Използваме бисквитки, за да направим посещението Ви на нашия сайт по-приятно. Вие ни предоставяте абсолютно анонимно информация за това как използвате сайта ни и така ни помагате непрекъснато да го подобряваме. Ако продължите да ползвате сайта, Вие се съгласявате с нашата Декларация за поверителност.
Търсенето в eop.bg е възможно само в заглавието и краткото описание на поръчката. Ние търсим и в пълния текст на обявлението, и в техническата спецификация към него. Вижте в това видео.
Сортирате обявленията си в категории и запазвате бележки по тях - само за регистрирани потребители.
Регистрирайте се за безплатен тест или заплатете абонамент за достъп до услугата.
„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на НАП“, разделена в седем обособени позиции, както следва:- обособена
позиция №1 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП София“;- обособена позиция №2 „Доставка и монтаж
на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Пловдив“;- обособена позиция №3 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за
нуждите на ТД на НАП ГДО“;- обособ...
„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на НАП“, разделена в седем обособени позиции, както следва:- обособена
позиция №1 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП София“;- обособена позиция №2 „Доставка и монтаж
на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Пловдив“;- обособена позиция №3 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за
нуждите на ТД на НАП ГДО“;- обособена позиция №4 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Варна“;-
обособена позиция №5 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Бургас“;- обособена позиция №6 „Доставка
и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ЦУ на НАП“;- обособена позиция №7 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за
нуждите на УЦ на НАП Боровец“.Предметът е доставка на офис обзавеждане за нуждите на посочените по-горе териториални структури
на НАП и включва:Периодични доставки на офис обзавеждане, по писмени заявки на възложителя, направени чрез координатора по
договора, до мястото за изпълнение, съгласно посоченото за всяка конкретна обособена позиция;Разтоварване и монтаж на доставените
артикули в съответните помещения.Опаковка и транспорт – артикулите се доставят от изпълнителя в подходяща транспортна опаковка,
която гарантира запазването на целостта и функционалността на изделията при транспорт, товаро-разтоварни дейности и съхранение.Изпълнението
на поръчката ще се изразява в периодична доставка и монтаж на различни видове артикули, подробно описани в техническите спецификации
по всяка обособена позиция, след предварителна заявка от страна на Възложителя, включваща транспорт, разтоварване и монтаж
в съответното помещение.Възложителят определя лица, които да заявяват и да приемат доставките. Всяка една заявка, съдържаща
конкретизирани количества, се подава писмено по електронен път, като участникът следва да осигури възможност за приемане
на заявки всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа.Доставеното артикули следва да отговарят на нормативните изисквания по БДС
и EN.