Използваме бисквитки, за да направим посещението Ви на нашия сайт по-приятно. Вие ни предоставяте абсолютно анонимно информация за това как използвате сайта ни и така ни помагате непрекъснато да го подобряваме. Ако продължите да ползвате сайта, Вие се съгласявате с нашата Декларация за поверителност.
Тук виждате обществени поръчки за доставка и поддръжка на офис консумативи и всякакви канцеларски материали. Техника за офиса можете да потърсите в профил "Компютърна и офис техника". Разгледайте списъка по-долу - ще намерите много възможности за нови договори!
Нашата услуга предлага персонализирано търсене сред всички обществени поръчки, по зададени от Вас критерии - обадете ни се, за да донастроим този профил според Вашите лични предпочитания: можем да включим/изключим ключови думи и кодове, така че да получавате обявленията, релевантни за Вас. Ще Ви ги изпращаме ежедневно по мейл.
ПРОМЯНА - Доставка на оригинални и съвместими тонер касети и консумативи за принтери
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Промяна
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
УНИВЕРСИТЕТСКА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ - Д-Р ГЕОРГИ СТРАНСКИ ЕАД
Прогнозна стойност
68 922 BGN
Прогнозна стойност EUR
35 245 EUR
ПРОМЯНА - Доставка на оригинални и съвместими тонер касети и консумативи за принтери
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Промяна
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
УНИВЕРСИТЕТСКА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ - Д-Р ГЕОРГИ СТРАНСКИ ЕАД
Прогнозна стойност
68 922 BGN
Прогнозна стойност EUR
35 245 EUR
ПРЕКРАТЕНА - Доставка на копирна хартия
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Прекратена процедура
Рамково споразумение
НЕ
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
Главна дирекция "Гранична полиция" /ГДГП/ към Министерство на вътрешните работи /МВР/
Прогнозна стойност
99 995 BGN
Прогнозна стойност EUR
51 135 EUR
Доставка на Канцеларски Материали и Принадлежности за Офиса включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Обявление за поръчка
Краен срок
07.10.24 23:59
Подвид на документа
Поръчка на ниска стойност
Възложител
ЦЕНТЪР ЗА РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ И РЕГИОНАЛНИ ИНИЦИАТИВИ
Прогнозна стойност
16 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
8 176 EUR
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ - Доставка на Канцеларски Материали и Принадлежности за Офиса извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Обявление за поръчка
Краен срок
07.10.24 23:59
Подвид на документа
Поръчка на ниска стойност
Възложител
ЦЕНТЪР ЗА РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ И РЕГИОНАЛНИ ИНИЦИАТИВИ
Прогнозна стойност
80 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
40 880 EUR
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 162932 Доставка на бланки и дневници
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Сключен договор
Възложител
АЕЦ КОЗЛОДУЙ ЕАД
Стойност на договора
80 000 BGN
Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, UPS- устройства, модеми, рутери и др./ включително и доставка на резервни части, материали и консумативи за офис техниката, собственост на ТП ДГС Твърдица
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 162427 „ Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, за нуждите на териториалните поделения на Южноцентрално държавно предприятие - Смолян, попадащи на територията на област Пазарджик “.
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Сключен договор
Рамково споразумение
НЕ
Възложител
ЮЖНОЦЕНТРАЛНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ДП
Стойност на договора
39 500 BGN
Периодична доставка на различни видове тонер консумативи
Вид на поръчката
Доставки
Вид документ
Обявление за поръчка
Подвид на документа
Национално обявление
Възложител
Военномедицинска академия
Прогнозна стойност
2 500 000 BGN
Прогнозна стойност EUR
1 271 552 EUR
Искате ли да получавате по имейл обявления, подходящи за Вашия бизнес?