Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка на копирна хартия и канцеларски материали за нуждите на проект BG05SFPR002-2.006-0001-C01
„Повишаване на капацитета на служителите на Агенцията за социално подпомагане във връзка с модернизиране на системите за социална
закрила – Компонент 1“ – три обособени позиции, както следва:Обособена позиция № 1 – „Доставка на копирна хартия“ за нуждите
на проект B...
Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка на копирна хартия и канцеларски материали за нуждите на проект BG05SFPR002-2.006-0001-C01
„Повишаване на капацитета на служителите на Агенцията за социално подпомагане във връзка с модернизиране на системите за социална
закрила – Компонент 1“ – три обособени позиции, както следва:Обособена позиция № 1 – „Доставка на копирна хартия“ за нуждите
на проект BG05SFPR002-2.006-0001-C01 „Повишаване на капацитета на служителите на Агенцията за социално подпомагане във връзка
с модернизиране на системите за социална закрила – Компонент 1“;Обособена позиция № 2 – „Доставка на канцеларски материали:
DVD-R диск и Флаш памет 64 GB“ за нуждите на проект BG05SFPR002-2.006-0001-C01 „Повишаване на капацитета на служителите на
Агенцията за социално подпомагане във връзка с модернизиране на системите за социална закрила – Компонент 1“;Обособена позиция
№ 3 – „Доставка на канцеларски материали: класьори за документи, папки за документи и папки джоб за документи по чл. 12 от
ЗОП“ за нуждите на проект BG05SFPR002-2.006-0001-C01 „Повишаване на капацитета на служителите на Агенцията за социално подпомагане
във връзка с модернизиране на системите за социална закрила – Компонент 1“.Обхватът на дейностите е съгласно Техническите
спецификации за съответните обособени позиции, приложения към документацията за участие.Съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона
за обществените поръчки и във връзка с Решение на Министерски съвет № 891/18.07.2016 г. и чл. 80, ал.1 от Правилника за прилагане
на Закона за обществените поръчки, Възложителят запазва обществената поръчка в частта по Обособена позиция № 3 – „Доставка
на канцеларски материали: класьори за документи, папки за документи и папки джоб за документи по чл. 12 от ЗОП“ зануждите
на проект BG05SFPR002-2.006-0001-C01 „Повишаване на капацитета на служителите на Агенцията за социално подпомагане във връзка
с модернизиране на системите за социална закрила – Компонент 1“, за възлагане на специализирани предприятия или кооперации
на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания
или на хора в неравностойно положение. Съгласно §2, т. 46 от ДР на ЗОП „Специализирани предприятия или кооперации на хора
с увреждания" са тези по смисъла на чл. 48, ал. 1 от Закона за хората с увреждания или техният еквивалент съгласно законодателството
на държава членка.Участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, могат да участват,
само ако отговарят на условията на чл. 12, ал. 5 и чл. 12, ал. 6 от ЗОП и съгласно изискванията на възложителя от настоящата
документация.Съгласно чл. 12, ал. 7 от ЗОП, оферти по Обособена позиция № 3 могат да подават и други лица, извън тези за които
поръчката е запазена. Офертите на тези лица се разглеждат от комисията назначена от възложителя само ако няма допуснати оферти
на лицата по чл. 12, ал. 1 от ЗОП.Изискванията, които са предназначени за специализирани предприятия или кооперации на хора
с увреждания не се отнасят, за участници, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.