Контакт
И.Н.: 105790324

„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на НАП“, в седем обособени позиции

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
20.11.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
39130000 39141300 39143000 39135100
Краен срок
19.12.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ
Прогнозна стойност
349 000 BGN
100 000 BGN
100 000 BGN
15 000 BGN
32 000 BGN
32 000 BGN
60 000 BGN
10 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
178 671,99 EUR
51 195,41 EUR
51 195,41 EUR
7 679,31 EUR
16 382,53 EUR
16 382,53 EUR
30 717,25 EUR
5 119,54 EUR
 
 
Място на доставка
Варна / Varna, Бургас / Burgas, София (столица) / Sofia (stolitsa), София / ...
Описание
„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на НАП“, разделена в седем обособени позиции, както следва:- обособена позиция №1 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП София“;- обособена позиция №2 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Пловдив“;- обособена позиция №3 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП ГДО“;- обособ...
„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на НАП“, разделена в седем обособени позиции, както следва:- обособена позиция №1 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП София“;- обособена позиция №2 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Пловдив“;- обособена позиция №3 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП ГДО“;- обособена позиция №4 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Варна“;- обособена позиция №5 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Бургас“;- обособена позиция №6 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ЦУ на НАП“;- обособена позиция №7 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на УЦ на НАП Боровец“.Предметът е доставка на офис обзавеждане за нуждите на посочените по-горе териториални структури на НАП и включва:Периодични доставки на офис обзавеждане, по писмени заявки на възложителя, направени чрез координатора по договора, до мястото за изпълнение, съгласно посоченото за всяка конкретна обособена позиция;Разтоварване и монтаж на доставените артикули в съответните помещения.Опаковка и транспорт – артикулите се доставят от изпълнителя в подходяща транспортна опаковка, която гарантира запазването на целостта и функционалността на изделията при транспорт, товаро-разтоварни дейности и съхранение.Изпълнението на поръчката ще се изразява в периодична доставка и монтаж на различни видове артикули, подробно описани в техническите спецификации по всяка обособена позиция, след предварителна заявка от страна на Възложителя, включваща транспорт, разтоварване и монтаж в съответното помещение.Възложителят определя лица, които да заявяват и да приемат доставките. Всяка една заявка, съдържаща конкретизирани количества, се подава писмено по електронен път, като участникът следва да осигури възможност за приемане на заявки всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа.Доставеното артикули следва да отговарят на нормативните изисквания по БДС и EN.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация

Подобни обявления:

Заглавие: Краен срок
Предмета на поръчката е: Доставка и монтаж на обзавеждане  
Предмета на поръчката е: Доставка и монтаж на обзавеждане  
Предмета на поръчката е: Доставка и монтаж на обзавеждане  
Предмета на поръчката е: Доставка и монтаж на обзавеждане  
„Изработване, доставка и монтаж на мебелно обзавеждане за нуждите на Върховен административен съд по обособени позиции“  
Предметът на настоящата обществена поръчка е доставка и монтаж на медицинско оборудване и болнично обзавеждане за Клиника по патология на бременността на СБАЛАГ - Майчин дом ЕАД, находяща се на пети етаж в сградата на болницата, на адрес гр.София, ул.Здраве 2. Поръчката включва доставка и монтаж на 86 номенклатури медицинско оборудване и 152 номенклатури болнично обзавеждане по две обособени позиции, подробно описани по видовете и количества, минимални технически характеристики и място на доставка и монтаж в техническите спецификации. Минималните технически характеристики, на които трябва да отговарят оферираните изделия са задължителни. Изпълнението на дейностите по предмета на поръчката за всяка обособена позиция се извършва на два етапа за блок Г (сектор Г) и блок В (сектор В и сектор Д). Изпълнението на дейностите по доставка и монтаж започва след приключване на СМР в съответния блок, за което изпълнителят ще бъде писмено уведомен предварително. Срокът за изпъл  
Предметът на настоящата обществена поръчка е доставка и монтаж на медицинско оборудване и болнично обзавеждане за Клиника по патология на бременността на СБАЛАГ - Майчин дом ЕАД, находяща се на пети етаж в сградата на болницата, на адрес гр.София, ул.Здраве 2. Поръчката включва доставка и монтаж на 86 номенклатури медицинско оборудване и 152 номенклатури болнично обзавеждане по две обособени позиции, подробно описани по видовете и количества, минимални технически характеристики и място на доставка и монтаж в техническите спецификации. Минималните технически характеристики, на които трябва да отговарят оферираните изделия са задължителни. Изпълнението на дейностите по предмета на поръчката за всяка обособена позиция се извършва на два етапа за блок Г (сектор Г) и блок В (сектор В и сектор Д). Изпълнението на дейностите по доставка и монтаж започва след приключване на СМР в съответния блок, за което изпълнителят ще бъде писмено уведомен предварително. Срокът за изпъл  
Обществената поръчка обхваща дейности по изработка, доставка, монтаж и гаранционна поддръжка на офис и болнично обзавеждане за УМБАЛ Света Анна София АД, съгласно техническа спецификация, изготвена от Възложителя и приложена към документацията за участие в процедурата. Срокът на изработка, доставка, монтаж на обзавеждането е по предложение на участника в календарни дни, като не може да бъде по-кратък от 5 дни и по- дълъг от 30 дни, считано от датата на подаване на писмена заявка от Възложителя. Участникът следва да предложи гаранционно обслужване на предлаганото офис и болнично обзавеждане. Гаранционният срок е по предложение на участника в месеци, като не може да бъде по-кратък от 36 месеца и по-дълъг от 60 месеца от датата на доставката и монтажа. Участниците подават само една оферта за комплексно изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти. Офертите на участниците за изпълнение на поръчката трябва да са в пълно съответствие с изискванията  
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 173576 „Изработване, доставка и монтаж на мебелно обзавеждане за нуждите на Върховен административен съд по обособени позиции“, Обособена позиция 2: „Изработване, доставка и монтаж на мебелно обзавеждане за помещенията в сградата на Върховен административен съд“  
Настоящата обществена поръчка представлява частично обявяване на обществена поръчка с предмет: Избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане в 26 Центъра за специализирани здравно- социялни грижи за деца. С поръчката се възлага доставката на обзавеждане и оборудване на 8 броя центрова от общо 26, предвид това, че останалите 18 центъра не са завършени. С оглед на това, че част от обществената поръчка е включена в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП и на основание чл. 80, ал. 1 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки /ППЗОП/, възложителят е отделил обособена позиция 11 и обособена позиция 12 като запазени за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение.