Контакт
И.Н.: 105325952

Доставка и монтаж на обзавеждане

Вид на поръчката
Доставки
Дата на публикация
11.11.24
Вид документ
Обявление за поръчка
CPV/КОП кодове
39200000
Краен срок
02.12.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Процедура
Открита процедура
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
АЕЦ КОЗЛОДУЙ ЕАД
Прогнозна стойност
450 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
230 084,88 EUR
 
 
Приложени файлове:
  1. Обявление за поръчка - комунални услуги (ЗОП).pdf   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  2. Документация.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
  3. Решение по чл. 22 ал.1 от ЗОП.zip   (Приложенията са видими само за потребители с пълен достъп. Ако искате да ги разгледате, свържете се с нас.)
Място на доставка
Описание
Във връзка с изпълнението на ергономичните изисквания за организация на работните места в АЕЦ Козлодуй ЕАД е необходимо да се достави и монтира ново офис обзавеждане. Целта на доставката е осъвременяване и цялостно обновяване на мебелите в работните помещения за създаване на съвременна визия при използване на естетични и дълготрайни материали, отговарящи на съвременните изисквания за ергономичност и безопасност. Видът и...
Във връзка с изпълнението на ергономичните изисквания за организация на работните места в АЕЦ Козлодуй ЕАД е необходимо да се достави и монтира ново офис обзавеждане. Целта на доставката е осъвременяване и цялостно обновяване на мебелите в работните помещения за създаване на съвременна визия при използване на естетични и дълготрайни материали, отговарящи на съвременните изисквания за ергономичност и безопасност. Видът и размерите на мебелите, които трябва да се доставят и монтират са определени в Приложение 1 - Каталог на офис обзавеждане за нуждите на АЕЦ Козлодуй ЕАД. Дейностите, предмет на настоящото задание ще се изпълняват след предварителна заявка от Възложителя, не по-често от веднъж месечно. Срокът за изработка и монтаж на обзавеждането е до 30 (тридесет) дни от дата на заявяване.
Регистрирайте се, за да разгледате тази и още много обществени поръчки, които можете да участвате!

Защо tender-service.bg?

  • Индивидуални профили на търсене.
  • Най-богатата база данни от България и Европа.
  • Личен акаунт мениджър.
  • Ежедневно нова информация по мейл.

Регистрация