Използваме бисквитки, за да направим посещението Ви на нашия сайт по-приятно. Вие ни предоставяте абсолютно анонимно информация за това как използвате сайта ни и така ни помагате непрекъснато да го подобряваме. Ако продължите да ползвате сайта, Вие се съгласявате с нашата Декларация за поверителност.
Търсенето в eop.bg е възможно само в заглавието и краткото описание на поръчката. Ние търсим и в пълния текст на обявлението, и в техническата спецификация към него. Вижте в това видео.
Сортирате обявленията си в категории и запазвате бележки по тях - само за регистрирани потребители.
Регистрирайте се за безплатен тест или заплатете абонамент за достъп до услугата.
Предвижда се провеждане на 1 процедура с 1 обособена позиция за доставка на: два оборудвани контейнера, които ще се използват за преобличане, хранене ,отдих и WC на обща стойност 114 570,83 лева без ДДС. Етапи на провеждане: Етап 1: Изготвяне и съгласуване с УО на график за избор на изпълнител по ПМС 4 за провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители най-малко 10 работни дни преди първата дата на планирано възлаган...
Предвижда се провеждане на 1 процедура с 1 обособена позиция за доставка на: два оборудвани контейнера, които ще се използват за преобличане, хранене ,отдих и WC на обща стойност 114 570,83 лева без ДДС. Етапи на провеждане: Етап 1: Изготвяне и съгласуване с УО на график за избор на изпълнител по ПМС 4 за провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители най-малко 10 работни дни преди първата дата на планирано възлагане. Етап 2: Изготвяне на документация за откриване на процедура за избор на изпълнител по реда на Постановление № 4 от 11 януари 2024.При изготвяне на документацията са използвани приложените образци (Приложение №11) от Ръководството за изпълнение на договори по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор на проектни предложения BG05SFPR002-1.004 „АДАПТИРАНА РАБОТНА СРЕДА” Етап 3: Обявяване на процедурата чрез предоставяне на публичната поканата, чрез Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕФСУ (ИСУН), като едновременно с това се извършва и служебна публикация на Единния информационен портал. Етап 4: Отваряне и оценка на офертите. Изготвяне на оценителен протокол. Етап 5: Изпращане на покана до избрания изпълнител за сключване на договор и уведомяване на останалите кандидати за взетото решение. Етап 6: Проверка за липса на обстоятелства по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 4/11.01.2024 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ Етап 7: Сключване на договорите с избраните изпълнители.