Контакт
И.Н.: 105803103

Доставка на копирна хартия и канцеларски материали

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
21.11.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
30192000
Краен срок
19.12.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
ОБЩИНА ПАЗАРДЖИК
Прогнозна стойност
7 423,5 BGN
Прогнозна стойност EUR
3 794,08 EUR
 
 
Приложени файлове:
  1. T443836-Експорт-20241121-lot2.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. Техническа спецификация - Об. позиция № 1.docx   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. Проект на договор.docx   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
Пазарджик / Pazardzhik
Описание
Предмет на настоящата обществена поръчка е Доставка на копирна хартия и канцеларски материали за нуждите на проект BG05SFPR002-2.006-0001-C01 Повишаване на капацитета на служителите на Агенцията за социално подпомагане във връзка с модернизиране на системите за социална закрила Компонент 1 три обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 Доставка на копирна хартия за нуждите на проект BG05SFPR002-2.006-...
Предмет на настоящата обществена поръчка е Доставка на копирна хартия и канцеларски материали за нуждите на проект BG05SFPR002-2.006-0001-C01 Повишаване на капацитета на служителите на Агенцията за социално подпомагане във връзка с модернизиране на системите за социална закрила Компонент 1 три обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 Доставка на копирна хартия за нуждите на проект BG05SFPR002-2.006-0001-C01 Повишаване на капацитета на служителите на Агенцията за социално подпомагане във връзка с модернизиране на системите за социална закрила Компонент 1 ; Обособена позиция № 2 Доставка на канцеларски материали: DVD-R диск и Флаш памет 64 GB за нуждите на проект BG05SFPR002-2.006-0001-C01 Повишаване на капацитета на служителите на Агенцията за социално подпомагане във връзка с модернизиране на системите за социална закрила Компонент 1 ; Обособена позиция № 3 Доставка на канцеларски материали: класьори за документи, папки за документи и папки джоб за документи по чл. 12 от ЗОП за нуждите на проект BG05SFPR002-2.006-0001-C01 Повишаване на капацитета на служителите на Агенцията за социално подпомагане във връзка с модернизиране на системите за социална закрила Компонент 1 . Обхватът на дейностите е съгласно Техническите спецификации за съответните обособени позиции, приложения към документацията за участие. Съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки и във връзка с Решение на Министерски съвет № 891/18.07.2016 г. и чл. 80, ал.1 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, Възложителят запазва обществената поръчка в частта по Обособена позиция № 3 Доставка на канцеларски материали: класьори за документи, папки за документи и папки джоб за документи по чл. 12 от ЗОП за нуждите на проект BG05SFPR002-2.006-0001-C01 Повишаване на капацитета на служителите на Агенцията за социално подпомагане във връзка с модернизиране на системите за социална закрила Компонент 1 , за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение. Съгласно 2, т. 46 от ДР на ЗОП Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания са тези по смисъла на чл. 48, ал. 1 от Закона за хората с увреждания или техният еквивалент съгласно законодателството на държава членка. Участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, могат да участват, само ако отговарят на условията на чл. 12, ал. 5 и чл. 12, ал. 6 от ЗОП и съгласно изискванията на възложителя от настоящата документация. Съгласно чл. 12, ал. 7 от ЗОП, оферти по Обособена позиция № 3 могат да подават и други лица, извън тези за които поръчката е запазена. Офертите на тези лица се разглеждат от комисията назначена от възложителя само ако няма допуснати оферти на лицата по чл. 12, ал. 1 от ЗОП. Изискванията, които са предназначени за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания не се отнасят, за участници, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация