификация за съответната обосособена позиция - Приложения 1, 1.1, 1.2 - А и Б, 1.3 и 1.4, неразделна част от настоящата документация. Организиране на храненето в болничните заведения и болниците за продължително лечение и рехабилитация на ВМА по обособените позиции се извършва чрез кетъринг