Контакт
И.Н.: 106813544

По ПМС 160: „Доставка на 2 броя контейнери за хранене ,краткотраен отдих, преобличане и WC, включително оборудване и обзавеждане“

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
12.12.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
45223220-4
Краен срок
18.12.24
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
Частно обявление
Възложител
ТЕМПО 2 ООД
Прогнозна стойност
114 570,83 BGN
Прогнозна стойност EUR
58 586,02 EUR
Приложени файлове:
  1. ����� ��� �室�� ���⠢��.docx   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. �������� ���.docx   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. ����.docx   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
Описание
Предвижда се провеждане на 1 процедура с 1 обособена позиция за доставка на: два оборудвани контейнера, които ще се използват за преобличане, хранене ,отдих и WC на обща стойност 114 570,83 лева без ДДС. Етапи на провеждане: Етап 1: Изготвяне и съгласуване с УО на график за избор на изпълнител по ПМС 4 за провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители най-малко 10 работни дни преди първата дата на планирано възлаган...
Предвижда се провеждане на 1 процедура с 1 обособена позиция за доставка на: два оборудвани контейнера, които ще се използват за преобличане, хранене ,отдих и WC на обща стойност 114 570,83 лева без ДДС. Етапи на провеждане: Етап 1: Изготвяне и съгласуване с УО на график за избор на изпълнител по ПМС 4 за провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители най-малко 10 работни дни преди първата дата на планирано възлагане. Етап 2: Изготвяне на документация за откриване на процедура за избор на изпълнител по реда на Постановление № 4 от 11 януари 2024.При изготвяне на документацията са използвани приложените образци (Приложение №11) от Ръководството за изпълнение на договори по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор на проектни предложения BG05SFPR002-1.004 „АДАПТИРАНА РАБОТНА СРЕДА” Етап 3: Обявяване на процедурата чрез предоставяне на публичната поканата, чрез Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕФСУ (ИСУН), като едновременно с това се извършва и служебна публикация на Единния информационен портал. Етап 4: Отваряне и оценка на офертите. Изготвяне на оценителен протокол. Етап 5: Изпращане на покана до избрания изпълнител за сключване на договор и уведомяване на останалите кандидати за взетото решение. Етап 6: Проверка за липса на обстоятелства по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 4/11.01.2024 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ Етап 7: Сключване на договорите с избраните изпълнители.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация