Контакт
И.Н.: 105512488

„Избор на изпълнител за осигуряване на абонаментна поддръжка и доставка на допълнителни услуги и лицензи на приложни програмни продукти, изграждащи болничната информационна система на МБАЛ "Христо Ботев" АД - Враца”

Вид на поръчката
Услуги
Дата на публикация
12.11.24
Вид документ
Възложена поръчка
CPV/КОП кодове
72000000
Рамково споразумение
НЕ
Брой подадени оферти
1
Процедура
Договаряне без публикуване на обявление за поръчка
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ - ХРИСТО БОТЕВ АД
Изпълнители
ГАМА КОНСУЛТ-КАЛИНКИН,ПРОКОПОВ И С-ИЕ СД
Място на доставка
Описание
Предмета на поръчката включва Абонаментната поддръжка обхващаща следните приложни програмни продукти, изграждащи болнична информационна система на МБАЛ „Христо Ботев“ АД - Враца:Гама КОДМАСТЕР (Кодиране на ИЗ): 77 броя лицензи;Гама МУЛТИЛАБ (Лаборатория; Кръвна банка): 14 броя лицензи;Гама КЛИНИЧНИ АНАЛИЗАТОРИ или КОМПРОДЖЕКТ или КААБ: 6 броя лицензи;Гама СТОР (Болнична аптека; Кръвна банка) 4 броя;Гама СТ...
Предмета на поръчката включва Абонаментната поддръжка обхващаща следните приложни програмни продукти, изграждащи болнична информационна система на МБАЛ „Христо Ботев“ АД - Враца:Гама КОДМАСТЕР (Кодиране на ИЗ): 77 броя лицензи;Гама МУЛТИЛАБ (Лаборатория; Кръвна банка): 14 броя лицензи;Гама КЛИНИЧНИ АНАЛИЗАТОРИ или КОМПРОДЖЕКТ или КААБ: 6 броя лицензи;Гама СТОР (Болнична аптека; Кръвна банка) 4 броя;Гама СТОР Верификация (онлайн връзка на Болнична аптека с БОВЛ – Българска организация за верификация на лекарствата): 1 брой;Гама СЕСПА ЛИНК (онлайн връзка на Болнична аптека с Изпълнителна агенция по лекарствата) 1 брой;Гама АДМИН – 1 брой.Абонаментната поддръжка на приложните програмни продукти трябва да включва актуализации на програмните продукти, предоставяне на консултации и услуги, свързани с ползването им, както следва:а/ консултации и съдействие при експлоатацията на Програмните продукти ползвани от Възложителя, които се предоставят дистанционно, без посещение на място, всеки работен ден за срока на договора от 8:30 до 17:30 часа (работно време);б/ отстраняване на скрити програмни грешки (BUGS) и при необходимост неизправности по базите данни, възникнали в резултат на тях;в/ предоставяне на изменени и допълнени версии (актуализации) на системата и описание на промените в съществуващите функционалности на ползваните Програмни продукти, чрез публикуването им на УЕБ страницата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, така че да са достъпни за Възложителя.Срокът за изпълнение на поръчката е 12 /дванадесет/ месеца. Място на изпълнение на поръчката: МБАЛ „Христо Ботев“ АД - Враца, гр. Враца, бул. „ Втори юни“ № 66.Плащанията на цената се извършват съгласно клаузите на договора в срок: на тримесечие, до последното число на месеца, следващ тримесечието и предоставяне на фактура от Изпълнителя.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация