Контакт
И.Н.: 106480298

„Озеленяване и поддържане на площи в регулация на територията на община Велинград”

Вид на поръчката
Услуги
Дата на публикация
04.12.24
Вид документ
Промяна
CPV/КОП кодове
77300000
Краен срок
02.01.25 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
ОБЩИНА ВЕЛИНГРАД
Прогнозна стойност
3 691 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
1 883 739,92 EUR
 
 
Място на доставка
Пазарджик / Pazardzhik
Описание
I. ПРЕДМЕТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА Предмет на обществената поръчка са дейности по озеленяване и поддържане на площи в регулация на територията на община Велинград с обща площ 420 дка.Конкретните видове дейности и прогнозната кратност на тяхното извършване са посочени в приложената към техническата спецификация Таблица.II. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА1. Описание на дейноститеВсички дейности предмет...
I. ПРЕДМЕТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА Предмет на обществената поръчка са дейности по озеленяване и поддържане на площи в регулация на територията на община Велинград с обща площ 420 дка.Конкретните видове дейности и прогнозната кратност на тяхното извършване са посочени в приложената към техническата спецификация Таблица.II. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА1. Описание на дейноститеВсички дейности предмет на обществената поръчка следва да се изпълняват съгласно изискванията на Възложителя описани в настоящата спецификация, както следва:1.1. Косене на тревни площи, събиране и извозване на окосена треваДейността включва косене, събиране и извозване на окосената трева. Чрез косенето се регулира височината на тревостоя. Тревата в поддържаните площи трябва да се реже не по-ниско от 5-6 см. височина, което да бъде равномерно за цялата поддържана територия. Събирането на окосената трева е задължително, за да не се получава непропусклив слой, който за задушава тревния чим. Цялото количество окосена трева за деня се събира и в края на същият ден се извозва до депо, посочено от Възложителя. Не се допуска изоставяне на окосената трева върху тревните площи или до контейнерите с битови отпадъци, както и смесване с друг вид отпадъци.След последната коситба, тревната покривка трябва да се зазимява при височина 5-7 см.1.2. Събиране, натоварване и извозване на отпадъци от тревните площиДейността включва събиране и извозване на отпадъци от нерегламентирани замърсявания в зелените площи на територията на община Велинград. Дейността се извършва целогодишно. 1.3. Резитба на жив плет, храсти и дърветаЦялото количество храсти и клони, събрани от резитбата за деня се извозват до депо определено от възложителя. Не се допуска изоставяне на клони или растителни отпадъци върху тревните площи или до контейнерите за битови отпадъци.1.4. Събиране на шумаДейността включва събиране на паднала шума от дървета, храсти и друга растителност в тревните площи. При събирането шумата се оформя в купчинки, които се изнасят от тревните площи до края на деня и се покриват или събират в чували с цел предотвратяване на тяхното разпиляване. Не се допуска оставянето на събраната шума върху тревните площи или до контейнерите за битови отпадъци. Събраната шума се извозва до депо определено от възложителя.1.5. Оформяне на корони на дървета и премахване на болни или опасни дървета (с автовишка)Дейността включва:- Кастрене на клони за намаляване на височината на дървото;- Премахване на клони, с цел олекотяване на дървото, когато короната на дървото не се е развила равномерно. Целта е да се промени центъра на тежестта, а именно да се приближи и разпредели максимално равномерно спрямо ствола на дървото. Олекотяване на дървото може да се наложи в случаи, в които има проблеми със ствола, за да не се стигне до счупване. Кастрят се клони, като се цели олекотяване на дървото и намаляване на опасността от счупване при силен вятър или снегонатрупване;- Премахване на клони с цел навлизане на повече дневна светлина към сградите – отстраняване на определено брой клони, без да се разваля естетичният вид на дървото и без да се нарушава цялостното му физиологично състояние;- Кастрене на сухи и болни клони - Сухите клони представляват опасност за преминаващите под дърветата хора, както и за намиращите се под тях обекти. Клони с нарушена цялост или повредена кора се кастрят своевременно;- Кастрене с цел оформяне на короната на дървото;- Премахване на болни или опасни дървета.Резитбите не трябва да се провеждат при температури по-ниски от -4ºС.Отстраняването на опасни и паднали дървета, в следствие на аварийни ситуации и бедствия се извършва незабавно в рамките на деня.Цялото количество клони от резитбата за деня задължително се извозва на депо посочено от Възложителя, като терените се почистват в рамките на същия ден. В случай, че от отсичане на дървесината се генерира дървен материал (дървесина с дебелина над 8 мм.) същата се маркира и се транспортира до площадка определена от Възложителя.Не се допуска изоставяне на клони и дървесина върху тревните площи или в близост до контейнерите за битови отпадъци.1.6. Озеленяване в т.ч. поддържане на цветни лехи и фигуриДейността включва:1.6.1. Зацветяване със сезонни цветя в цветни лехи и фигури на територията на община Велинград без включен посадъчен материал. Вида на посадъчния материал, броят и мястото на засаждане се определя от възложителя в съответно възлагателно писмо до изпълнителя а извършване на дейността.1.6.2. Поддържане на цветни лехи и фигури.1.6.3. Засаждане и поддържане на рози – засаждане на нови рози се извършва след възлагане от възложителя. Поддържането на многогодишни рози включва прекопаване и подрязване, както и зазимяване и отзимяване на розите2. Възлагане на дейностите, отчитане и приемане на извършената работаВсички дейности предмет на договора се извършват от изпълнителя след получаване на възлагателно писмо от възложителя, в което се описват видовете дейности, мястото, количеството и срокът за тяхното извършване.Изпълнението на дейностите предмет на договора се контролират от представител на възложителя. Определеното от възложителя длъжностно лице проверява качеството на изпълнение по време на извършване на дейността и преди изтичане на крайния срок за изпълнение на съответната дейност, като дава предписания, които са задължителни за Изпълнителя. Ежедневно за извършените от изпълнителя дейности се попълва и подписва Протокол за приемане на количеството, обема и вида на извършените дейности (образец към договора).Работата за съответния месец се приема с подписан двустранен протокол между страните (образец към договора). При установяване на неизпълнение, същото се отразява в протокола. При установено неизпълнение на дейности се налага санкция съгласно условията на договора.Продължава в раздел Описание(BT-24-Lot)
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация

