Контакт

Обявления за Офис консумативи

Тук виждате обществени поръчки за доставка и поддръжка на офис консумативи и всякакви канцеларски материали. Техника за офиса можете да потърсите в профил "Компютърна и офис техника". Разгледайте списъка по-долу - ще намерите много възможности за нови договори!

Нашата услуга предлага персонализирано търсене сред всички обществени поръчки, по зададени от Вас критерии - обадете ни се, за да донастроим този профил според Вашите лични предпочитания: можем да включим/изключим ключови думи и кодове, така че да получавате обявленията, релевантни за Вас. Ще Ви ги изпращаме ежедневно по мейл.

Пробвайте безплатно как работи нашата услуга като се регистрирате тук!

22 483 обявления бяха намерени за това търсене. Страница: 19 ( от 2249)
  Заглавие Публикувано Краен срок Регион / страна
ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА СБАЛХЗ ЕАД по 3 обособени позиции включващи материали от списък на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 22.08.24 03.09.24 23:59 София (столица) / Sofia (stolitsa)
ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА СБАЛХЗ ЕАД по 3 обособени позиции 22.08.24 03.09.24 23:59 София (столица) / Sofia (stolitsa)
ПРОМЯНА - Доставка на канцеларски материали и консумативи 22.08.24 Видин / Vidin
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 158906 „Доставка на канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК“ 22.08.24 Extra-Regio
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 158924 „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на териториалните поделения на ЮЦДП- гр. Смолян, попадащи на територията на област Кърджали“ 22.08.24 Кърджали / Kardzhali
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 158858 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки за нуждите на териториалните поделения на ЮЦДП- гр. Смолян, попадащи на територията на област Кърджали“ 22.08.24 Кърджали / Kardzhali
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 159132 „Доставка на канцеларски материали и консумативи, необходими по проект BG16RFTA001-1.006-0020 „Областен информационен център – Видин”. 22.08.24 Видин / Vidin
ПРОМЯНА - Доставка на канцеларски материали 21.08.24 София (столица) / Sofia (stolitsa)
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ - Доставка на копирна хартия 20.08.24 10.09.24 23:59 София (столица) / Sofia (stolitsa)
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ - Доставка на копирна хартия и пощенски пликове 19.08.24 02.09.24 23:59 София / Sofia

ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА СБАЛХЗ ЕАД по 3 обособени позиции включващи материали от списък на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Обявление за поръчка
Краен срок 03.09.24 23:59
Подвид на документа Поръчка на ниска стойност
Възложител СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ НА ХЕМАТОЛОГИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ ЕАД
Прогнозна стойност 5 903 BGN
Прогнозна стойност EUR 3 018 EUR

ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА СБАЛХЗ ЕАД по 3 обособени позиции

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Обявление за поръчка
Краен срок 03.09.24 23:59
Подвид на документа Поръчка на ниска стойност
Възложител СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ НА ХЕМАТОЛОГИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ ЕАД
Прогнозна стойност 63 938 BGN
Прогнозна стойност EUR 32 689 EUR

ПРОМЯНА - Доставка на канцеларски материали и консумативи

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Промяна
Подвид на документа Национално обявление
Възложител ОБЩИНА ВИДИН
Прогнозна стойност 66 882 BGN
Прогнозна стойност EUR 34 195 EUR

СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 158906 „Доставка на канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК“

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Сключен договор
Рамково споразумение НЕ
Брой подадени оферти 3
Възложител НАЦИОНАЛНА ЗДРАВНООСИГУРИТЕЛНА КАСА
Стойност на договора 21 000 BGN

СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 158924 „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на териториалните поделения на ЮЦДП- гр. Смолян, попадащи на територията на област Кърджали“

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Сключен договор
Рамково споразумение НЕ
Брой подадени оферти 3
Възложител ЮЖНОЦЕНТРАЛНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ДП
Стойност на договора 51 800 BGN

СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 158858 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки за нуждите на териториалните поделения на ЮЦДП- гр. Смолян, попадащи на територията на област Кърджали“

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Сключен договор
Рамково споразумение НЕ
Брой подадени оферти 1
Възложител ЮЖНОЦЕНТРАЛНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ДП
Стойност на договора 12 500 BGN

СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 159132 „Доставка на канцеларски материали и консумативи, необходими по проект BG16RFTA001-1.006-0020 „Областен информационен център – Видин”.

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Сключен договор
Брой подадени оферти 6
Възложител ОБЩИНА ВИДИН
Стойност на договора 3 000 BGN

ПРОМЯНА - Доставка на канцеларски материали

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Промяна
Подвид на документа ЕС обявление
Възложител МИНИСТЕРСТВО НА ОКОЛНАТА СРЕДА И ВОДИТЕ
Прогнозна стойност 55 000 BGN
Прогнозна стойност EUR 28 124 EUR

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ - Доставка на копирна хартия

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Обявление за поръчка
Краен срок 10.09.24 23:59
Рамково споразумение НЕ
Подвид на документа Национално обявление
Възложител Главна дирекция "Гранична полиция" /ГДГП/ към Министерство на вътрешните работи /МВР/
Прогнозна стойност 99 995 BGN
Прогнозна стойност EUR 51 169 EUR

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ - Доставка на копирна хартия и пощенски пликове

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Обявление за поръчка
Краен срок 02.09.24 23:59
Подвид на документа Поръчка на ниска стойност
Възложител Изпълнителна агенция Военни клубове и военно-почивно дело
Прогнозна стойност 27 597 BGN
Прогнозна стойност EUR 14 101 EUR