Контакт

Обявления за Офис консумативи

Тук виждате обществени поръчки за доставка и поддръжка на офис консумативи и всякакви канцеларски материали. Техника за офиса можете да потърсите в профил "Компютърна и офис техника". Разгледайте списъка по-долу - ще намерите много възможности за нови договори!

Нашата услуга предлага персонализирано търсене сред всички обществени поръчки, по зададени от Вас критерии - обадете ни се, за да донастроим този профил според Вашите лични предпочитания: можем да включим/изключим ключови думи и кодове, така че да получавате обявленията, релевантни за Вас. Ще Ви ги изпращаме ежедневно по мейл.

Пробвайте безплатно как работи нашата услуга като се регистрирате тук!

22 502 обявления бяха намерени за това търсене. Страница: 16 ( от 2251)
  Заглавие Публикувано Краен срок Регион / страна
Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника: компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, UPS устройства, модеми, рутери и др., вкл. и доставка на резервни части, материали и консумативи за офис техниката 18.09.24 21.10.24 23:59 Бургас / Burgas
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 162039 Доставка на предплатени ваучери 18.09.24 Кюстендил / Kyustendil
Доставка на копирна хартия и канцеларски материали 17.09.24 09.10.24 23:59 Силистра / Silistra
ПРОМЯНА - Доставка на оригинални и съвместими тонер касети и консумативи за принтери 17.09.24 Плевен / Pleven
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 162064 „ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ ЗА ПОТРЕБНОСТИТЕ НА АДМИНИСТРАЦИЯТА НА ОБЩИНА РАЗГРАД И ОБЩИНСКИ СТРУКТУРИ” 16.09.24 Разград / Razgrad
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 162068 „ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ, ЗАПАЗЕНИ ПО ЧЛ. 12, АЛ.1, Т.1 ОТ ЗАКОНА ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ, ЗА ПОТРЕБНОСТИТЕ НА АДМИНИСТРАЦИЯТА НА ОБЩИНА РАЗГРАД И ОБЩИНСКИ СТРУКТУРИ” 16.09.24 Разград / Razgrad
ПРОМЯНА - Доставка на оригинални и съвместими тонер касети и консумативи за принтери 16.09.24 Плевен / Pleven
ПРОМЯНА - Доставка на оригинални и съвместими тонер касети и консумативи за принтери 16.09.24 Плевен / Pleven
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 161855 „Доставка на канцеларски материали за нуждите на „УМБАЛ Д-р Георги Странски” ЕАД – Плевен, разделена на 3 /три/ Обособени позиции“, Обособена позиция 2: АКСЕСОАРИ ЗА БЮРО 13.09.24 Плевен / Pleven
ПРОМЯНА - Доставка на оригинални и съвместими тонер касети и консумативи за принтери 13.09.24 Плевен / Pleven

Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника: компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, UPS устройства, модеми, рутери и др., вкл. и доставка на резервни части, материали и консумативи за офис техниката

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Обявление за поръчка
Краен срок 21.10.24 23:59
Рамково споразумение НЕ
Подвид на документа ЕС обявление
Възложител ТЕРИТОРИАЛНО ПОДЕЛЕНИЕ "ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО ЦАРЕВО"
Прогнозна стойност 17 000 BGN
Прогнозна стойност EUR 8 696 EUR

СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 162039 Доставка на предплатени ваучери

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Сключен договор
Рамково споразумение НЕ
Брой подадени оферти 3
Възложител МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ - Д-Р НИКОЛА ВАСИЛИЕВ АД
Стойност на договора 133,31 BGN

Доставка на копирна хартия и канцеларски материали

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Обявление за поръчка
Краен срок 09.10.24 23:59
Рамково споразумение НЕ
Подвид на документа Национално обявление
Възложител ОБЩИНА СИЛИСТРА
Прогнозна стойност 2 855 BGN
Прогнозна стойност EUR 1 460 EUR

ПРОМЯНА - Доставка на оригинални и съвместими тонер касети и консумативи за принтери

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Промяна
Подвид на документа Национално обявление
Възложител УНИВЕРСИТЕТСКА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ - Д-Р ГЕОРГИ СТРАНСКИ ЕАД
Прогнозна стойност 68 922 BGN
Прогнозна стойност EUR 35 249 EUR

СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 162064 „ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ ЗА ПОТРЕБНОСТИТЕ НА АДМИНИСТРАЦИЯТА НА ОБЩИНА РАЗГРАД И ОБЩИНСКИ СТРУКТУРИ”

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Сключен договор
Брой подадени оферти 4
Възложител ОБЩИНА РАЗГРАД
Стойност на договора 287,67 BGN

СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 162068 „ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ, ЗАПАЗЕНИ ПО ЧЛ. 12, АЛ.1, Т.1 ОТ ЗАКОНА ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ, ЗА ПОТРЕБНОСТИТЕ НА АДМИНИСТРАЦИЯТА НА ОБЩИНА РАЗГРАД И ОБЩИНСКИ СТРУКТУРИ”

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Сключен договор
Брой подадени оферти 2
Възложител ОБЩИНА РАЗГРАД
Стойност на договора 17,14 BGN

ПРОМЯНА - Доставка на оригинални и съвместими тонер касети и консумативи за принтери

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Промяна
Подвид на документа Национално обявление
Възложител УНИВЕРСИТЕТСКА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ - Д-Р ГЕОРГИ СТРАНСКИ ЕАД
Прогнозна стойност 68 922 BGN
Прогнозна стойност EUR 35 164 EUR

ПРОМЯНА - Доставка на оригинални и съвместими тонер касети и консумативи за принтери

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Промяна
Подвид на документа Национално обявление
Възложител УНИВЕРСИТЕТСКА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ - Д-Р ГЕОРГИ СТРАНСКИ ЕАД
Прогнозна стойност 68 922 BGN
Прогнозна стойност EUR 35 164 EUR

СКЛЮЧЕН ДОГОВОР: 161855 „Доставка на канцеларски материали за нуждите на „УМБАЛ Д-р Георги Странски” ЕАД – Плевен, разделена на 3 /три/ Обособени позиции“, Обособена позиция 2: АКСЕСОАРИ ЗА БЮРО

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Сключен договор
Рамково споразумение НЕ
Брой подадени оферти 2
Възложител УНИВЕРСИТЕТСКА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ - Д-Р ГЕОРГИ СТРАНСКИ ЕАД
Стойност на договора 98 194,59 BGN

ПРОМЯНА - Доставка на оригинални и съвместими тонер касети и консумативи за принтери

Вид на поръчката Доставки
Вид документ Промяна
Подвид на документа Национално обявление
Възложител УНИВЕРСИТЕТСКА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ - Д-Р ГЕОРГИ СТРАНСКИ ЕАД
Прогнозна стойност 68 922 BGN
Прогнозна стойност EUR 35 249 EUR