Използваме бисквитки, за да направим посещението Ви на нашия сайт по-приятно. Вие ни предоставяте абсолютно анонимно информация за това как използвате сайта ни и така ни помагате непрекъснато да го подобряваме. Ако продължите да ползвате сайта, Вие се съгласявате с нашата Декларация за поверителност.
Тук виждате обществени поръчки за доставка и поддръжка на офис консумативи и всякакви канцеларски материали. Техника за офиса можете да потърсите в профил "Компютърна и офис техника". Разгледайте списъка по-долу - ще намерите много възможности за нови договори!
Нашата услуга предлага персонализирано търсене сред всички обществени поръчки, по зададени от Вас критерии - обадете ни се, за да донастроим този профил според Вашите лични предпочитания: можем да включим/изключим ключови думи и кодове, така че да получавате обявленията, релевантни за Вас. Ще Ви ги изпращаме ежедневно по мейл.
Обновяване и оборудване на обучителни зали за провеждане на обучения по превенция на пътна безопасност с 3 обособени позиции: обособена позиция №1 Закупуване на обзавеждане за обучителни зали и офис консумативи, обособена позиция №2 Техническо осигуряване – закупуване на интерактивни дъски, мобилни работни станции, таблети и периферна техника, обособена позиция №3 Закупуване на комплекти за Първа психологична помощ, финансирана от Фонда за безопасност на движението
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Обявление за поръчка
Краен срок
18.09.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
Министерство на вътрешните работи
Прогнозна стойност
137 470 BGN
Прогнозна стойност EUR
70 241 EUR
Доставка на МФУ А4 и оригинални тонер касети за него
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Обявление за поръчка
Краен срок
18.09.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
Дирекция Управление на собствеността и социални дейности /ДУССД/ към Министерство на вътрешните работи - МВР
Прогнозна стойност
90 088 BGN
Прогнозна стойност EUR
46 031 EUR
Доставка на канцеларски материали
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Обявление за поръчка
Краен срок
16.09.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
ЛЕСОТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ
Прогнозна стойност
20 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
10 219 EUR
Доставка на канцеларски материали и тонер касети
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Обявление за поръчка
Краен срок
16.09.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
ЛЕСОТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ
Прогнозна стойност
130 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
66 424 EUR
Обновяване и оборудване на обучителни зали за провеждане на обучения по превенция на пътна безопасност с 3 обособени позиции: обособена позиция №1 Закупуване на обзавеждане за обучителни зали и офис консумативи, обособена позиция №2 Техническо осигуряване – закупуване на интерактивни дъски, мобилни работни станции, таблети и периферна техника, обособена позиция №3 Закупуване на комплекти за Първа психологична помощ, финансирана от Фонда за безопасност на движението
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Обявление за поръчка
Краен срок
08.10.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
Министерство на вътрешните работи
Прогнозна стойност
137 470 BGN
Прогнозна стойност EUR
70 241 EUR
ПРЕКРАТЕНА - Периодична доставка на канцеларски материали и хартия
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Прекратена процедура
Рамково споразумение
НЕ
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
ОБЩИНА ВРАЦА
Прогнозна стойност
209 990 BGN
Прогнозна стойност EUR
107 296 EUR
ПРОМЯНА - Доставка на канцеларски материали
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Промяна
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
МИНИСТЕРСТВО НА ПРАВОСЪДИЕТО
Прогнозна стойност
59 074 BGN
Прогнозна стойност EUR
30 184 EUR
Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника, ползвана от ТП ДГС Карнобат/компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, UPS устройства, модеми, рутери и др./, вкл. и доставка на резервни части, материали и консумативи за офис техниката за срок от 24 месеца
Вид на поръчката
Услуги
Вид документ
Обявление за поръчка
Краен срок
20.09.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
ЮГОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ДП
Прогнозна стойност
20 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
10 217 EUR
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 158304 „Доставка на канцеларски материали за нуждите на РИК 23, 24 и 25 в област София за изборите за народни представители и изборите за членове на Европейския парламент от Република България на 09 юни 2024 г.”
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Сключен договор
Брой подадени оферти
5
Възложител
ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ - ОБЛАСТ СОФИЯ
Стойност на договора
8 973,25 BGN
Доставка на канцеларски материали, копирна и принтерна хартия
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Обявление за поръчка
Краен срок
27.09.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ
Прогнозна стойност
117 706 BGN
Прогнозна стойност EUR
60 173 EUR
Искате ли да получавате по имейл обявления, подходящи за Вашия бизнес?