Използваме бисквитки, за да направим посещението Ви на нашия сайт по-приятно. Вие ни предоставяте абсолютно анонимно информация за това как използвате сайта ни и така ни помагате непрекъснато да го подобряваме. Ако продължите да ползвате сайта, Вие се съгласявате с нашата Декларация за поверителност.
Тук виждате обществени поръчки за доставка и поддръжка на офис консумативи и всякакви канцеларски материали. Техника за офиса можете да потърсите в профил "Компютърна и офис техника". Разгледайте списъка по-долу - ще намерите много възможности за нови договори!
Нашата услуга предлага персонализирано търсене сред всички обществени поръчки, по зададени от Вас критерии - обадете ни се, за да донастроим този профил според Вашите лични предпочитания: можем да включим/изключим ключови думи и кодове, така че да получавате обявленията, релевантни за Вас. Ще Ви ги изпращаме ежедневно по мейл.
ПРЕКРАТЕНА - Периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП,
Вид на поръчката
Услуги
Вид документ
Прекратена процедура
Рамково споразумение
НЕ
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
ОБЩИНА ВРАЦА
Прогнозна стойност
40 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
20 463 EUR
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 164047 Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника, ползвана от ТП ДЛС Ропотамо/компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, UPS устройства, модеми, рутери и др./, вкл. и доставка на резервни части, материали и консумативи за офис техниката за срок от 24месеца
Вид на поръчката
Услуги
Вид документ
Сключен договор
Рамково споразумение
НЕ
Възложител
ЮГОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ДП
Стойност на договора
10 000 BGN
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 164164 Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация Силистра и второстепенни разпоредители с бюджет, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Сключен договор
Рамково споразумение
НЕ
Възложител
ОБЩИНА СИЛИСТРА
Стойност на договора
27,99 BGN
ПРЕКРАТЕНА - Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника: компютри, преносими компютри, принтери, скенери, копирни машини, монитори, UPS устройства, модеми, рутери и др. вкл. и доставка на резервни части, материали и консумативи за офис техниката за срок от 24 месеца
Вид на поръчката
Услуги
Вид документ
Прекратена процедура
Рамково споразумение
НЕ
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
ЮГОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ДП
Прогнозна стойност
8 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
4 091 EUR
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 163532 за обособена позиция № 1- „Доставка на хартии, хартиени изделия и канцеларски материали”
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Сключен договор
Рамково споразумение
НЕ
Брой подадени оферти
8
Възложител
БДЖ-ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ ЕООД
Стойност на договора
52 508,29 BGN
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 163382 за обособена позиция №2-„Доставка на съвместими консумативи за офис техника”
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Сключен договор
Рамково споразумение
НЕ
Брой подадени оферти
6
Възложител
БДЖ-ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ ЕООД
Стойност на договора
17 589,5 BGN
Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Обявление за поръчка
Краен срок
07.10.24 23:59
Подвид на документа
Поръчка на ниска стойност
Възложител
СОФИЙСКА ГРАДСКА ПРОКУРАТУРА
Прогнозна стойност
28 974 BGN
Прогнозна стойност EUR
14 820 EUR
Пазарна консултация Доставка на тонер касети и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства за нуждите на БНР
Вид на поръчката
Друго
Вид документ
Пазарни консултации
Краен срок
30.09.24
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
БЪЛГАРСКО НАЦИОНАЛНО РАДИО
Доставка на канцеларски материали, офис принадлежности и копирна хартия по спецификация
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Обявление за поръчка
Краен срок
17.10.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
СОФИЙСКА ГРАДСКА ПРОКУРАТУРА
Прогнозна стойност
116 752 BGN
Прогнозна стойност EUR
59 719 EUR
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 163371 „Изработка и доставка на печати за секционни избирателни комисии за изборите за народни представители на 27 октомври 2024 г.”
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Сключен договор
Рамково споразумение
НЕ
Възложител
МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ
Стойност на договора
54 795 BGN
Искате ли да получавате по имейл обявления, подходящи за Вашия бизнес?