Подобни обявления:

Заглавие: Краен срок
„Оценка за съответствие на инвестиционен проект и упражняване на строителен надзор по време на СМР на улична мрежа на територията на община Пазарджик – четири обособени позиции”  
1. Предмет на обществената поръчка: Извършване на денонощна невъоръжена физическа охрана и охрана със сигнално охранителна техника на сгради и имущество в тях, собственост на Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация на пневмофтизиатрични заболявания Света Петка Българска ЕООД /СБПЛРПФЗ Света Петка Българска ЕООД/, а именно: сграден комплекс собственост на СБПЛРПФЗ Света Петка Българска ЕООД и прилежащ терен към СБПЛРПФЗ Света Петка Българска ЕООД, гр. Велинград, местност 4-ти километър. 2. Място на изпълнение Място на изпълнение на поръчката: гр. Велинград, местност 4-ти километър. 3. Изисквания към изпълнението Изпълнителят следва да организира и осъществява охранителна дейност на сградния комплекс собственост на СБПЛРПФЗ Света Петка Българска ЕООД и прилежащ терен към СБПЛРПФЗ Света Петка Българска ЕООД , гр. Велинград, местност 4-ти километър. в рамките на 24 часа в денонощието, като се задължава да осигури униформени охранители, притежава  
"Доставка на скъпоструващи медицински изделия, които се заплащат извън цената на клиничната пътека за нуждите на "МБАЛ Пазарджик" АД 2025 – 2026г.“ 06.01.25
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ - Доставка на скъпоструващи медицински изделия, които се заплащат извън цената на клиничната пътека 06.01.25
„Доставка на Видеолапароскопска система с висока резолюция на картината за нуждите на АГО“  
Доставка на осветителни тела, лампи и резервни части за осветление за нуждите на НЕК ЕАД  
Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на балансираща група за обекти на ниско напрежение за нуждите на Община Батак, второстепенните разпоредители с бюджет и структурните звена на територията на общината 09.01.25
Упражняване на строителен надзор по време на изпълнението на СМР по седем обособени позиции 15.01.25
Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на балансираща група за обекти на ниско напрежение 09.01.25
Упражняване на строителен надзор по време на изпълнението на СМР по проект: Реконструкция и/или рехабилитация на част от уличната мрежа по улици: ул. "Крупская", ул. "Бялата скала", ул. „Тодор Узунов”, ул. „Крайречна”, ул. "Антон Попов", ул. "Ален Мак", ул. „Юрий Венелин”, ул. „Скриеница” , „Стою Калпазанов”, ул. „Д. Дебелянов”, ул. „М. Драгинов” и ул. „Беговица” гр. Велинград 20.01.25