Използваме бисквитки, за да направим посещението Ви на нашия сайт по-приятно. Вие ни предоставяте абсолютно анонимно информация за това как използвате сайта ни и така ни помагате непрекъснато да го подобряваме. Ако продължите да ползвате сайта, Вие се съгласявате с нашата Декларация за поверителност.
Тук виждате обществени поръчки за доставка и поддръжка на офис консумативи и всякакви канцеларски материали. Техника за офиса можете да потърсите в профил "Компютърна и офис техника". Разгледайте списъка по-долу - ще намерите много възможности за нови договори!
Нашата услуга предлага персонализирано търсене сред всички обществени поръчки, по зададени от Вас критерии - обадете ни се, за да донастроим този профил според Вашите лични предпочитания: можем да включим/изключим ключови думи и кодове, така че да получавате обявленията, релевантни за Вас. Ще Ви ги изпращаме ежедневно по мейл.
Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника (компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутери и др. техника в извънгаранционен срок), собственост на ТП ДГС Сливен, включително доставка на резервни части, материали и консумативи за офис техниката за срок от 24 месеца.
Абонаментно техническо обслужване на офис техника /компютри, преносими компютри, скенери, копирни машини, монитори, UPS устройства, модеми, рутери и др., включително доставка на резервни части, материали и консумативи за офис техниката
Доставка на оригинални и съвместими тонер касети и консумативи за принтери
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Обявление за поръчка
Краен срок
17.09.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
УНИВЕРСИТЕТСКА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ - Д-Р ГЕОРГИ СТРАНСКИ ЕАД
Прогнозна стойност
133 175 BGN
Прогнозна стойност EUR
68 200 EUR
Доставка на оригинални и съвместими тонер касети и консумативи за принтери
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Обявление за поръчка
Краен срок
17.09.24 23:59
Рамково споразумение
НЕ
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
УНИВЕРСИТЕТСКА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ - Д-Р ГЕОРГИ СТРАНСКИ ЕАД
Прогнозна стойност
133 175 BGN
Прогнозна стойност EUR
68 200 EUR
ПРОМЯНА - Доставка на канцеларски материали
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Промяна
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
Държавна агенция "Технически операции" (ДАТО)
Прогнозна стойност
75 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
38 378 EUR
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 158957 Периодична доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти за нуждите на проекти на Община Враца, финансирани по оперативни програми и други международни и национални програми
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Сключен договор
Брой подадени оферти
2
Възложител
ОБЩИНА ВРАЦА
Стойност на договора
69 990 BGN
ПРОМЯНА - Доставка на канцеларски материали
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Промяна
Подвид на документа
ЕС обявление
Възложител
АГЕНЦИЯ ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР
Прогнозна стойност
150 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
76 757 EUR
10024918-Доставка на листов полиамид
Вид на поръчката
Друго
Вид документ
Обявление за поръчка
Краен срок
30.08.24
Подвид на документа
Частно обявление
Възложител
Софийска вода АД
Доставка на канцеларски материали и консумативи
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Обявление за поръчка
Краен срок
03.09.24 23:59
Подвид на документа
Поръчка на ниска стойност
Възложител
ОБЩИНА КАРНОБАТ
Прогнозна стойност
90 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
46 016 EUR
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 158608 „Доставка по периодични заявки на канцеларски и офис материали“
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Сключен договор
Рамково споразумение
НЕ
Брой подадени оферти
2
Възложител
ЦЕНТЪР ЗА ГРАДСКА МОБИЛНОСТ ЕАД
Стойност на договора
70 000 BGN
Искате ли да получавате по имейл обявления, подходящи за Вашия бизнес?