Контакт

Обявления за Офис консумативи

Тук виждате обществени поръчки за доставка и поддръжка на офис консумативи и всякакви канцеларски материали. Техника за офиса можете да потърсите в профил "Компютърна и офис техника". Разгледайте списъка по-долу - ще намерите много възможности за нови договори!

Нашата услуга предлага персонализирано търсене сред всички обществени поръчки, по зададени от Вас критерии - обадете ни се, за да донастроим този профил според Вашите лични предпочитания: можем да включим/изключим ключови думи и кодове, така че да получавате обявленията, релевантни за Вас. Ще Ви ги изпращаме ежедневно по мейл.

Пробвайте безплатно как работи нашата услуга като се регистрирате тук!

22 483 обявления бяха намерени за това търсене. Страница: 20 ( от 2249)
  Заглавие Публикувано Краен срок Регион / страна
Обновяване и оборудване на обучителни зали за провеждане на обучения по превенция на пътна безопасност с 3 обособени позиции: обособена позиция №1 Закупуване на обзавеждане за обучителни зали и офис консумативи, обособена позиция №2 Техническо осигуряване – закупуване на интерактивни дъски, мобилни работни станции, таблети и периферна техника, обособена позиция №3 Закупуване на комплекти за Първа психологична помощ, финансирана от Фонда за безопасност на движението 19.08.24 18.09.24 23:59 София (столица) / Sofia (stolitsa)
Доставка на МФУ А4 и оригинални тонер касети за него 19.08.24 18.09.24 23:59 София (столица) / Sofia (stolitsa)
Доставка на канцеларски материали 19.08.24 16.09.24 23:59 София (столица) / Sofia (stolitsa)
Доставка на канцеларски материали и тонер касети 19.08.24 16.09.24 23:59 София (столица) / Sofia (stolitsa)
Обновяване и оборудване на обучителни зали за провеждане на обучения по превенция на пътна безопасност с 3 обособени позиции: обособена позиция №1 Закупуване на обзавеждане за обучителни зали и офис консумативи, обособена позиция №2 Техническо осигуряване – закупуване на интерактивни дъски, мобилни работни станции, таблети и периферна техника, обособена позиция №3 Закупуване на комплекти за Първа психологична помощ, финансирана от Фонда за безопасност на движението 19.08.24 08.10.24 23:59 София (столица) / Sofia (stolitsa)
ПРЕКРАТЕНА - Периодична доставка на канцеларски материали и хартия 19.08.24 Враца / Vratsa
ПРОМЯНА - Доставка на канцеларски материали 19.08.24 София (столица) / Sofia (stolitsa)
Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника, ползвана от ТП ДГС Карнобат/компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, UPS устройства, модеми, рутери и др./, вкл. и доставка на резервни части, материали и консумативи за офис техниката за срок от 24 месеца 16.08.24 20.09.24 23:59 Бургас / Burgas
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 158304 „Доставка на канцеларски материали за нуждите на РИК 23, 24 и 25 в област София за изборите за народни представители и изборите за членове на Европейския парламент от Република България на 09 юни 2024 г.” 16.08.24 София (столица) / Sofia (stolitsa)
Доставка на канцеларски материали, копирна и принтерна хартия 14.08.24 27.09.24 23:59 BULGARIA / БЪЛГАРИЯ

Обновяване и оборудване на обучителни зали за провеждане на обучения по превенция на пътна безопасност с 3 обособени позиции: обособена позиция №1 Закупуване на обзавеждане за обучителни зали и офис консумативи, обособена позиция №2 Техническо осигуряване – закупуване на интерактивни дъски, мобилни работни станции, таблети и периферна техника, обособена позиция №3 Закупуване на комплекти за Първа психологична помощ, финансирана от Фонда за безопасност на движението

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Обявление за поръчка
Краен срок 18.09.24 23:59
Рамково споразумение НЕ
Подвид на документа ЕС обявление
Възложител Министерство на вътрешните работи
Прогнозна стойност 137 470 BGN
Прогнозна стойност EUR 70 241 EUR

Доставка на МФУ А4 и оригинални тонер касети за него

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Обявление за поръчка
Краен срок 18.09.24 23:59
Рамково споразумение НЕ
Подвид на документа ЕС обявление
Възложител Дирекция Управление на собствеността и социални дейности /ДУССД/ към Министерство на вътрешните работи - МВР
Прогнозна стойност 90 088 BGN
Прогнозна стойност EUR 46 031 EUR

Доставка на канцеларски материали

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Обявление за поръчка
Краен срок 16.09.24 23:59
Рамково споразумение НЕ
Подвид на документа ЕС обявление
Възложител ЛЕСОТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ
Прогнозна стойност 20 000 BGN
Прогнозна стойност EUR 10 219 EUR

Доставка на канцеларски материали и тонер касети

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Обявление за поръчка
Краен срок 16.09.24 23:59
Рамково споразумение НЕ
Подвид на документа ЕС обявление
Възложител ЛЕСОТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ
Прогнозна стойност 130 000 BGN
Прогнозна стойност EUR 66 424 EUR

Обновяване и оборудване на обучителни зали за провеждане на обучения по превенция на пътна безопасност с 3 обособени позиции: обособена позиция №1 Закупуване на обзавеждане за обучителни зали и офис консумативи, обособена позиция №2 Техническо осигуряване – закупуване на интерактивни дъски, мобилни работни станции, таблети и периферна техника, обособена позиция №3 Закупуване на комплекти за Първа психологична помощ, финансирана от Фонда за безопасност на движението

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Обявление за поръчка
Краен срок 08.10.24 23:59
Рамково споразумение НЕ
Подвид на документа ЕС обявление
Възложител Министерство на вътрешните работи
Прогнозна стойност 137 470 BGN
Прогнозна стойност EUR 70 241 EUR

ПРЕКРАТЕНА - Периодична доставка на канцеларски материали и хартия

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Прекратена процедура
Рамково споразумение НЕ
Подвид на документа ЕС обявление
Възложител ОБЩИНА ВРАЦА
Прогнозна стойност 209 990 BGN
Прогнозна стойност EUR 107 296 EUR

ПРОМЯНА - Доставка на канцеларски материали

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Промяна
Подвид на документа ЕС обявление
Възложител МИНИСТЕРСТВО НА ПРАВОСЪДИЕТО
Прогнозна стойност 59 074 BGN
Прогнозна стойност EUR 30 184 EUR

Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника, ползвана от ТП ДГС Карнобат/компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, UPS устройства, модеми, рутери и др./, вкл. и доставка на резервни части, материали и консумативи за офис техниката за срок от 24 месеца

Вид на поръчката Услуги
Вид документ Обявление за поръчка
Краен срок 20.09.24 23:59
Рамково споразумение НЕ
Подвид на документа ЕС обявление
Възложител ЮГОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ДП
Прогнозна стойност 20 000 BGN
Прогнозна стойност EUR 10 217 EUR

СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 158304 „Доставка на канцеларски материали за нуждите на РИК 23, 24 и 25 в област София за изборите за народни представители и изборите за членове на Европейския парламент от Република България на 09 юни 2024 г.”

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Сключен договор
Брой подадени оферти 5
Възложител ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ - ОБЛАСТ СОФИЯ
Стойност на договора 8 973,25 BGN

Доставка на канцеларски материали, копирна и принтерна хартия

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Обявление за поръчка
Краен срок 27.09.24 23:59
Рамково споразумение НЕ
Подвид на документа ЕС обявление
Възложител ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ
Прогнозна стойност 117 706 BGN
Прогнозна стойност EUR 60 173 EUR