Контакт
И.Н.: 107082266

СПЕЦИАЛНА ПОРЪЧКА И ДОСТАВКА НА ПРОФЕСИОНАЛНИ ВАЛДХОРНИ ЗА НУЖДИТЕ НА СОФИЙСКА ФИЛХАРМОНИЯ.

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
13.12.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
37310000
Краен срок
27.01.25 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
СОФИЙСКА ФИЛХАРМОНИЯ
Прогнозна стойност
348 766,85 BGN
Прогнозна стойност EUR
178 133,13 EUR
 
 
Приложени файлове:
  1. Образец № 3 Ценово предложение ВАЛДХОРНИ СФ 2024.doc   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. Образец № 2 Предложение за изпълнение ВАЛДХОРНИ СФ 2024.doc   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. Приложение №2 Проект на договор валдхорни СФ.docx   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
София (столица) / Sofia (stolitsa)
Описание
Дейностите подлежащи на възлагане, включват: специална поръчка и доставка на 1 брой TRIPLE FRENCH HORN ТРОЙНА ВАЛДХОРНА; 2 броя DESCANT HORN; 8 броя FULL DOUBLE FRENCH HORN; 4 броя ДВОЙНИ ВАГНЕРОВИ ТУБИ BB/F WAGNER TUBA. Инструментите да отговарят на описаните минимални изисквания на Възложителя, като минимални технически параметри, функционалности и характеристики или да притежават по-добри такива Мотиви по чл. 231, ...
Дейностите подлежащи на възлагане, включват: специална поръчка и доставка на 1 брой TRIPLE FRENCH HORN ТРОЙНА ВАЛДХОРНА; 2 броя DESCANT HORN; 8 броя FULL DOUBLE FRENCH HORN; 4 броя ДВОЙНИ ВАГНЕРОВИ ТУБИ BB/F WAGNER TUBA. Инструментите да отговарят на описаните минимални изисквания на Възложителя, като минимални технически параметри, функционалности и характеристики или да притежават по-добри такива Мотиви по чл. 231, ал. 5 от ЗОП. Съгласно разпоредбата на чл. 231, ал. 5 от ЗОП Възложителите могат да не прилагат изцяло или частично стандартизирани изисквания и документи по ал. 3, когато това произтича от естеството на поръчката, но са длъжни при откриването ѝ да посочат мотиви в документацията. Във връзка с гореизложеното в настоящата обществена поръчка Възложителят е предвидил клаузи в проекта на договор, с които се прецизират изискванията към изпълнението на поръчката, включени са клаузи, с които се конкретизират правата и задълженията на страните по договора, условията и реда за предаване и приемане на изпълнението, начина на плащане и др. В тази връзка приложеният към настоящата документация проект на договор разширява и допълва стандартизирания образец на договор за обществена поръчка. Причините за това са в естеството на поръчката, разбирано като специфичните обстоятелства, възникващи за конкретен възложител при възлагането на определена поръчка, както и основните характеристики на договора обект, предмет, права и задължения на страните, срок и начин на плащане, специфични условия по изпълнението и др. под, произтичащи от спецификата на предмета на поръчката. Предвид това, при изготвянето на проекта на договор е използван стандартизираният образец на договор, но същият в някои части е допълнен и конкретизиран с допълнителни клаузи частично, съобразно нуждите на Възложителя и при съобразяване на законовите разпоредби относими към предмета на обществената поръчка. Възложителят не би могъл да приложи в цялост без изменение стандартизирания образец на договор, тъй като естеството и предмета на поръчката обхваща специфични дейности, свързани с осигуряването на специфични музикални инструменти. Разписването на индивидуални клаузи в договора единствено би могло да защити интересите на Възложителя в конкретната обществена поръчка предвид спецификата на предмета на договора. Договорът се сключва в едномесечен срок след влизането в сила на Решението за определяне на Изпълнител или на Определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това Решение (в хипотеза на обжалване), но не преди изтичане на 14-дневен срок от уведомяването на заинтересованите Участници за това окончателно Решение по процедурата. След влизането в сила на решението за определяне на Изпълнител, Страните уговарят датата и начина за сключване на договора. Договорът ще се сключи в пълно съответствие с проекта, приложен в Документацията, допълнен с всички предложения от офертата на Участника, въз основа на които последният е определен за Изпълнител на обществената поръчка. Промени в проекта на договор се допускат по изключение, когато се налагат изменения, които не са съществени и са наложени от обстоятелства, настъпили по време или след провеждане на процедурата. Конкретните поставени от Възложителя минимални изисквания към музикалните инструменти, обект на доставка, както и условията към изпълнението на дейностите от предмета на възлагане, са подробно разписани в настоящите Указания, в съдържанието им Техническа спецификация -Приложения № 1 и останалите части от Документацията за участие. Участниците трябва да имат възможност да осигурят избор на музикалните инструменти от съответния производител по отношение на звуковите качества на предлаганите инструменти, като декларират, че ще предоставят възможност на експерти, избрани и командировани от Възложителя да извършат този избор. Изпълнителят трябва да достави конкретно избрания/ните, след огледа музикален/музикални инструмент/и. Комисията разглежда, оценява и класира офертите по реда на чл. 104, ал. 2 от ЗОП, при който оценката на Техническите и Ценовите предложения на участниците се извършва преди провеждане на предварителен подбор. При откриване на настоящата обществена поръчка не е осигурено финансиране, като договорът с избрания изпълнител включва клауза за отложено изпълнение. В посочения смисъл и на основание чл. 114 от ЗОП се предвижда, че: Срокът на договора започва да тече след потвърждение от Възложителя за осигурено финансиране и представяне от изпълнителя на определената гаранция за изпълнение, представена по реда на чл. 111, ал. 5 от ЗОП. При непредставяне на гаранцията за изпълнение в посочения от възложителя срок, без наличието на обективни причини, възложителят прекратява договора. Когато след изтичане на тримесечен срок от сключване на договора не е осигурено финансиране, всяка от страните може да поиска прекратяването му без предизвестие. Когато след изтичане на 10-месечен срок от сключване на договора не е осигурено финансиране, договорът се счита за прекратен. Условия на плащане: 100 % авансово плащане в размер на общата стойност на договора за изпълнение, платимо след като авансово предоставените средства се обезпечат с гаранция по чл. 111, ал. 5 от ЗОП, която е в размера на тези средства и същата се освобождава до 3 /три/ работни дни след връщане или усвояване на аванса и след представяне на фактура оригинал за авансово плащане, оформена в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и Закона за ДДС.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация